Hockeyallsvenskans sändningar hade väl ändå otroligt mycket sämre kvalité än S24?SkönaDjurgårn skrev:Total superbojkott av S24 från min sida. Sämre kvalle finns inte på denna jord! Allt över 50kr är ett stort skämt.
European Trophy 2013
Re: Sv: European Trophy 2013
Bojkott av dem också. Tog ju osmakliga 120 kr/sändning. Hade nån gammal trött gubbe som kommentator som inte visste vilka som spelade ens ...Alexander skrev:Hockeyallsvenskans sändningar hade väl ändå otroligt mycket sämre kvalité än S24?SkönaDjurgårn skrev:Total superbojkott av S24 från min sida. Sämre kvalle finns inte på denna jord! Allt över 50kr är ett stort skämt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: European Trophy 2013
Alltså S24 gick ju att kolla på.
Hade det bara varit Viasat matcherna och resten med hockeyallsvenskans sändningar hade jag nog inte orkat ta mig igenom säsongen.
Hade det bara varit Viasat matcherna och resten med hockeyallsvenskans sändningar hade jag nog inte orkat ta mig igenom säsongen.
Expert.
Sv: Re: European Trophy 2013
Gick o gick. Ska inte uppmuntra en sådan dålig produkt. Men visst, ger nån mig skräpet gratis kan jag väl tänka mig att kolla.SirDIFalot skrev:Alltså S24 gick ju att kolla på.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men alternativet är ju att betala ännu mer för ännu sämre sändningar? Dvs hockeyallsvenskans egna.
Expert.
Någon här som vet om de kommer sända nå matcher från ET nu? Jag pratade med supporten på Viaplay och frågade om dem skulle sända ET, svaret va: "Ja, vi kommer att sända alla matcher som Viasat sänder!"
men jag har kollat tablån för 2v fram och hittar inget :/
men jag har kollat tablån för 2v fram och hittar inget :/
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ah, du har rätt. Jag blandade ihop dem! S24 var väl helt okej om jag inte minns fel, hade iaf abonnemang med dem.Alexander skrev:Hockeyallsvenskans sändningar hade väl ändå otroligt mycket sämre kvalité än S24?SkönaDjurgårn skrev:Total superbojkott av S24 från min sida. Sämre kvalle finns inte på denna jord! Allt över 50kr är ett stort skämt.
Hockeyallsvenskans sändningar var ju helt otroligt dåliga, det var väl de som klistrade in en extra kameravinkel på matchklockan? Hahaha...

På ett sätt är man ju tacksam att man får se matcher man skulle missat (Asplöven typ) men de kan väl ta ett rimligt och adekvat pris (i detta fall ca 29kr..)?
Vart är matchtråden? Match på Tisdag äntligen!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Hur blir det med et och tv sändningar? Kommer man på nåt vis kunna se bortamatcherna? Eller ska man förlita sig till komiska liverapporter av finnar som knappt kan engelska?
Eller kör DIF egen liverapport?
Aha kan se den på DIF-tv alltså!
Eller kör DIF egen liverapport?
Aha kan se den på DIF-tv alltså!
Vad kostar det att kolla på matchen via DIFTV?
Suveränt med livesändning!
Hoppas bara prissättning blir vettig också typ 50 kronor eller liknande, eller ännu hellre en möjlighet att för typ 250 köpa sig rätten att se samtliga matcher som inte TV-sänds.
Hoppas bara prissättning blir vettig också typ 50 kronor eller liknande, eller ännu hellre en möjlighet att för typ 250 köpa sig rätten att se samtliga matcher som inte TV-sänds.
Är det 1830 svensk eller finsk tid som matchen imorgon är?
Framgår inte vare sig på vår eller ET:s hemsida. Eller är alla tider angivna i lokal tid (dvs där matchen spelas)?
Framgår inte vare sig på vår eller ET:s hemsida. Eller är alla tider angivna i lokal tid (dvs där matchen spelas)?
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
European Trophy 2013
Enligt svenskafans livescore är det 17:30 svensk tid imorgon.Arkju skrev:Är det 1830 svensk eller finsk tid som matchen imorgon är?
2014-04-07, vad hände?
- reservjesus
På ET:s hemsida står det 18.30 så det bör vara den tiden.
clowns to the left of me, jokers to the right
European Trophy 2013
Ja, 18:30 finsk och 17:30 svensk tid.reservjesus skrev:På ET:s hemsida står det 18.30 så det bör vara den tiden.
Edit: svart på vitt..
@difhockeyse: Observera att morgondagens match mot Tappara som sänds på DIFTV börjar klockan 17:30 svensk tid.
2014-04-07, vad hände?