Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Japp, Bibic var den defensiva backen jag syftade på.
Expert.
Vill aldrig se Bibic i DIF. Han kanske kan söka tjänsten som Järnkanin men fan inte som spelare.
-
Sjöwall skrev:Vill aldrig se Bibic i DIF. Han kanske kan söka tjänsten som Järnkanin men fan inte som spelare.

Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Att man ens funderar på att ta in Bibic... ryser i hela kroppen!
2014-04-07, vad hände?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför kan inte Dogge vad med och spela lite nu medan han är kontraktslös? Fan signa honom istället för Printz.
Tycker inte att det vore fel att få in Bibic. Definitivt inget fel på killens inställning. Dessutom en av dem som Leksandsfansen talar mest om
Kan inte rå för att jag är näst intill perfekt
Tror tyvärr att detta med Printz enbart kommer vara en temporär förstärkning, även om det vore trevligt att ha med honom under säsongen i helhet. Fast man kan ju alltid hoppas!
Alltid Oavsett.
Håller med till 100%.KYLERKYLER skrev:Sjöwall skrev:Vill aldrig se Bibic i DIF. Han kanske kan söka tjänsten som Järnkanin men fan inte som spelare.
Alltid Oavsett.
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
"Man funderar på att ta in Bibic"? Vad "Calle" funderar över har väl ingenting med DIF att göra?
Senast redigerad av pulverapa den 2013-08-09 16:21:24, redigerad totalt 1 gånger.
Tror iofs det skulle vara markant lättare att kanske ordna finansiering för att få med Printz än att ha råd med Douglas dock, tyvärr. :/1962FenderStrat skrev:Varför kan inte Dogge vad med och spela lite nu medan han är kontraktslös? Fan signa honom istället för Printz.
Alltid Oavsett.
- SirDIFalot
Ni som är negativa till Bibic.
Är det bara för att Leksand fifflade med pengar och han kommer därifrån?
I mitt tycke rätt spelartyp som vi behöver och förmodligen bra prisklass. Ser gärna honom om man inte skulle kunna trolla fram pengar till Printz.
I mitt tycke rätt spelartyp som vi behöver och förmodligen bra prisklass. Ser gärna honom om man inte skulle kunna trolla fram pengar till Printz.
Expert.
- SirDIFalot
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Det var ju inte Calles egna önskning. Han visste att Alen och Challe snackade. Bibic och han är polare.pulverapa skrev:"Man funderar att ta in Bibic"? Vad "Calle" funderar över har väl ingenting med DIF att göra?
Expert.
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Håller med... Ja tack till Bibic om Printzen inte löser sig. Frågan är om vi har koll på honom för jag räknar inte svammel av en randomtwittrare som något konkret.SirDIFalot skrev:Ni som är negativa till Bibic.
Sv: Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Så det är officiellt att vi kollar på Bibic?SirDIFalot skrev:Det var ju inte Calles egna önskning. Han visste att Alen och Challe snackade. Bibic och han är polare.pulverapa skrev:"Man funderar att ta in Bibic"? Vad "Calle" funderar över har väl ingenting med DIF att göra?
Om inte det går att lösa med Printz så är Bibic en bra ersättare,En stor tuff och elak back är precis det vi behöver!