Fy fan.Nummer19 skrev:Bjurre kom tillbaka! Allt är förlåtet!
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
DIF!
Bjurre tillbaka? Är fullt omöjligt eftersom han antagligen har en ip-ban. En annan skön lirare var ju alskar_DIF.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bjurre var en stabil forumit. Minst sagt.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Jim Morrison
Efter allt som har hänt så har jag svårt för Alen Bibic. Men om, och det verkar ändå rätt logiskt, han skulle komma att ansluta till DIF så kan jag ge honom en chans. Han är i grund och botten en bra defensiv back och om man tycker illa om honom som motståndarlag så är han nog samtidigt en spelare som man tycker om i sitt eget lag.
Nu är semestern över. Tillbaka till verkligheten. Jag har saknat er alla!
Nu är semestern över. Tillbaka till verkligheten. Jag har saknat er alla!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
"– Jag kan komma hit och vika kartonger, stå i kassan eller riva ost. Det är ju inte så vanligt för en hockeyspelare, flinar Alen Bibic."
A. Bibic till Djurgården, hur stor chans är det? Löjligt! Signa hem David Printz nu!
A. Bibic till Djurgården, hur stor chans är det? Löjligt! Signa hem David Printz nu!
- Remy Lebeau
Det ända jag tänker på när någon nämner Bibic är mannen med ett ögonbryn. Att ingen kan hjälpa honom eller säga till honom att plocka dom är ett mysterium.
Som hockeyspelare har han inte gjort något större intryck.
Som hockeyspelare har han inte gjort något större intryck.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Nej, vi ska inte ha någon jävla printz som går -16 i österrikiska ligan, det räcker med att timmy suger ut föreningens pengar. Vill du ha någon som slåss skall vi hoppas på att oduya vänder hem, detta kommer dock dröja men det skulle vara kul att ha en äkta fighter i djurgården igen.Rocky3000 skrev:"– Jag kan komma hit och vika kartonger, stå i kassan eller riva ost. Det är ju inte så vanligt för en hockeyspelare, flinar Alen Bibic."
Seriöst, det har bara varit pinsamt när fimpen och printzen fått stryk i varje de deltagit i.
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Ah, det är så jävla smart att fightas i svensk hockey.skallen12 skrev:Nej, vi ska inte ha någon jävla printz som går -16 i österrikiska ligan, det räcker med att timmy suger ut föreningens pengar. Vill du ha någon som slåss skall vi hoppas på att oduya vänder hem, detta kommer dock dröja men det skulle vara kul att ha en äkta fighter i djurgården igen.Rocky3000 skrev:"– Jag kan komma hit och vika kartonger, stå i kassan eller riva ost. Det är ju inte så vanligt för en hockeyspelare, flinar Alen Bibic."
Seriöst, det har bara varit pinsamt när fimpen och printzen fått stryk i varje de deltagit i.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Klassiskt svenskt resonemang.Sjöwall skrev:Ah, det är så jävla smart att fightas i svensk hockey.skallen12 skrev:Nej, vi ska inte ha någon jävla printz som går -16 i österrikiska ligan, det räcker med att timmy suger ut föreningens pengar. Vill du ha någon som slåss skall vi hoppas på att oduya vänder hem, detta kommer dock dröja men det skulle vara kul att ha en äkta fighter i djurgården igen.Rocky3000 skrev:"– Jag kan komma hit och vika kartonger, stå i kassan eller riva ost. Det är ju inte så vanligt för en hockeyspelare, flinar Alen Bibic."
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nej, vi fans har den egentliga makten i och med att det är vi som sitter på pengarna. Inget annat betyder något när det väl kommer till kritan.
Så om det är NHL-liknande regler du vill se som betalande åskådare så skall du kräva det istället för att snällt ställa dig i ledet och anpassa dig till någon annans agenda samtidigt som du är den som betalar för det.
Vidare är fighter något som händer extremt sällan "på riktigt" i förhållande till hur värdefull potentialen är i det mentala. Se exempelvis Murray förra säsongen, han behövde bara finnas till i laguppställningen för skapa oro och bristande fokus hos motståndaren.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hum, hur pass aktuell är egentligen Alen Bibic?
Han är ju fortfarande under kontrakt med Lyxfällan, samt att jag lästa någonstans att han eventuellt skulle vara på väg ut på lån till Malmö.
Sen vettifaen om jag vill se honom i DIF alls, har svårt för allting som rör lyxfällan.
Han är ju fortfarande under kontrakt med Lyxfällan, samt att jag lästa någonstans att han eventuellt skulle vara på väg ut på lån till Malmö.
Sen vettifaen om jag vill se honom i DIF alls, har svårt för allting som rör lyxfällan.
Alltid Oavsett.
Jag tror högst personligen att vi skulle må bra av en tuff elak back som Bibic...
-
YES! Det blir iaf INTE Stefan Lassen.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Angående det möjliga nyförvärvet som det spekuleras om:
Läste idag i min lokala tidning (Vi är uppväxta i samma stad) att P.N. gärna har sitt hus i Stockholm som bas nästa säsong. Å han har ännu inget klart inför nästa säsong. Å angående den känslomässiga aspekten som det pratats om, passar ju hans år i Gnaget in.
Läste idag i min lokala tidning (Vi är uppväxta i samma stad) att P.N. gärna har sitt hus i Stockholm som bas nästa säsong. Å han har ännu inget klart inför nästa säsong. Å angående den känslomässiga aspekten som det pratats om, passar ju hans år i Gnaget in.
- SirDIFalot
Vad löjligt. Kolla hur de andra spelarnas plus/minus var i samma lag. Bottengäng. Printz skulle givetvis vara en av allsvenskans bästa backar. Men är såklart långt över vår prisklass.skallen12 skrev:Nej, vi ska inte ha någon jävla printz som går -16 i österrikiska ligan, det räcker med att timmy suger ut föreningens pengar. Vill du ha någon som slåss skall vi hoppas på att oduya vänder hem, detta kommer dock dröja men det skulle vara kul att ha en äkta fighter i djurgården igen.Rocky3000 skrev:"– Jag kan komma hit och vika kartonger, stå i kassan eller riva ost. Det är ju inte så vanligt för en hockeyspelare, flinar Alen Bibic."
Expert.
Står på sportbladet att ett par shl klubbar OCH DIF hört av sig till mark owuya ! Hur kommer de sig va inte målvaktsidan spikad ?