Känns troligt. Han är ju mycket sämre än Printz, så...Zamboni99 skrev:Daniel Tjärnqvist?
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Baserat på namn som dessa måste jag återupprepa. Sänk era förväntningar.Mårten_ skrev:Jag lägger min slant på någon av följande:
Jean Luc Grand-Pierre
Kevin Hecquefeuille
Mads Bødker
Richard Demén Willaume
Lars Jonsson
Sanny Lindström
Pierre Johnsson
Alexander Bonsaksen
Josef Boom Boom
Expert.
Av alla gissningar på forumet, har någon varit rätt?SirDIFalot skrev:Baserat på namn som dessa måste jag återupprepa. Sänk era förväntningar.Mårten_ skrev:Jag lägger min slant på någon av följande:
Jean Luc Grand-Pierre
Kevin Hecquefeuille
Mads Bødker
Richard Demén Willaume
Lars Jonsson
Sanny Lindström
Pierre Johnsson
Alexander Bonsaksen
Josef Boom Boom
Någonting så osexigt som Björn Karlsson. Mums.
- SirDIFalot
Jag skulle klassa de flesta backarna som spelade i Elitserien ifjol som något av en spetsvärvning för ett allsvenskt lag med en budget på 12 mille.Enbom skrev:Någonting så osexigt som Björn Karlsson. Mums.
Expert.
Edvin Frylén gör comeback....
Har inte till fullo satt mig in i ryktet om ett till ev nyförvärv som det pratas här om men ser att en del namn nämns här och den lista som finns där känns ju inte ett enda namn realistiskt.
Om det nu är en back så kan väl Nils Bergström vara ett nanmn som kan vara troligt då han ju inte blev kvar i AIK ...
Helt okej spelare ..
Printz vore ju kanon att få in men är inte uppdaterad där mer än att han som bekant tränar med oss just nu .
Jonte Hedström såg jag nämdes och där ryktas det om allt från Asplöven som han tackat nej till och Piteå i div nämns också liksom Skellefteå AIK men hur troligt det är är svårt att veta men det stämmer att Jonte flyttat hem till Skellefteå i alla fall.
Challe o Jonte gick väl inte i hop i Timrå så det känns väl inte så troligt att det skulle bli DIF i detta läge .....http://dagbladet.se/sport/ishockey/tikk ... m-?m=print
Fråga
Vet någon hur det går för Djurgårdshjälpen kommer det in några kulor ?
Om det nu är en back så kan väl Nils Bergström vara ett nanmn som kan vara troligt då han ju inte blev kvar i AIK ...
Helt okej spelare ..
Printz vore ju kanon att få in men är inte uppdaterad där mer än att han som bekant tränar med oss just nu .
Jonte Hedström såg jag nämdes och där ryktas det om allt från Asplöven som han tackat nej till och Piteå i div nämns också liksom Skellefteå AIK men hur troligt det är är svårt att veta men det stämmer att Jonte flyttat hem till Skellefteå i alla fall.
Challe o Jonte gick väl inte i hop i Timrå så det känns väl inte så troligt att det skulle bli DIF i detta läge .....http://dagbladet.se/sport/ishockey/tikk ... m-?m=print
Fråga
Vet någon hur det går för Djurgårdshjälpen kommer det in några kulor ?
- Yellowhand
Killen vi lånade från Brynäs förra året?
Mattebo for president!
-
V. Berglind skrev på för Rögle.Yellowhand skrev:Killen vi lånade från Brynäs förra året?
Precis han ritade desvärre på för Rögle hade gärna sett han i DIFpå riktigt !
Kenneth Kennholt?
Han var ju och lortade lite i "HIV71" innan han lade av.
Tränat siktet hela sommaren och har säkert något kvar i benen
Han var ju och lortade lite i "HIV71" innan han lade av.
Tränat siktet hela sommaren och har säkert något kvar i benen

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Vem fan blir "fansens spelare"? Hur skulle du värdera värvningen? Borde han lira i första-, andra- eller tredjebackparet?
Men vad fan. Killen på twitter skriver att det är "riktigt, riktigt bra". Vi nämner namn som Lennhammer och du vill att vi sänker förväntningarna.SirDIFalot skrev:Baserat på namn som dessa måste jag återupprepa. Sänk era förväntningar.Mårten_ skrev:Jag lägger min slant på någon av följande:
Jean Luc Grand-Pierre
Kevin Hecquefeuille
Mads Bødker
Richard Demén Willaume
Lars Jonsson
Sanny Lindström
Pierre Johnsson
Alexander Bonsaksen
Josef Boom Boom
Manijock skrev:Edvin Frylén gör comeback....
.....Som forward!
Senast redigerad av Mårten_ den 2013-08-04 09:59:56, redigerad totalt 1 gånger.
Staten skrev:Men vad fan. Killen på twitter skriver att det är "riktigt, riktigt bra". Vi nämner namn som Lennhammer och du vill att vi sänker förväntningarna.SirDIFalot skrev:Baserat på namn som dessa måste jag återupprepa. Sänk era förväntningar.Mårten_ skrev:Jag lägger min slant på någon av följande:
Jean Luc Grand-Pierre
Kevin Hecquefeuille
Mads Bødker
Richard Demén Willaume
Lars Jonsson
Sanny Lindström
Pierre Johnsson
Alexander Bonsaksen
Josef Boom Boom
Hoppas snubben tacklas iaf. Behövs mer tuffhet i laget. En spelare likt Grand Pierre vore mumma som sjundeback.