Manijock skrev:Bara jag som uppskattat den här sommaren mycket mer än vanligt? Brukar vara ett extremt hockeysug enda från Juni och framåt men detta året så glömmer jag nästan bort att logga in på hemsidan här vissa dagar. Faktiskt skönt med lite semester från hockeyn som suger en väldig energi år efter år. Kanske speciellt för oss Djurgårdare!Jepe skrev:Hörde Mustasch - Double Nature i bilen idag, sjukt vilket sug jag fick efter hockeyn! KÖR IGÅNG!
Har inget med att jag är negativ att göra, bara skönt att släppa DIF Hockey helt för ett par månader. Utgår från att suget börjar komma där framåt slutet på Augusti/början på September...
Jag känner helt tvärtom! När vi spelade i Elitserien dom senaste säsongerna så var det samma skit varje år (undantag 2010) och vi låg på 7-11 plats. Nu har vi något att kämpa för, avancera i seriesystemet.sensei skrev:Personligen ser jag inte fram emot den här säsongen så jättemycket. Men hey -- laget har ju alla möjligheter att överraska mig positivt och säsongskorten är förstås plikttroget inköpta för länge sedan.Manijock skrev:Bara jag som uppskattat den här sommaren mycket mer än vanligt? Brukar vara ett extremt hockeysug enda från Juni och framåt men detta året så glömmer jag nästan bort att logga in på hemsidan här vissa dagar. Faktiskt skönt med lite semester från hockeyn som suger en väldig energi år efter år. Kanske speciellt för oss Djurgårdare!Jepe skrev:Hörde Mustasch - Double Nature i bilen idag, sjukt vilket sug jag fick efter hockeyn! KÖR IGÅNG!
Har inget med att jag är negativ att göra, bara skönt att släppa DIF Hockey helt för ett par månader. Utgår från att suget börjar komma där framåt slutet på Augusti/början på September...
Jag går dock in här frekvent i något slags desperat hopp om att det skall finnas positiva nyheter om Kalus eller någon annan spelare som på något jävla sätt intresserar mig eller som jag tror kan bidra till framgång och avancemang. Men det har vart väldigt dåligt med det och nu känns det som det är färdigvärvat. Faan.
Jag är ledsen att säga det men årets DIF är på pappret det som jag vart minst sugen att se någonsin. Vi får hoppas att jag snabbt blir motbevisad när säsongen sätter igång.
Jag ser denna säsongen som möjligheternas säsong. Klickar allt, Jocke E, Huddinge och målvakterna så är vi uppe och slåss om första platsen det kan jag lova!
Men det kan även gå åt helvete. Jocke är trots allt 37, Huddinge kedjan är ung och orutinerad även målvakterna är unga och varken Adam eller Johan har någonsin haft så här stort ansvar.
Jag har aldrig varit mer sugen på hockey! Vill att sommaren bara ska försvinna så att jag får se DIF igen!
Det kan gå åt helvete eller hur bra som helst.
Möjligheternas säsong!