Ja, det är nog dags att skaffa en riktig telefon.JohanPez skrev:Måste byta iPhone...Sjöwall skrev:for information your?JohanPez skrev:Tapatalk klagar efter uppdatering på att forumet behöver uppdateras, bara en sån liten fiy
Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Förbättra sidan
När jobbet bjuckar har man inte mycket till val, skulle annars gärna ha en samsung om de inte var chelseas huvudsponsor.Sjöwall skrev:Ja, det är nog dags att skaffa en riktig telefon.JohanPez skrev:Måste byta iPhone...Sjöwall skrev:for information your?JohanPez skrev:Tapatalk klagar efter uppdatering på att forumet behöver uppdateras, bara en sån liten fiy
Förbättra sidan
Det här med att få alla matcher rakt ner i kalendern var riktigt bra. Hyll!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Ingen statistik från säsongen 12/13 går att hitta på hemsidan. Jag behövde den och tänkte att det skulle vara smidigt att kolla in den här... Men icke.
Behöver ni hjälp, och det inte är allt för avancerat, så kan jag ta på mig att knacka in varenda siffra. En groggar så ska det vara klart under helgen i så fall.
?
Behöver ni hjälp, och det inte är allt för avancerat, så kan jag ta på mig att knacka in varenda siffra. En groggar så ska det vara klart under helgen i så fall.
?
Vilken statistik menar du? Spelarstatistiken importerar dom från EP nuförtiden, och gammal statistik har dom nog inte valt att lägga upp än, på samma sätt som tidigare där man kunde välja "Tidigare spelare i Djurgården".
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Sv: Förbättra sidan
Jag ville se förra årets statistik. Det är lite svårt att navigera på EP.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Förbättra sidan
Håller med om att det borde finnas här.pulverapa skrev:Jag ville se förra årets statistik. Det är lite svårt att navigera på EP.
Men EP är väl hur enkelt som helst att navigera på? Framför allt via de blå pilarna på spelarnas sidor. Enklare än att hitta gammal statistik än på stats.swehockey.se exempelvis, där fjolårets statistik också finns.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att Joakim Eriksson inte har förts in under "Spelare" än är lite synd, men det kan jag förstå, för det har bara gått några dagar. Dock har ju Mattias Kalin haft A-lagskontrakt ett bra tag nu och borde väl rimligen stå med på den listan då?
Förbättra sidan
Tycker jag också, skrev det redan den 20e juni då de lagt till Saviano.Túrin Turambar skrev:Att Joakim Eriksson inte har förts in under "Spelare" än är lite synd, men det kan jag förstå, för det har bara gått några dagar. Dock har ju Mattias Kalin haft A-lagskontrakt ett bra tag nu och borde väl rimligen stå med på den listan då?
2014-04-07, vad hände?
"Vi hoppas att ni nu har en hel del gamla klipp att titta på för att få upp hockeysuget inför European Trophy-premiären 15 augusti och allsvenska premiären 12 augusti."
Borde ändras.
Borde ändras.
- John Terry
- Djurgården Hockey
Gillar att det ser ut som att Johner gäspar här på hemsidan till vänster 

Någon här som vet vad som händer? Har dem nå problem med uppdatering?
Inte ens resultatet från TPS finns i Matcher. Det finns inget reportage från Hammarbybacken med spelarna och supportrar heller, annars brukar sidan ju uppdateras dagligen med massor av grejer :O
Inte ens resultatet från TPS finns i Matcher. Det finns inget reportage från Hammarbybacken med spelarna och supportrar heller, annars brukar sidan ju uppdateras dagligen med massor av grejer :O
-
- minalman
Nostalgi i all ära, men ska det inte bytas lagbild under fliken "Spelare" nu när laget varit på is?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Lagbilden fotas nästa vecka så när vi får den kommer den att bytas.minalman skrev:Nostalgi i all ära, men ska det inte bytas lagbild under fliken "Spelare" nu när laget varit på is?