DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Här kommer en morgonhälsning till alla Djurgårdare från en full bil påväg ner till Mjällby!
Vi är någonstans mitt ute i ingenstans, och galet taggade. Är vi framme snart?!
Päron, päron-äppelskrutt, äppelskrutt!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snart på väg mot Mjällby
DIF Småland
DIF Småland
Bra start..
- minalman
- Säsongskort: Ja
DIF Fotboll
Finns inget lag jag hatar mer än mjällby.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Snart 20 000 sålda nu! Den här matchen missar man aldrig!!
- SkönaDjurgårn
Sv: DIF Fotboll
Tillbaka i gamla hjulspår, vilken bedrövlig insats. Hoppas iaf att det bidrar till ett revanschsuget DIF nästa söndag!
Snart 21 000 sålda nu!
Kom igen alla, 100(!) återigen h u n d r a spänn för en klackbiljett t.ex.
Denna matchen är hela Djurgårdsfamiljen på plats
Kom igen alla, 100(!) återigen h u n d r a spänn för en klackbiljett t.ex.
Denna matchen är hela Djurgårdsfamiljen på plats
Sv: DIF Fotboll
Men 600 för en bra biljett på långsidan, där biljetten dagen innan kostar 380. Och ändå håller vi jämna steg i försäljningen.
Päron-temat var så j-a klockrent! Synd att jag inte kunde åka med ner.20002001 skrev:Här kommer en morgonhälsning till alla Djurgårdare från en full bil påväg ner till Mjällby!
Kan man hoppas på lite mer samarbete mellan sektionerna nu när båda befinner sig på samma mark? Tror det skulle stärka båda sporterna för oss.
Över 25 000 sålda med två dagar kvar. Förmodligen blir det fullt.
Alla ska med! Hela Djurgårdsfamiljen
Alla ska med! Hela Djurgårdsfamiljen
Oavsett om en del här inne föredrar hockeyn framför fotbollen, kan man inte missa denna match, frågan är om hetsen inför denna match varit större. Redan nu har över 26000 djurgårdare köpt biljett. På söndag samlas hela djurgårdsfamiljen för att bjuda på en blårandig fest som det kommer snackas om länge.
Säkra din plats nu innan det är för sent! Har du redan biljett se till att polaren, familjen, släkten eller grannen också försäkrat sig om en plats.
http://www.ticnet.se/event/dif-ifk-norr ... ter/276693
Säkra din plats nu innan det är för sent! Har du redan biljett se till att polaren, familjen, släkten eller grannen också försäkrat sig om en plats.
http://www.ticnet.se/event/dif-ifk-norr ... ter/276693
Sålde tydligen 500 biljetter på två timmar tidigare idag. Garanterat så är det snart över 27 000 sålda vilket innebär att det inte alls är många platser kvar. Kom igen nu alla på detta forumet som kanske mest i vanliga fall bara går på hockey! Välkomna fotbollen till johanneshov!
-
Bajen har ju ståplats på halva västra nedre samt på norra. Hur kommer det se ut när vi spelar där. Såg på filmerna från dagens träning att det är ståplatssektioner på halva västra nedre nu. Ändras detta till när vi spelar där? Hur isåfall?
Då sätts väl stolarna tillbaka efter deras match, i alla fall på västa.Alberget4A skrev:Bajen har ju ståplats på halva västra nedre samt på norra. Hur kommer det se ut när vi spelar där. Såg på filmerna från dagens träning att det är ståplatssektioner på halva västra nedre nu. Ändras detta till när vi spelar där? Hur isåfall?