Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Challe! Det e Lördag idag. Var är den assisterande?
Jag med. Men hellre J Eriksson.Sjöwall skrev:Hade Marcus Nilson skrivit på hade jag varit den första att jubla.gaspo skrev:Marcus Judas Nilson är nyförvärvet. Han kommer bli waterboy. Även 4:e målvakt utan skydd.
Saviano - Johner - Sörensen
Guter - Ljungh - Nilson
Om Marucs Nilson tillåts att spela i Djurgården igen så blir man vansinnigt sugen på att gå till Bajenfans för att läsa Bombhotning A.
Nej.Enbom skrev:Om Marucs Nilson tillåts att spela i Djurgården igen så blir man vansinnigt sugen på att gå till Bajenfans för att läsa Bombhotning A.
Det denne herre gjorde var kanske inte så snyggt, men att ens börja tänka på att sjunka till samma låga nivå som bajenfans på grund av något sådant är uteslutet.
Nu är det väl lite med glimten i ögat som du skriver, men tycker vi skall hålla vår ädla förening så långt ifrån tankar och funderingar på bomber mot andra som det bara går. Sen kan man ju inte alltid hålla tand för tunga dock, men man kan försöka.
Alltid Oavsett.
Lugn18DIF91 skrev:Nej.Enbom skrev:Om Marucs Nilson tillåts att spela i Djurgården igen så blir man vansinnigt sugen på att gå till Bajenfans för att läsa Bombhotning A.
Det denne herre gjorde var kanske inte så snyggt, men att ens börja tänka på att sjunka till samma låga nivå som bajenfans på grund av något sådant är uteslutet.
Nu är det väl lite med glimten i ögat som du skriver, men tycker vi skall hålla vår ädla förening så långt ifrån tankar och funderingar på bomber mot andra som det bara går. Sen kan man ju inte alltid hålla tand för tunga dock, men man kan försöka.
Jag är fullkomligt lugn, det är säkerligen skrivet med glimten i ögat.haak skrev:Lugn18DIF91 skrev:Nej.Enbom skrev:Om Marucs Nilson tillåts att spela i Djurgården igen så blir man vansinnigt sugen på att gå till Bajenfans för att läsa Bombhotning A.
Men är av den åsikten att förutom att sådant beteende vore helt förkastligt, så får man tänka på att detta är ett publikt forum också, och att även om man skriver sådana saker mest på skämt, så finns det gått om bajenmurvlar som gärna skulle dra igång något på en sådan kommentar.
Alltid Oavsett.
- Yellowhand
Var är "ordningsmannen"? Han som brukar slå ner på insiktsfulla inlägg men tydligen tycker att hacka på Nilsson på två sidor är OK och i linje med intentionerna?
Mattebo for president!
?? blev du utslängd tidigt ikväll?Yellowhand skrev:Var är "ordningsmannen"? Han som brukar slå ner på insiktsfulla inlägg men tydligen tycker att hacka på Nilsson på två sidor är OK och i linje med intentionerna?

Kan vi skippa snacket om Judas "Judas" Judason ?
Han kommer inte att komma tillbaka punk slut!
Han kommer inte att komma tillbaka punk slut!
"Whatever you want"
Alla glömmer inte så lätt! Folk som beter sig som svin ska inte glömmas. Det är lite som Skandia cheferna. Inget snack om dom asen längre. Nä skit ska skit ha LÄNGE!
- Yellowhand
Det kan man säga! Med ändalykten före!johan_80 skrev:?? blev du utslängd tidigt ikväll?Yellowhand skrev:Var är "ordningsmannen"? Han som brukar slå ner på insiktsfulla inlägg men tydligen tycker att hacka på Nilsson på två sidor är OK och i linje med intentionerna?

Mattebo for president!
Ska inte tränaren presenteras denna vecka?
Blev tydligen försenat.Rix skrev:Ska inte tränaren presenteras denna vecka?
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är det något man har lärt sig senaste året är det att när Challe kommer med ett uttalande "inom ett par dagar" eller "senast nästa vecka" så vet man att det kommer dröja minst lika lång tid.Rix skrev:Ska inte tränaren presenteras denna vecka?
Kommer ihåg ifjol när backsidan skulle vara klar "inom veckans slut" och det dröjde väl 3-4 veckor till.
Expert.
Vars i från kommer "ryktet" om att Mackan skulle återvända ??
Tvivlar på att det är Mackan som ska in även om jag tillskillnad mot många andra gärna skulle se han i Djurgårströjan igen ...det som hände förra säsongen är olyckligt och allt pga Mackan hade ett kontrakt baserat på spel i elitserien ett kontrakt som självklart DIF inte kunde behålla i Allsvenskan sen tror jag att alla måste respektera att förhandlingar och löner är en viktig del precis som för vem som helst på ett jobb .
Sen kan man alltid önska att klubbhjärta osv ska spela in och visst kan man tycka att Mackan skulle kunnat lira kvar i DIF men nu blev det som det blev och tvivlar ändå inte på att Mackan inte skulle ha hjärta för DIF .
Nog om Mackan nu tror jag inte att det är han som ska in utan att det handlar om Jocke Eriksson alt en nordamerikan ...det är då defenitivt en ledande spelare som är "klar" den saken är då klar.
Angående ass tränaren så tror jag vi får namnet inom två dagar och troligtvis är det också som det ryktats om Stefan Nyman som kliver in och assisterar Zabel
Tvivlar på att det är Mackan som ska in även om jag tillskillnad mot många andra gärna skulle se han i Djurgårströjan igen ...det som hände förra säsongen är olyckligt och allt pga Mackan hade ett kontrakt baserat på spel i elitserien ett kontrakt som självklart DIF inte kunde behålla i Allsvenskan sen tror jag att alla måste respektera att förhandlingar och löner är en viktig del precis som för vem som helst på ett jobb .
Sen kan man alltid önska att klubbhjärta osv ska spela in och visst kan man tycka att Mackan skulle kunnat lira kvar i DIF men nu blev det som det blev och tvivlar ändå inte på att Mackan inte skulle ha hjärta för DIF .
Nog om Mackan nu tror jag inte att det är han som ska in utan att det handlar om Jocke Eriksson alt en nordamerikan ...det är då defenitivt en ledande spelare som är "klar" den saken är då klar.
Angående ass tränaren så tror jag vi får namnet inom två dagar och troligtvis är det också som det ryktats om Stefan Nyman som kliver in och assisterar Zabel