DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
inloss
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av inloss »

Hörde ett rykte om detta igår men bara garvade åt det, inte fan trodde jag att det skulle vara på den här nivån!
Bajens ultras grupp skulle det vara enligt han som berättade det för mig
"Whatever you want"
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Salas »

Mycket har man sett och hört, men bajarnas storhetsvansinne är i en klass för sig nu. Inte ens aikarna kan mäta sig längre med de pårökta alkisarna i tantolunden.
Hans Fitness Bengtsson skrev:Förstår du innebörden av att Hammarby som ett av Norra Europas starkaste varumärken inte har en marknadsavdelning överhuvudtaget????
Det tåls att upprepas... ETT AV NORRA EUROPAS STARKASTE VARUMÄRKEN!!! :lol:
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Haha, det är ju sånt där gnagarna ska säga. Inte bajarna. :)
Expert.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Salas skrev:Mycket har man sett och hört, men bajarnas storhetsvansinne är i en klass för sig nu. Inte ens aikarna kan mäta sig längre med de pårökta alkisarna i tantolunden.
Hans Fitness Bengtsson skrev:Förstår du innebörden av att Hammarby som ett av Norra Europas starkaste varumärken inte har en marknadsavdelning överhuvudtaget????
Det tåls att upprepas... ETT AV NORRA EUROPAS STARKASTE VARUMÄRKEN!!! :lol:
Bara Norra Europa?! Det har man ju sett i Sällskapsresan att det finns minst en snubbe på Kanarieöarna som vet vad "Chammarbi" är för något!

Detta från en klubb som de senaste 3 säsongerna inte kommit bättre än fyra i vår andradivision. Skrattretande. Snacka om storhetsvansinne OCH mindervärdeskomplex i ett.
HomeOfSvenTumba

DIF Fotboll

Inlägg av HomeOfSvenTumba »

Frågan är varför man bara inte anordnar en träningsmatch mellan DIF och bajens A-lag... Det måste väl vara den mest neutrala lösningen som finns. Tråkigt att det är det som krävs men men...
Jag ser ett mönster...
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

HomeOfSvenTumba skrev:Frågan är varför man bara inte anordnar en träningsmatch mellan DIF och bajens A-lag... Det måste väl vara den mest neutrala lösningen som finns. Tråkigt att det är det som krävs men men...
Jag får tillräcklig ångest över två derbyn om året.
Ett till sådan, även om det bara är en träningsmatch... Skulle Djurgården förlora då, herregud...
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Överallt så blir denna presskonferens och det gemensamma uttalandet en stor nyhet förutom hos bajen, som på sin officiella hemsida har den som en notis,,
Alltså det visar med all önskvärd tydlighet hur lite Hammarby bryr sig...sen går man in på t.ex. bajen fans facebook och där fortsätter det hagla hyllningar till dådet och ännu mer vår arena och defend söderort tjafs, helt jävla sjukt.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Stockholms Stad hotar nu med att slänga ut Hammarby OCH DIF om problemen kring nya arenan fortsätter... Vafan, har Djurgården gjort något fel överhuvudtaget?
Tänk om jag som hyresgäst skulle hotas med att bli vräkt för att grannen ställer en bomb i trapphuset?
Användarvisningsbild
JohanPez

DIF Fotboll

Inlägg av JohanPez »

Isabo skrev:Stockholms Stad hotar nu med att slänga ut Hammarby OCH DIF om problemen kring nya arenan fortsätter... Vafan, har Djurgården gjort något fel överhuvudtaget?
Tänk om jag som hyresgäst skulle hotas med att bli vräkt för att grannen ställer en bomb i trapphuset?
Jag har mycket svårt att tro att arenan går runt på konserter endast, de behöver fotbollen.
20002001

Inlägg av 20002001 »

Efter Bajens monumentalt usla agerande så är det nu dags att ha fokus på rätt saker det nästkommande dygnet.

Imorgon väntar den sista Stadion matchen NÅGONSIN. Vi ska göra vår absolut bästa läktarinsats någonsin! Jag vill se hela Stadion stå upp hela matchen, och jag vill se alla sjunga!

NU KÖR VI!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Användarvisningsbild
Challen

DIF Fotboll

Inlägg av Challen »

Har inget biljett till imorgon och med min halsfluss hade det inte vart någon idé att försöka sjunga ändå. Funtar dock på om man skulle ta sig till humlegården och marschera till Stadion, känns som att det kan bli en rätt fet promenad!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Har feber, men inte en chans att jag missar denna match.
DIF!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Bitvis otroligt fint spel i 1:a, avsluten håller dock inte Allsvensk klass....eller så gör dom det.

Typisk 1-1 match, Öster kommer få sina lägen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Staten

Inlägg av Staten »

Jawo är så jävla bra. Vilken krigare.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Sagolikt bra, i 90min!!!
När hände det sist?
Värdigt avslut av Stadion-Eran.

Personligen har jag aldrig tyck om denna arena, men jag har förstått att många av er andra gillat den skarpt.
Så, slutet gott, allting gott

Ser faktiskt fram emot Telefonkiosken nu

Trevlig semester på er...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skriv svar