DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Vad sugna Tele2 Arena måste vara på att ha Bajen som hyresgäster nu. Kasta ut skiten.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sv: DIF Fotboll
Uppgifterna i förra veckan att bajen har flest huliganer i sin supporterskara fick ett bevis i verkliga livet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Sv: DIF Fotboll
Håller man på bajen blir man antingen alkis eller huligan och alkis. Finns inga andra alternativ. Jävla vrak.minalman skrev:Uppgifterna i förra veckan att bajen har flest huliganer i sin supporterskara fick ett bevis i verkliga livet.
trodde inte bajen skulle lyckas fixa en skarp bomb, men tydligen så lyckades dem.
helt sjukt att bajare sitter och hyllar detta på twitter och facebook som om det vore en kul grej, alltså vad fan är det för människor?
Första man ska kräva är ju att bajens match i superettan ska läggas efter vår match mot norrköping, dessa individer ska inte få sin vilja igenom genom ett så fegt tilltag.
Detta kommer troligtvis inte sluta här, detta blir nog bara starten på något stort.
helt sjukt att bajare sitter och hyllar detta på twitter och facebook som om det vore en kul grej, alltså vad fan är det för människor?
Första man ska kräva är ju att bajens match i superettan ska läggas efter vår match mot norrköping, dessa individer ska inte få sin vilja igenom genom ett så fegt tilltag.
Detta kommer troligtvis inte sluta här, detta blir nog bara starten på något stort.
- minalman
En kille i tioårsåldern stod och grät hos sin pappa, otröstlig. Sådant känns nästan värst att se.
Mysbajen! Alla är välkomna!
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Suck... inte förvånad faktiskt. Kriget har bara börjat och det här kan eskalera hur långt som helst, även om jag hoppas på en stor hämnd. Vi i DIF försöker inte ta livet av folk, vill jag dock tillägga. Men jag hoppas på något som svider som fan för Hammarby.
Här måste SGA och alla parter sätta ner foten direkt. DIF ska få första matchen och ett en enda bomb till och Hammarby portas på Tele2 för alltid.
Här måste SGA och alla parter sätta ner foten direkt. DIF ska få första matchen och ett en enda bomb till och Hammarby portas på Tele2 för alltid.
Senast redigerad av Hajduk den 2013-06-27 17:47:57, redigerad totalt 1 gånger.
Bara hoppas att SGA visar vem som bestämmer. Typ flytta fram bajenss match efter 21 juli, då säkerheten inte kan garranteras eller dylikt. Kommer bara bli värre från och med nu.. Höstderbyt kommer inte bli trevligt alls har jag en känsla av.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Vi skulle aldrig gått med på att spela där från början. Inte för att jag bryr mig om bajen men för att vi nu rakt ut sagt att vi inte vill ha någon egen arena utan är helt ok med att spela på samma arena som något annat lag.
Tappade respekten för DIF Fotboll när man begravde drömmen om en egen arena för de kommande 70 åren.
Tappade respekten för DIF Fotboll när man begravde drömmen om en egen arena för de kommande 70 åren.
Avgå Jocke.
Sv: Re: DIF Fotboll
20/7 al qabajenida kan ju glömma sin hemmapremiär på sthlmsarenanHajduk skrev:Suck... inte förvånad faktiskt. Kriget har bara börjat och det här kan eskalera hur långt som helst, även om jag hoppas på en stor hämnd. Vi i DIF försöker inte ta livet av folk, vill jag dock tillägga. Men jag hoppas på något som svider som fan för Hammarby.
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- minalman
DIF Fotboll
Betalar vi inte polisen massa miljoner för att slippa sånt här? Stå och fika på lugna matcher är de bra på.
Kräver att de hittar de som byggde och placerade ut en bomb mot oss.
Kräver att de hittar de som byggde och placerade ut en bomb mot oss.
- -daniel-
Är det brajare som gjort detta så måste det ju vara på gränsen till det mest korkade som någonsin hänt i supporterhistorien. Herregud.
Tänk att man delar stad med dessa lågt stående individer, känns rätt hemskt.
Tänk att man delar stad med dessa lågt stående individer, känns rätt hemskt.
Först Jimmies tragiska besked och nu detta.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Lite trött på att höra att det är självklart att det är en Bajare som gjort detta.
Kan lika gärna vara:
- Djurgårdare, för att få premiären på nya söderstadion försenad. Detta för att man har usel ekonomi. Man räknar med skadestånd för man behöver tillskott i kassan
- Djurgårdare, som vill få nya söderstadion försenad, för att man själv vill få första matchen. Vilket kan vara ett scenarie om man tittar på spelschema.
- Aikare för att få sig ett gott garv, slå två flugor i samma smäll, typ
- Granne, som ville stoppa bygget men inte lyckades och som gör det av hämnd.
- Random förvirrad snubbe
- Peab, för att de inte kommer hinna få klart nya söderstadion så de kan använda detta som ursäkt
- Vännervallen, som inte gillar konkurrensen om evenemang
- En byggare, vars fru varit otrogen med en annan byggare
Finns en jävla mässa scenarier, borde kanske ta det lite lugnt med spekulationerna.
Hahahahahaha, detta från bajens Svenska Fans forum.
Fyfan, hur dum får man vara!
Kan lika gärna vara:
- Djurgårdare, för att få premiären på nya söderstadion försenad. Detta för att man har usel ekonomi. Man räknar med skadestånd för man behöver tillskott i kassan
- Djurgårdare, som vill få nya söderstadion försenad, för att man själv vill få första matchen. Vilket kan vara ett scenarie om man tittar på spelschema.
- Aikare för att få sig ett gott garv, slå två flugor i samma smäll, typ
- Granne, som ville stoppa bygget men inte lyckades och som gör det av hämnd.
- Random förvirrad snubbe
- Peab, för att de inte kommer hinna få klart nya söderstadion så de kan använda detta som ursäkt
- Vännervallen, som inte gillar konkurrensen om evenemang
- En byggare, vars fru varit otrogen med en annan byggare
Finns en jävla mässa scenarier, borde kanske ta det lite lugnt med spekulationerna.
Hahahahahaha, detta från bajens Svenska Fans forum.
Fyfan, hur dum får man vara!
Defend söderort... Herregud, vart går gränsen?
Humor över det hela dock att bajare åker i backen alternativt flyr "bajenland" för sina liv just nu vad det verkar. Som alltid pinsamma bajen.
Frågan är väl nu vad som händer när bajen har premiär? Lär inte vara vackert.
Humor över det hela dock att bajare åker i backen alternativt flyr "bajenland" för sina liv just nu vad det verkar. Som alltid pinsamma bajen.
Frågan är väl nu vad som händer när bajen har premiär? Lär inte vara vackert.