Túrin Turambar skrev:
Japp, det är jag. Jag extrajobbar där sedan ett par år, mest på somrarna och inför julen.
Vad sa jag då? "Öppet"? Det är väl inga hemligheter?
Nej då! Inga hemlisar. Bara kul att få fejja på forumiterna här.
Samt oerhört stort för dig att få veta att SirDIFalot besökte butiken där du jobbade.
Ja, det är ju sällan man får sådant aristokratiskt besök. Dock sålde jag ett gäng plastfickor till Challe inför förra säsongen, så det bokhandelsbesöket smäller nog fortfarande högre.
När det hetaste diskussionsämnet i tråden handlar om bokhandelsbesök - ja, då fattar man att det är stiltje i Silly Season...
Dags att agera nu, Challe!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
Nu kanske jag har missat något. Men Challe har väl sagt att den sista forwardsplatsen är vigd åt Jimmy. Förmodligen är det så att Jimmy har fått DIF-hockeys semesterveckor att fundera på sitt besked. Blir det en till värvning handlar det väl om Djurgårdshjälpen. Där rör det sig främst om Kalus. Men tar han ett kontrakt någon annanstans så kan vi börja spekulera om eventuella värvningar.
Men just nu finns det inte så mycket att prata om.
Kentta skrev:Kapitlet Nyman och Malmö är nu officiellt över, tingsrätten beslutade att Nyman inte har gjort något fel.
Undra om Challe har väntat på rättegången med att presentera honom som ass-coach, om han nu ens är aktuell för oss dvs..
På tal om rättegångar, undrar när Mackan Nilsson rättegången ska äga rum? 1 mille är ju avsatt i budget för eventuell förlust, en seger där skulle ge en skön extra buffert till spelarbudgeten.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/