Kan vi åka snart? Ses där!20002001 skrev:Hemma från Göteborg!
GRYM RESA!
Vi ses i Gävle på måndag!
DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
-
Martin Sundgren avgår. Åsikter?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Mest trött på att det aldrig är harmoni och lugn och ro.Metal Machine skrev:Martin Sundgren avgår. Åsikter?
Expert.
-
Kan det vara en naturlig konsekvens av Per-Mathias intåg? Att man anser det vara onödigt med tre tränare, eller att man rentav behöver spara in?
Annars håller jag med dig.
- SirDIFalot
Jag tror han kände sig överflödig. MP var manager och hade ena foten på kaknäs och andra på kansliet. Högmo är bara på kaknäs. Två assisterande behövs därför inte i samma utsträckning som under MP.Metal Machine skrev:Kan det vara en naturlig konsekvens av Per-Mathias intåg? Att man anser det vara onödigt med tre tränare, eller att man rentav behöver spara in?
Då är det väl rätt bra om vi blir av med en lönepost.
Expert.
Gefle imorgon! Fan vad kul.
Möter upp två polare direkt efter jobbet och så brassar vi upp, och sen direkt hem igen. Allt för DIF!
VI ÄR MED ER ÖVERALLT!
Möter upp två polare direkt efter jobbet och så brassar vi upp, och sen direkt hem igen. Allt för DIF!
VI ÄR MED ER ÖVERALLT!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Fan vad surt!
Köpte biljett till JK-bussarna redan för några veckor sedan. Hela tiden har avresetiden varit 15:30. När jag sitterpå tåget mot Stadion inser jag att avresetiden helt oväntat flyttats till 14:30.
Alltså har bussarna precis avgått...
Är så jävla sur på mig själv, dels att jag inte bokade tåg upp som jag tänkte från början redan för tre månader sedan, och dels för att jag aldrig gav mig själv tillfälle eller kom ihåg att dubbelkolla i god tid tiden för avrsena.
Men vem anar att den korta resan ska påbörjas redan 4,5 h innan avspark?
Köpte biljett till JK-bussarna redan för några veckor sedan. Hela tiden har avresetiden varit 15:30. När jag sitterpå tåget mot Stadion inser jag att avresetiden helt oväntat flyttats till 14:30.
Är så jävla sur på mig själv, dels att jag inte bokade tåg upp som jag tänkte från början redan för tre månader sedan, och dels för att jag aldrig gav mig själv tillfälle eller kom ihåg att dubbelkolla i god tid tiden för avrsena.
Fan va bittert =/Isabo skrev:Fan vad surt!
Lider med dig!
- Lee Harvey Oswald
Syns att vi prioriterat försvarsspel den senaste tiden, fantastiskt fantasilösa vi är i anfallsregionen.
Inte en enda passning kommer i rätt tid till rätt adress, usch..
/Edit
Piggt inhopp av #9
Amartey ska nog vara glad att han slapp både rött kort & straff emot sig, en lite opolerad pärla.
Så, går vi mot en historisk bortaseger....? Neee...
Inte en enda passning kommer i rätt tid till rätt adress, usch..
/Edit
Piggt inhopp av #9
Amartey ska nog vara glad att han slapp både rött kort & straff emot sig, en lite opolerad pärla.
Så, går vi mot en historisk bortaseger....? Neee...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hemma från Gävle!
Som vanligt en kul resa med Djurgårdsfamiljen.
Rätt tråkig match, men skönt med poäng och bra drag på bortasektionen.
Herregud, nu börjar man bli emotionell inför söndag!
Som vanligt en kul resa med Djurgårdsfamiljen.
Rätt tråkig match, men skönt med poäng och bra drag på bortasektionen.
Herregud, nu börjar man bli emotionell inför söndag!
Djurgårns IF du är allt jag har!
- SirDIFalot
Säker på att du inte bara minns fel? Kan inte minnas alls att det har varit 15:30 tidigare..Isabo skrev:Fan vad surt!
Expert.
Vilka ska till Tele2 och se Tauer, Fimpen och Linkan (mfl) inviga arenan imorgon?
Är det bara att glida dit eller? Är väl inget förköp?Enbom skrev:Vilka ska till Tele2 och se Tauer, Fimpen och Linkan (mfl) inviga arenan imorgon?
Jag kommer att vara där.Enbom skrev:Vilka ska till Tele2 och se Tauer, Fimpen och Linkan (mfl) inviga arenan imorgon?
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
mb81 skrev:Är det bara att glida dit eller? Är väl inget förköp?Enbom skrev:Vilka ska till Tele2 och se Tauer, Fimpen och Linkan (mfl) inviga arenan imorgon?
Man fick hämta biljetter i Djurgårdsbutiken i förra veckan mot uppvisande av medlemskort i DIF Fotboll. Upp till 4 stycken, gratis. Jag hämtade ut 3 men nu visar det sig att ingen i mitt sällskap kunde gå.