Djurgårdshjälpen
Re: Djurgårdshjälpen
Länkarna på hemsidan ska nu fungera igen. Om ni fortfarande har problem, skriv gärna vilken webläsare ni använder.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sjöwall har gjort ett superjobb och städat upp röran jag ställt till med på hemsidan i samband med den senaste uppdateringen.
Jag vill också passa på att meddela att jag omedvetet spridit dessinformation om hur insamlingen går. Vi ligger snarare på 80.000 än på 100.000. Ber tusen gånger om ursäkt för det, men skyller på hjärnsläpp och en tvåa i matte.
Ccat och de andra som har koll, till skillnad från mig, kommer efter helgerna att komma med mer korrekta siffror.
Om vi alla hjälps åt och gör ett rejält midsommarryck kanske vi trots allt kan prestera en fin siffra. Har du en slant över - släng in den på Djurgårdshjälpen.
Det viktigaste just nu är att fler år veta km att vi finns - sprid kunskap om insamlingen genom SMS, Twitter och Facebook etcetera. Varje ny person som får upp ögonen för insamlingen kan innebära ett nytt bidrag och därigenom att v kommer närmare vårt mål - en stark trupp som kan föra DIF tillbaks till elitserien.
Jag vill också passa på att meddela att jag omedvetet spridit dessinformation om hur insamlingen går. Vi ligger snarare på 80.000 än på 100.000. Ber tusen gånger om ursäkt för det, men skyller på hjärnsläpp och en tvåa i matte.
Ccat och de andra som har koll, till skillnad från mig, kommer efter helgerna att komma med mer korrekta siffror.
Om vi alla hjälps åt och gör ett rejält midsommarryck kanske vi trots allt kan prestera en fin siffra. Har du en slant över - släng in den på Djurgårdshjälpen.
Det viktigaste just nu är att fler år veta km att vi finns - sprid kunskap om insamlingen genom SMS, Twitter och Facebook etcetera. Varje ny person som får upp ögonen för insamlingen kan innebära ett nytt bidrag och därigenom att v kommer närmare vårt mål - en stark trupp som kan föra DIF tillbaks till elitserien.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Sv: Re: Djurgårdshjälpen
Jag håller med föregående talare.Andy skrev:Sjöwall har gjort ett superjobb och städat upp röran jag ställt till med på hemsidan i samband med den senaste uppdateringen.
Sprid, sprid, sprid!
Glad midsommar samtliga!
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Djurgårdshjälpen
500 kr insatta! Grymt jobb ni gör ni som ligger bakom Djurgårdshjälpen.
-
Kommer att skänka 2 biljetter till Djurgårdshjälpen för auktion/lottning till 2 Euro Hockey matcher, de emot Pardubice och Liberec och dessa ger jag Djurgårdshjälpen i samband med TPS matchen (får tyvärr inte biljetterna innan).
Istället för att låta dem gå till spillo, så skänker jag dem hellre
(Är inte hemma då nämligen).

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Tack för det!medu82 skrev:Kommer att skänka 2 biljetter till Djurgårdshjälpen för auktion/lottning till 2 Euro Hockey matcher, de emot Pardubice och Liberec och dessa ger jag Djurgårdshjälpen i samband med TPS matchen (får tyvärr inte biljetterna innan).
Rött för blodet genom hjärta och ven,
-
Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen
cCat skrev:Tack för det!medu82 skrev:Kommer att skänka 2 biljetter till Djurgårdshjälpen för auktion/lottning till 2 Euro Hockey matcher, de emot Pardubice och Liberec och dessa ger jag Djurgårdshjälpen i samband med TPS matchen (får tyvärr inte biljetterna innan).
Så lite så, ska även försöka slanta in en slant i sommar också och sprida ryktet om Djurgårdshjälpen

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
- SirDIFalot
Vad gör Kalus nu? Sitter han bara och väntar? Har han typ "lovat DIF" det här eller vad händer om någon kommer med ett bra bud på honom nu?
Expert.
- BaronVonDif
Han och hans agent tar givetvis första bästa bud.SirDIFalot skrev:Vad gör Kalus nu? Sitter han bara och väntar? Har han typ "lovat DIF" det här eller vad händer om någon kommer med ett bra bud på honom nu?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Djurgårdshjälpen
Men vafan erbjud honom 10:- och en korv med bröd efter varje match i så fall. Om han ändå tar första bästa det vill säga...BaronVonDif skrev:Han och hans agent tar givetvis första bästa bud.SirDIFalot skrev:Vad gör Kalus nu? Sitter han bara och väntar? Har han typ "lovat DIF" det här eller vad händer om någon kommer med ett bra bud på honom nu?

2014-04-07, vad hände?
- BaronVonDif
Nja, han ska väl inte ha högre lön än övriga laget.Jepe skrev:Men vafan erbjud honom 10:- och en korv med bröd efter varje match i så fall. Om han ändå tar första bästa det vill säga...BaronVonDif skrev:Han och hans agent tar givetvis första bästa bud.SirDIFalot skrev:Vad gör Kalus nu? Sitter han bara och väntar? Har han typ "lovat DIF" det här eller vad händer om någon kommer med ett bra bud på honom nu?

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Vad skulle det vara värt att betala om man fick spela ishockey tillsammans med några gamla djurgårdslegender på Hovets is?
- minalman
Djurgårdshjälpen
En idé är att sätta in en välbetalande supporter som extraspelare i varje match. Vi brukar inte anmäla fulla femmor, så det finns ju plats. Licens och sånt ingår i priset. Som när miljardärer betalt för att åka upp med ryska kosmonauter till ISS.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha! Fantastisk idé!minalman skrev:En idé är att sätta in en välbetalande supporter som extraspelare i varje match. Vi brukar inte anmäla fulla femmor, så det finns ju plats. Licens och sånt ingår i priset. Som när miljardärer betalt för att åka upp med ryska kosmonauter till ISS.
Btw hur mycket ligger vi i nu? De 5 första tröjorna på tradera har väl gett runt 12 lax vilket måste vara väldigt bra. Sen kommer tom foto på Mathias Tjärnqvist gå över laxen, rätt förvånad över det faktiskt men fantastiskt kul att det blir stålar!
Vi måste vara över 100 lax nu väl?
Hoppas ni spar på några dyrgripar till DIF-dagen!
Vi måste vara över 100 lax nu väl?
Hoppas ni spar på några dyrgripar till DIF-dagen!