Lidingö DIF skrev:Jaha, då börjar man så sakteliga att vakna upp ur den senaste säsongens depression och börjar ladda inför 13/14. Visar med all önskvärd tydlighet min totala okunskap om hur laget bör byggas med att säga att jag också vill ha Kalus. Därför blir det pengar på Djurgårdshjälpens konto skickade ifrån mig imorrn måndag den 10 juni.
Tack för Ert arbete och fina stöd till Djurgården. Jag bugar djupt.
Tusen tack!
Dina varma ord värmer.
Din slant kommer att bidra till ett mer slagkraftigt lag.
Hjälp oss att nå ut genom att sprida informationen om www.djurgardshjalpen.com till så många som möjligt.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Ja-ke den andre skrev:Har ni skrivit här i tråden eller på hemsidan att man kan föra över genom Swish nu? Jag gjorde detta precis och det är superenkelt.
Numret gick till Martin Lindman men jag antar att dessa pengar inte går in på ditt privata konto!
Tack för bidraget!
Simkortet är registrerat på mig, men pengarna går till insamlingen!
Fick till ett enkelt nummer, så ni som vill bidra kan skicka via Swish på telefonnummer 073-4266000!
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Ja-ke den andre skrev:Har ni skrivit här i tråden eller på hemsidan att man kan föra över genom Swish nu? Jag gjorde detta precis och det är superenkelt.
Numret gick till Martin Lindman men jag antar att dessa pengar inte går in på ditt privata konto!
Tack för bidraget!
Simkortet är registrerat på mig, men pengarna går till insamlingen!
Fick till ett enkelt nummer, så ni som vill bidra kan skicka via Swish på telefonnummer 073-4266000!