Kanske blir det: S. Bentivoglio? Ryktet går, Ryktet går, Att han kommer hit! Å vad skönt .. la la laaMJ25 skrev:Presenteras nog på det kommande infomötet, kanske.SirDIFalot skrev:Vad fan hände med forwarden som typ var klar challe?
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Vet inte vart det hör hemma men eftersom hans namn nämnts här så skriver jag det här.
Björn Nord kliver in i Huddinge som ass.tränare till Falk.
2014-04-07, vad hände?
Då blir det inte Nord som assisterande för oss vilket det spekulerades om tidigare.Jepe skrev:Vet inte vart det hör hemma men eftersom hans namn nämnts här så skriver jag det här.
i
Klockren slutsats. Det tror inte jag hellerisolerad skrev:Då blir det inte Nord som assisterande för oss vilket det spekulerades om tidigare.Jepe skrev:Vet inte vart det hör hemma men eftersom hans namn nämnts här så skriver jag det här.

F.ö är det jävligt dött.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
@ pulver: om du kollar posterna ovan så är det redan avhandlat. 
Fy satan vad sunkigt det känns att Challes värvning förmodligen sprack, jag gissar på att man kom på att man nog trots allt inte hade pengarna som behövdes och fick bromsa i sista sekund. Det går bra nu!

Fy satan vad sunkigt det känns att Challes värvning förmodligen sprack, jag gissar på att man kom på att man nog trots allt inte hade pengarna som behövdes och fick bromsa i sista sekund. Det går bra nu!
Gamle SSK-profilen Stefan Nyman kommer antagligen väldigt snart vara klar som Bäcklins ersättare.
Ber om ursäkt om det här nämnts här förut. Har första hands-källa på att han kommer bli den nya tränaren hos oss iår.
Ber om ursäkt om det här nämnts här förut. Har första hands-källa på att han kommer bli den nya tränaren hos oss iår.
Nyman som var sportchef i Malmö för inte så länge sen?Heaty skrev:Gamle SSK-profilen Stefan Nyman kommer antagligen väldigt snart vara klar som Bäcklins ersättare.
Känns ju på förhand extremt tveksamt. Får inga bra vibbar av den mannen.
Precis, och jag håller med. Han verkade ju inte ta motgångar särskilt bra i Malmö heller. Men, men. Vi får väl hoppas att det slutar bra. Har i ärlighetens namn ganska dålig koll på hur han är som tränare.Kentta skrev:Nyman som var sportchef i Malmö för inte så länge sen?Heaty skrev:Gamle SSK-profilen Stefan Nyman kommer antagligen väldigt snart vara klar som Bäcklins ersättare.
Känns verkligen "sådär". Inte helt värdelös kanske men absolut ingen som jag ser som "bra" eller "intressant". Bäcklin däremot kändes faktiskt bra. Nedbyte helt klart. Den här klubben alltså...Heaty skrev:Precis, och jag håller med. Han verkade ju inte ta motgångar särskilt bra i Malmö heller. Men, men. Vi får väl hoppas att det slutar bra. Har i ärlighetens namn ganska dålig koll på hur han är som tränare.Kentta skrev:Nyman som var sportchef i Malmö för inte så länge sen?Heaty skrev:Gamle SSK-profilen Stefan Nyman kommer antagligen väldigt snart vara klar som Bäcklins ersättare.
Avgå Jocke.
- SirDIFalot
En extremt misslyckad sportchef som spontant inte alls som en särskilt "Billig lösning". Låter märkligt.
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säg WHAT? Det där kan bara inte vara sant... mannen, myten, legenden som fifflade sig ur Malmö och var med och tidigare sänkte SSK. Känns på något sätt som en så typiskt idiotisk DIF-värvning så det säkerligen är sant.Heaty skrev:Gamle SSK-profilen Stefan Nyman kommer antagligen väldigt snart vara klar som Bäcklins ersättare.

Det jag undrar mest över är ifall Challe själv har planer på att försvinna och att man tänker sig Nyman som assisterande tränare / sportchef?
Herregud, det absolut sämsta som kan hända Djurgården Hockey om de där uppgifterna stämmer.
Hoppas innerligt att det här inte stämmer! Vill inte ha in Nyman i vår organisation. Hoppas du fått allt om bakfoten.Heaty skrev:Gamle SSK-profilen Stefan Nyman kommer antagligen väldigt snart vara klar som Bäcklins ersättare.
2014-04-07, vad hände?
Tony och Stefan diskuterade laget över en middag. Där det mesta av samtalsämnena handlade om DIF och om hockey-filosofier (hockey i allmänhet också visserligen). Dem skakade hand efter middagen och det kändes verkligen inte särskilt informellt.
Så jag tror inte att det var "två-gamla-polare-som-snackar-gamla-minnen-middag". Det kändes mer som ett affärsmöte (typ).
Grejer som "Det här blir nog bra" yttrades också.
Så jag tror inte att det var "två-gamla-polare-som-snackar-gamla-minnen-middag". Det kändes mer som ett affärsmöte (typ).
- SirDIFalot
Uuuuuh....Heaty skrev:Tony och Stefan diskuterade laget över en middag. Där det mesta av samtalsämnena handlade om DIF och om hockey-filosofier (hockey i allmänhet också visserligen). Dem skakade hand efter middagen och det kändes verkligen inte särskilt informellt.
Vi slapp Calle G men...
Expert.