DIF Fotboll
DIF Fotboll
Ok har de lagt matcherna samma dag och tid så är det ju mega fail!
2014-04-07, vad hände?
Re: DIF Fotboll
Ja, man spikade nästan alla matcher igår eller idag och då lyckades man med detta konststycke.Jepe skrev:Nä kollade:SirDIFalot skrev:Om du går efter det som står på dif.se så står det 15:e, klockslag 00:00. Dvs inte spikat. Nu är den schemalagd 16:e, kl 19.Jepe skrev:Skriver här också:
MFF - DIF 15/9
MIF - DIF 16/9
Eller?
http://svenskfotboll.se/allsvenskan/spelprogram/
http://www.allsvenskan.se/matcher/#omgaang-11
Ledighetsansökan till 17-18 juni beviljad? Check!
Tåg till Göteborg med tre kompisar 17:e ? Check!
Tåg tillbaka till Sthlm 18 juni? Check!
Övernattning i Göteborg 17-18? Check!
Alla till Göteborg 17:e juni!
Ledighetsansökan till 24:e juni? Behövs inte. Det är Gävle away, en av årets kortaste resor. Tar bilen upp efter jobbet!
Alla till Gävle!
Vi är med er överallt Djurgår'n!
Tåg till Göteborg med tre kompisar 17:e ? Check!
Tåg tillbaka till Sthlm 18 juni? Check!
Övernattning i Göteborg 17-18? Check!
Alla till Göteborg 17:e juni!
Ledighetsansökan till 24:e juni? Behövs inte. Det är Gävle away, en av årets kortaste resor. Tar bilen upp efter jobbet!
Alla till Gävle!
Vi är med er överallt Djurgår'n!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Måndag 16 september 19.05 Malmö FF – Djurgården
Måndag 16 september 19.00 Malmö Redhawks Djurgårdens IF
Detta borde väl kunna lösas? vore fantastiskt och få dem på helgen typ lördag söndag och kunna göra en helg helg av det, borde väl vara lockande för alla?
Detta borde väl kunna lösas? vore fantastiskt och få dem på helgen typ lördag söndag och kunna göra en helg helg av det, borde väl vara lockande för alla?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tyvärr går det tydligen inte. MFF, Polisen mfl har sagt sitt och lagt matchen där. Det enda som kan få hockeyn flyttad är om Redhawks går vidare i ET-slutspelet typ eller något sånt sa Mr Ticket på DIF fotboll.sthlm1891 skrev:Måndag 16 september 19.05 Malmö FF – Djurgården
Expert.
Fan vad tristSirDIFalot skrev:Tyvärr går det tydligen inte. MFF, Polisen mfl har sagt sitt och lagt matchen där. Det enda som kan få hockeyn flyttad är om Redhawks går vidare i ET-slutspelet typ eller något sånt sa Mr Ticket på DIF fotboll.sthlm1891 skrev:Måndag 16 september 19.05 Malmö FF – Djurgården

Känns inte helt avlägset att MIF kommer jobba för en ändring av tiden.
Dom är nog den större av förlorarna i den här dealen.
Själv hade jag ju tyckt att det varit fantastiskt att få se en fotbollsmatch i Malmö där DIF faktiskt vinner och det på min födelsedag men det sket dom uppenbarligen i. Förstår ju inte hur dom prioriterar
Dom är nog den större av förlorarna i den här dealen.
Själv hade jag ju tyckt att det varit fantastiskt att få se en fotbollsmatch i Malmö där DIF faktiskt vinner och det på min födelsedag men det sket dom uppenbarligen i. Förstår ju inte hur dom prioriterar

I mina ögon blir det rejält mer kaotiskt att ha två matcher samtidigt att hålla supportrar i styr i och utanför arenorna.SirDIFalot skrev:Tyvärr går det tydligen inte. MFF, Polisen mfl har sagt sitt och lagt matchen där. Det enda som kan få hockeyn flyttad är om Redhawks går vidare i ET-slutspelet typ eller något sånt sa Mr Ticket på DIF fotboll.sthlm1891 skrev:Måndag 16 september 19.05 Malmö FF – Djurgården
Sen är det väl knappast Redhawks som ska gå vidare i ET, då de inte ens deltar. Det är MFF som kan nå gruppspel i Europa League och i sådana fall flyttas fotbollsmatchen till söndagen.
Jävligt trist att dom lagt matcherna samtidigt. När jag ändå är där över helgen hade det varit perfekt med dubbelmatch, men icke. Respektlöst mot alla Malmöfans också, som missar en av matcherna.
Amartey lär spela U20-VM och missa 5-6 matcher i sommar. Det här är ett sådant tillfälle där det är berättigat att skrika fitta från balkongen.
Sv: Re: DIF Fotboll
Rätta mig om jag har fel, men har för mig att jag läst någonstans (I samband med hans underskrift) att han valt att tacka nej för att kunna stanna och fokusera på DIF. Önsketänkande av mig eller minns jag rätt?Enbom skrev:Amartey lär spela U20-VM och missa 5-6 matcher i sommar. Det här är ett sådant tillfälle där det är berättigat att skrika fitta från balkongen.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Det är ingenting jag kommer ihåg, men det vore guld om så var fallet. Vet att Djurgården släppte han till landslaget tidigare när han bara var här för att träna och spela med U21, men nu när han är ordinarie så kanske det är något annat som gäller.
Hoppas...
Hoppas...
-
Vill att Pablo ska få chansen på högerkanten snart, så att man får se vad han kan göra på den här nivån.
Och varför får inte Hampus chansen i A-laget?
Och varför får inte Hampus chansen i A-laget?
Så har man införskaffat biljett till sista Stadionmatchen samt första på Tele2. Spännande!