Har Björn Nord någon som helst erfarenhet av en tränarroll?Datsyuk_13 skrev:Stämmer detta så skulle ingen bli gladare än jag. Låter faktiskt som en oerhört intressant lösning. Visserligen oerfaren som tränare, men att legendaren Björn Nord kan ett och annat om spelet ishockey kan ju INGEN ifrågasätta...Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nada.Philly Flu skrev:Har Björn Nord någon som helst erfarenhet av en tränarroll?Datsyuk_13 skrev:Stämmer detta så skulle ingen bli gladare än jag. Låter faktiskt som en oerhört intressant lösning. Visserligen oerfaren som tränare, men att legendaren Björn Nord kan ett och annat om spelet ishockey kan ju INGEN ifrågasätta...Örebroarn skrev:Då får jag vara först och säga att Björn Nord gör comeback i klubben som assisterande.
Expert.
Stämmer ryktet om Björn Nord blir man ju glad då Björne ju är en ikon
Att sätta in han som tränare gör ju inte Challe om han inte ser att Björn har potential att vara det (apropå orutin)
Om nu inte Nord ryktet stämmer så hadejag mitt tips om att Robban Nordmark borde vara aktuell och det är ett namn som jag tror stenhårt på att skulle passa.
Kunnig och krävande precis vad som behövs !
Att sätta in han som tränare gör ju inte Challe om han inte ser att Björn har potential att vara det (apropå orutin)
Om nu inte Nord ryktet stämmer så hadejag mitt tips om att Robban Nordmark borde vara aktuell och det är ett namn som jag tror stenhårt på att skulle passa.
Varför skulle vi ta in en helt orutinerad tränare bara p.g.a. hans bakgrund i DIF? Förstår inte..
Skulle det ske så blir iaf jag väldigt besviken.
Skulle det ske så blir iaf jag väldigt besviken.
Vem har gett B Nord som ett rykte?AndersR skrev:Stämmer ryktet om Björn Nord blir man ju glad då Björne ju är en ikon
Är det någon som har koll på hur Mika Hannula tänker in för kommande säsong?
Fortfarande bara tjäna så mkt deg som möjligt eller är det tänkt att han skall flytta hem till Stockholm?
Fortfarande bara tjäna så mkt deg som möjligt eller är det tänkt att han skall flytta hem till Stockholm?
Han har alltid varit en guldgrävare och kommer nog alltid va.robin_dif skrev:Är det någon som har koll på hur Mika Hannula tänker in för kommande säsong?
Finns det någon chans att vi får in alla tre, Ölve Kalus och Eriksson? Får vi herrarna så skulle truppen kännas mycket mycket bättre.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Bra säger jag. Han var säkert asdyr.Daniel942 skrev:Bäcklin säger alltså "en annan stockholmsklubb" om sin föredetta arbetsgivare.
Pajas. Eller vad säger du pulverapa?
Rickard Wallin klar för DIF.
-
Är det där Rickard Wallin på riktigt eller är snubben bara sjukt lik honom?Janos skrev:Rickard Wallin klar för DIF.
Ja det är den riktiga Wallin.Metal Machine skrev:Är det där Rickard Wallin på riktigt eller är snubben bara sjukt lik honom?Janos skrev:Rickard Wallin klar för DIF.
För övrigt ligger hans villa ute på blocket för uthyrning.
http://www.blocket.se/varmland/Hus_vid_ ... m?ca=7&w=1
-
Så han är Djurgårdare alltså? Hmm, det var något överraskande.Janos skrev:Ja det är den riktiga Wallin.Metal Machine skrev:Är det där Rickard Wallin på riktigt eller är snubben bara sjukt lik honom?Janos skrev:Rickard Wallin klar för DIF.
För övrigt ligger hans villa ute på blocket för uthyrning.
http://www.blocket.se/varmland/Hus_vid_ ... m?ca=7&w=1
Han e ju född i Stockholm!