DIF Fotboll
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIF Fotboll
Härligt och viktigt !
DIF Småland
DIF Småland
Just hemkommen från världens vackraste arena! Stadion, jag älskar dig!
Så skönt med tre poäng och andrum.
----
Passa på att skriva upp er till IFK borta som är ungefär 2 och en halv vecka bort:
http://www.jarnkaminerna.se/2013/04/10/ ... g-dif-176/
---
ÅH EN SÅDAN HÄÄÄRLIG DAG!
Så skönt med tre poäng och andrum.
----
Passa på att skriva upp er till IFK borta som är ungefär 2 och en halv vecka bort:
http://www.jarnkaminerna.se/2013/04/10/ ... g-dif-176/
---
ÅH EN SÅDAN HÄÄÄRLIG DAG!
Senast redigerad av 20002001 den 2013-05-30 20:22:32, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Alla till Göteborg. Vi har chans på en snabb och skön revansch.
Skönt med 3p. När Fejzullahu börjar göra mål igen kanske vi kan vinna en sån här match med 3-0 eller nåt. 
Sätter aldrig min fot i götet. Hatar stället. Om nöden kräver så mellanlandar jag på deras äckliga tågstation, men går aldrig utanför dörrarna där igen.

Sätter aldrig min fot i götet. Hatar stället. Om nöden kräver så mellanlandar jag på deras äckliga tågstation, men går aldrig utanför dörrarna där igen.
Om inte Erton skulle vara i en sådan jävla svacka bara... skärp dig, gör några mål för fan. #YOLO?
Var det en kalmar-supporter som kom in på vår läktare eller? Stod för långt bort för att se vad det var.
-
Sista gången man var på Stadion och pissade i pissoaren då! Otroligt skönt att vi fick tre pinnar och gick upp på säker mark! Kalmar blev ju totalt utspelade vilket även det var fantastiskt skönt
Att sista Stadionminnet blev härlig vinst kommer jag att bära med mig länge!

Att sista Stadionminnet blev härlig vinst kommer jag att bära med mig länge!
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Två ordningsvakter som skulle leka hjältar och haffa en maskerad snubbe. Fick vända ganska omgående efter motstånd från Ultras. Sen försökte OV/polisen kliva in på läktaren och då höll DFG trappan upp till läktaren. Sen lugnade det ner sig rätt fort.Struten skrev:Var det en kalmar-supporter som kom in på vår läktare eller? Stod för långt bort för att se vad det var.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Alright, tackar.136_Djurgårdare skrev:Två ordningsvakter som skulle leka hjältar och haffa en maskerad snubbe. Fick vända ganska omgående efter motstånd från Ultras. Sen försökte OV/polisen kliva in på läktaren och då höll DFG trappan upp till läktaren. Sen lugnade det ner sig rätt fort.Struten skrev:Var det en kalmar-supporter som kom in på vår läktare eller? Stod för långt bort för att se vad det var.
-
Ja, Solignac är helt fruktansvärt värdelös. Han börjar gå mig på nerverna.Alexander skrev:Solignac, mest självklara 1:an på länge?
- Lee Harvey Oswald
#9 måste vara den långsammaste idrottsman Argentina någonsin fått fram, i någon sport.Metal Machine skrev:Ja, Solignac är helt fruktansvärt värdelös. Han börjar gå mig på nerverna.Alexander skrev:Solignac, mest självklara 1:an på länge?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
LHO
DIF mot öster då syns vi på Stadions läktare, sista matchen på denna vackra arena....
DIF mot öster då syns vi på Stadions läktare, sista matchen på denna vackra arena....
Håller med, tycker han är helt värdelös.Lee Harvey Oswald skrev:#9 måste vara den långsammaste idrottsman Argentina någonsin fått fram, i någon sport.Metal Machine skrev:Ja, Solignac är helt fruktansvärt värdelös. Han börjar gå mig på nerverna.Alexander skrev:Solignac, mest självklara 1:an på länge?
Hoppas Högmo tar in lite spelare från norska ligan som kan höja laget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Högmo kostar tydligen en hel del.
DIF har nog inte en spänn att handla för. Så förvänta er inget.
Expert.
Han är värd varenda öre vad han nu än kostar.SirDIFalot skrev:Högmo kostar tydligen en hel del.