Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Stentuff
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Stentuff »

BaronVonDif skrev:Det dyker upp en spelare att samla mot strax.
Kalus. Källa: Hans twitter.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av SirDIFalot »

Petr Kalus ?@PetrKalus 1m
I would very much like to play for Djurgården next season! If Djurgårdshjälpen can make it happend, I would be really grateful! -P.Kalus
Expert.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Då var det klart, vi samlar ihop för Kalus. Han vill inget hellre än att komma tillbaka och vill ge järnet! Slanta in och sprid ordet!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
Staten

Inlägg av Staten »

Hur mycket krävs och när är deadline?
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Ottosson kunde jag förstå, legendar och allt. Men nu ska vi alltså skänka pengar till en tjeckisk brunkare?! Han tacklas lite och charmar publiken och sen pröjsar vi hans lön säsongen efter.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Stentuff

Inlägg av Stentuff »

BaronVonDif skrev:Då var det klart, vi samlar ihop för Kalus. Han vill inget hellre än att komma tillbaka och vill ge järnet! Slanta in och sprid ordet!
Kan ju vara bra att säga hur mycket som krävs, deadline, hur mycket vi har hittills (eller om det är en ny insamling) osv.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Stentuff skrev:
BaronVonDif skrev:Då var det klart, vi samlar ihop för Kalus. Han vill inget hellre än att komma tillbaka och vill ge järnet! Slanta in och sprid ordet!
Kan ju vara bra att säga hur mycket som krävs, deadline, hur mycket vi har hittills (eller om det är en ny insamling) osv.
Japp. Ut med allt info nu.
Expert.
Túrin Turambar

Inlägg av Túrin Turambar »

Även om jag tror att vi egentligen behöver mer offensiv spets än Kalus så satte jag just in 500 kr till. Challe får göra som han tror är bäst och jag hjälper till så gott jag kan.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Riktigt bra att det samlas in till något mer konkret, snyggt!

Dock så är det en stor besvikelse det landade på Kalus då jag inte alls tycker det är den spelartypen vi behöver... :(
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Tycker valet är klockrent. Satte inte in pengar till "rädda otto", men nu blir det andra bullar av :)

Bra jobbat.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
cCat

Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av cCat »

Ska försöka klargöra lite gällande Kalus.

Vi i Djurgårdshjälpen har föreslagit för Challe och Kalus att vi kan tänka oss göra ett försök att göra Kalus till Fansens spelare 2013/14.

Vi har fått bekräftat från båda parter att ett stort intresse finns.

Vi kommer att fortsätta insamlingen och kampanjen till spelarbudgeten när vi landat Kalus.

Vi har fått en indikation på en viss kostnad som vi kan ha som mål, men vi vill inte sätta förväntningarna för högt hos vare sig oss eller bidragsgivare, så vi håller den summan internt så länge.

Om någon tycker att det är fel spelare, fine.
Om någon vill ha en summa för att kunna diskutera denna så får ni vänta.
Om någon inte vill bidra till Fansens spelare så är det frivilligt.

De som bidrar kommer garanterat att få se en sjukt laddad Kalus och kan sträcka på sig lite extra då de varit med och bidragit!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

SirDIFalot skrev:
Stentuff skrev:
Japp. Ut med allt info nu.
Inom kort, ska kolla om vi får gå ut med nån summa offentligt, lite känsligt då han fortfarande är på marknaden, billigare än Otto kan jag ju säga men det är väl en självklarhet. Tidsram har jag ej hört nåt om. Ursäkta alla luddiga svar, försöker sköta jobbet samtidigt som jag messar runt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

-daniel- skrev:Riktigt bra att det samlas in till något mer konkret, snyggt!

Dock så är det en stor besvikelse det landade på Kalus då jag inte alls tycker det är den spelartypen vi behöver... :(
Vart själv lite förvånad av valet men jag är ingen sportchef men jag gillar Kalus, får vi ihop det här bör det finnas pengar över för den spets vi alla hoppas på.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Jaha Kalus. Inte min favorit men älskar djurgårdshjälpens initiativ och tänker stödja så mycket jag kan. Tycker det är ett grymt initiativ av er. Det är tack vare engagerade supportrar som er saker och ting händer!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Tack för det cCat.

Kan ni svara på en sista grej? Är Kalus en av de två forwarden som ska in eller är han en bonus utöver dom två forwarden vi väntar på?
Expert.
Skriv svar