Djurgårdshjälpen

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Örebroarn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Sv: Re: Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Örebroarn »

BaronVonDif skrev:
Örebroarn skrev:
cCat skrev:
Stulle skrev:Nu har även jag fått tummen ur mumindalen och satt in en slant. Ni bör ha slanten på ert konto på fredag.

Mot elitserien woooo!
Du är en klippa Stulle!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Satte in en slant jag med. En sak jag undrar över är eran hemsida. Under kolumnen "vi stödjer", är det endast dessa personer som bidragit?
Bidragit innan förra fredagen, ja. Det har varit snålt med bidrag tyvärr.
Edit. Tack för bidraget.
Oj jävlar. Lite kul att typ 200 aktiva på forumet har så mycket åsikter och klagar på osexiga nyförvärv när man inte bidrar till att se till att det händer. När är tanken att pengarna ska till DIF? Tänkte sätta in mer efter att skatten kommit in på kontot. Kom igen nu, alla borde bidra!
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Örebroarn, borde poängterat att många som bidragit inte valt synas på hemsidan, det är ju frivilligt men visst har intresset varit lågt tyvärr, med den usla ekonomi som råder är alla bidrag enormt viktiga, inte bara genom oss utan medlemskap och säsongskort också.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
nevyn

Re: Sv: Djurgårdshjälpen

Inlägg av nevyn »

BaronVonDif skrev:Örebroarn, borde poängterat att många som bidragit inte valt synas på hemsidan, det är ju frivilligt men visst har intresset varit lågt tyvärr, med den usla ekonomi som råder är alla bidrag enormt viktiga, inte bara genom oss utan medlemskap och säsongskort också.
Förslag: ange hur många anonyma bidragsgivare som finns också, så ser det inte lika tomt ut. Popularitet föder popularitet, tror jag.
Glory1

Inlägg av Glory1 »

nevyn skrev:
BaronVonDif skrev:Örebroarn, borde poängterat att många som bidragit inte valt synas på hemsidan, det är ju frivilligt men visst har intresset varit lågt tyvärr, med den usla ekonomi som råder är alla bidrag enormt viktiga, inte bara genom oss utan medlemskap och säsongskort också.
Förslag: ange hur många anonyma bidragsgivare som finns också, så ser det inte lika tomt ut. Popularitet föder popularitet, tror jag.
Jomensåere
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Därför tror jag att pengarbarometern kan vara en grej att trigga, så bra idé! Sen är det självklart att alla i detta läge bör överväga att bli medlem, blev det själv i fredags. Har tidigare inte sett vitsen med det då jag inte planerar att gå på medlemsmötena eller utnyttja erbjudandena man får men nu när ekonomin är så usel får man dra sitt strå till stacken
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Alltså, vi uppskattar förslag till hemsidan men vad har vi för glädje av världens bästa hemsida om så få bidrar? Rädda Otto sidan var bra mycket mer blygsam och det var inget som hindrade folk från att bidra. Vi har snålt med resurser och folk för detta för att inte tala om tid och lägger hellre den tiden på att ringa företag, få in saker till auktioner, styra upp En dag för DIF etc. Att en banner inte är tillräckligt centrerad eller dyl känns inte som bidragande orsak till att det inte trillar in pengar.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
Användarvisningsbild
Sjöwall

Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av Sjöwall »

Om ni har några önskemål/klagomål om hemsidan skriv till mig på twitter @HenrikSjowall.

Att den inte funkar 100% i Internet Explorer 8 & 9 beror på ett Ajax-script som byter sida. Den fungerar dock utmärkt i IE 10. Fixar Title direkt.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Det som jag tror avskräcker tyvärr är att ingen vet vilken spelare pengarna går till, med usel ekonomi och mindre namnkunniga nyförvärv verkar en del redan gett upp säsongen samt att pengarna kommer efter sommaren. Tragiskt men så tror jag att det är iallafall. Ps. Jävligt snygg logo ni har numera.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Sv: Re: Djurgårdshjälpen

Inlägg av BaronVonDif »

Örebroarn skrev:Det som jag tror avskräcker tyvärr är att ingen vet vilken spelare pengarna går till, med usel ekonomi och mindre namnkunniga nyförvärv verkar en del redan gett upp säsongen samt att pengarna kommer efter sommaren. Tragiskt men så tror jag att det är iallafall. Ps. Jävligt snygg logo ni har numera.
Sant. Vi får tyvärr inte slänga upp namn och siffror.
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Det dyker upp en spelare att samla mot strax.
Staten

Inlägg av Staten »

Ölvestad?
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Santa Klaus?
Användarvisningsbild
BaronVonDif

Inlägg av BaronVonDif »

Inväntar ok från spelare och agent.
Användarvisningsbild
android
Säsongskort: Ja

Inlägg av android »

Om det är gissningstävling så lägger jag min röst på Saviano.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Godnoken

Inlägg av Godnoken »

Intressant.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Skriv svar