Jag tar för givet att du sett artiklarna på Mrmadhawk, Aftonbladet och Expressen?Godnoken skrev:Förklara gärna hur detta påverkar DIF negativt. Så jävla farligt kan det väl inte vara att skriva vad man tycker på Twitter?
DIF i Media
Re: DIF i Media
Alla gamlingar är inte noga med stavningar. Du ser ju själv hur han skriver. Det är inte lika viktigt för alla att skriv DIF istället för Dif/dif. Det är inte hela världen. Tror du att han är mindre DIF om han skriver Dif? Nej.Malto skrev:Och han skriver Dif.....SirDIFalot skrev:Det är säkerligen befogat kritik. Men helvete vilken idiot Linkan verkar vara. Satan vad han har sjunkit hos mig senaste året....
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Ja, jag har sett dem. HUR påverkar det Djurgården?#87 skrev:Jag tar för givet att du sett artiklarna på Mrmadhawk, Aftonbladet och Expressen?Godnoken skrev:Förklara gärna hur detta påverkar DIF negativt. Så jävla farligt kan det väl inte vara att skriva vad man tycker på Twitter?
Sv: Re: DIF i Media
Andra spelare läser media. Media skriver negativt om DIFs behandling av spelare efter Brembergs uttalande. Bremberg får anses vara en trovärdig källa vilket leder till att spelare som eventuellt förhandlar med oss nu/framtiden kan få en uppfattning som bygger på Linkans tweets som kan leda till att vi får det svårare att värva spelare, typ något sånt.Godnoken skrev:Ja, jag har sett dem. HUR påverkar det Djurgården?#87 skrev:Jag tar för givet att du sett artiklarna på Mrmadhawk, Aftonbladet och Expressen?Godnoken skrev:Förklara gärna hur detta påverkar DIF negativt. Så jävla farligt kan det väl inte vara att skriva vad man tycker på Twitter?
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Har tyvärr tappat respekten för Linkan. Han verkar sakna all form av självinsikt och självrannsakan. Klagar och gråter ut om allt och alla på Twitter. Det är ju fan patetiskt. Han var min idol, men har tyvärr sjunkit riktigt lågt. Går inte ens att jämföra med Otto och Jimmie som är fantastiska föredömen. Fy fan, vad less jag är på honom.
Re: Sv: Re: DIF i Media
Det låter som ett väldigt orealistiskt scenario enligt mig.David1891 skrev:Andra spelare läser media. Media skriver negativt om DIFs behandling av spelare efter Brembergs uttalande. Bremberg får anses vara en trovärdig källa vilket leder till att spelare som eventuellt förhandlar med oss nu/framtiden kan få en uppfattning som bygger på Linkans tweets som kan leda till att vi får det svårare att värva spelare, typ något sånt.Godnoken skrev:Ja, jag har sett dem. HUR påverkar det Djurgården?#87 skrev:Jag tar för givet att du sett artiklarna på Mrmadhawk, Aftonbladet och Expressen?Godnoken skrev:Förklara gärna hur detta påverkar DIF negativt. Så jävla farligt kan det väl inte vara att skriva vad man tycker på Twitter?
Att folk påverkas av media, eller vadå?Alexander skrev:Det låter som ett väldigt orealistiskt scenario enligt mig.David1891 skrev:Andra spelare läser media. Media skriver negativt om DIFs behandling av spelare efter Brembergs uttalande. Bremberg får anses vara en trovärdig källa vilket leder till att spelare som eventuellt förhandlar med oss nu/framtiden kan få en uppfattning som bygger på Linkans tweets som kan leda till att vi får det svårare att värva spelare, typ något sånt.Godnoken skrev:Ja, jag har sett dem. HUR påverkar det Djurgården?#87 skrev:Jag tar för givet att du sett artiklarna på Mrmadhawk, Aftonbladet och Expressen?Godnoken skrev:Förklara gärna hur detta påverkar DIF negativt. Så jävla farligt kan det väl inte vara att skriva vad man tycker på Twitter?
Påverkar DIF som förening positivt om något. Öppen kritik som man inte kan blunda för.
Nej, att spelare ärligt talat skulle se Djurgården som en mindre attraktiv klubb efter denna händelse.Alexander skrev:Att folk påverkas av media, eller vadå?David1891 skrev:Det låter som ett väldigt orealistiskt scenario enligt mig.Godnoken skrev:Andra spelare läser media. Media skriver negativt om DIFs behandling av spelare efter Brembergs uttalande. Bremberg får anses vara en trovärdig källa vilket leder till att spelare som eventuellt förhandlar med oss nu/framtiden kan få en uppfattning som bygger på Linkans tweets som kan leda till att vi får det svårare att värva spelare, typ något sånt.#87 skrev:Ja, jag har sett dem. HUR påverkar det Djurgården?Godnoken skrev: Jag tar för givet att du sett artiklarna på Mrmadhawk, Aftonbladet och Expressen?
Sv: Re: Sv: Re: DIF i Media
Nej, att spelare ärligt talat skulle se Djurgården som en mindre attraktiv klubb efter denna händelse.[/quote]Alexander skrev:Alexander skrev:Att folk påverkas av media, eller vadå?David1891 skrev:Det låter som ett väldigt orealistiskt scenario enligt mig.Godnoken skrev:Andra spelare läser media. Media skriver negativt om DIFs behandling av spelare efter Brembergs uttalande. Bremberg får anses vara en trovärdig källa vilket leder till att spelare som eventuellt förhandlar med oss nu/framtiden kan få en uppfattning som bygger på Linkans tweets som kan leda till att vi får det svårare att värva spelare, typ något sånt.#87 skrev: Ja, jag har sett dem. HUR påverkar det Djurgården?
Ja det var långsökt men då denna är en av många händelser i media där DIF som klubb fått ta kritik så kan nog helhetsintrycket påverkas när Linkan, en av våra absolut största spelare, langar en käftsmäll helt offentligt. Men just mitt scenario var nog en smula överdrivet ja

Edit: Tapatalk strular med citeringarna, sorry för det..
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- Jim Morrison
Linkan verkar tycka att han är större än DIF. Ingen är större än DIF.
Dessutom smutsar han ju ned klubbmärket ännu mer efter MP-fadäsen. Känns som att varenda jävel till ryggdunkare retweetar hans inlägg, bland annat Patrick Thoresen. För att inte tala om alla fanboys. Allt är så jävla piss med Djurgården just nu. Och så kommer Fredrik Bremberg av alla jävla personer och gör det ännu värre. Det är klart som fan att detta kommer att påverka vår klubb negativt.
Dessutom smutsar han ju ned klubbmärket ännu mer efter MP-fadäsen. Känns som att varenda jävel till ryggdunkare retweetar hans inlägg, bland annat Patrick Thoresen. För att inte tala om alla fanboys. Allt är så jävla piss med Djurgården just nu. Och så kommer Fredrik Bremberg av alla jävla personer och gör det ännu värre. Det är klart som fan att detta kommer att påverka vår klubb negativt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: DIF i Media
Linkan har ju rätt i sak, det är för dåligt att inte visa respekt för en sådan legend. Men att pissa på DIF offentligt är absolut inte okej, det borde han kunnat lösa på ett smidigare sätt - speciellt med hans sista (totalt värdelösa) säsong i färskt minne.
Synd att Linkans karriär sjönk djupare än Djurgårdsskeppet självt de sista åren av hans karriär. En enormt stor idol för mig sedan "urminnes tider".
Synd att Linkans karriär sjönk djupare än Djurgårdsskeppet självt de sista åren av hans karriär. En enormt stor idol för mig sedan "urminnes tider".
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ni får en gissning.
En spelare som har spelat 17 säsonger i DIF och är DIFs bästa poängplockare genom tiderna går ut och säger att han har "Tveksamma känslor" för DIF och att det är en klubb där man helt enkelt inte blir väl omhändertagen.
Ni ser inte hur detta kan påverka DIF negativt när man ska leta ny spelare?
Det är säkerligen befogat kritik och på något sätt är det väl viktigt att det kommer ut. Men hade ju kunnat skötas mycket snyggare och inte bara spontant på twitter så det skapar massa missförstånd.
En spelare som har spelat 17 säsonger i DIF och är DIFs bästa poängplockare genom tiderna går ut och säger att han har "Tveksamma känslor" för DIF och att det är en klubb där man helt enkelt inte blir väl omhändertagen.
Ni ser inte hur detta kan påverka DIF negativt när man ska leta ny spelare?
Det är säkerligen befogat kritik och på något sätt är det väl viktigt att det kommer ut. Men hade ju kunnat skötas mycket snyggare och inte bara spontant på twitter så det skapar massa missförstånd.
Expert.
Klart som fan det påverkar bilden av Djurgården, hur kan NÅGON ifrågasätta detta? Man behöver inte direkt jobba på en PR-byrå för att lista ut det.
Inte nog med att han i intervjun sågar Djurgårn som klubb, han hinner dessutom få med att det säkert tar minst 2-3 säsonger att gå upp och att ryggraden i laget försvunnit. Vad tror ni, hur många som läser den artikeln springer för att köpa säsongskort?
Och när fan skulle han bli så ofantligt hyllad tänkte han? Ska Djurgårn sätta in en träningsmatch i maj och betala 8094 pers för att komma dit och applådera när han får blommor? Elleeer, borde han hålla käft och vänta på vad som kanske händer i höst?
Nä, han smutsar ner varumärket Djurgårn utåt. Samtidigt smutsar han ner sitt egna varumärke bland Djurgårdare.
Inte nog med att han i intervjun sågar Djurgårn som klubb, han hinner dessutom få med att det säkert tar minst 2-3 säsonger att gå upp och att ryggraden i laget försvunnit. Vad tror ni, hur många som läser den artikeln springer för att köpa säsongskort?
Och när fan skulle han bli så ofantligt hyllad tänkte han? Ska Djurgårn sätta in en träningsmatch i maj och betala 8094 pers för att komma dit och applådera när han får blommor? Elleeer, borde han hålla käft och vänta på vad som kanske händer i höst?
Nä, han smutsar ner varumärket Djurgårn utåt. Samtidigt smutsar han ner sitt egna varumärke bland Djurgårdare.
Du är med oss överallt, Stefan.
Sv: DIF i Media
Vad vill han åstadkomma?