Det känns som om Bremberg hade behövt lite mediaträning, både nu och tidigare i hans karriätJepe skrev:Bremberg goes bananas på twitter, vet inte men om man är en av de 3-4 största i DIFs historia så klankar man inte ner på klubben via twitter.
Tror tyvärr att han ställde till det rätt rejält förra säsongen inom truppen. Önskar självklart Bremberg all lycka och han var kung när han lekte i DIF tröjan, men han och hans twitter...njaaaaa
DIF i Media
Re: DIF i Media
Förstår inte vad han håller på med.. Det här skadar bara klubben. Som att sparka på någon som redan ligger.Jepe skrev:Bremberg goes bananas på twitter, vet inte men om man är en av de 3-4 största i DIFs historia så klankar man inte ner på klubben via twitter.
Tror tyvärr att han ställde till det rätt rejält förra säsongen inom truppen. Önskar självklart Bremberg all lycka och han var kung när han lekte i DIF tröjan, men han och hans twitter...njaaaaa
Vad pysslar karln med? Vem fan skulle tacka? Har inte lönekuvertet varit tack nog genom åren?
Han kommer säkert att hyllas någon gång under hösten. Lite tålamod vore på sin plats. Just nu har man väl fyllt upp med att se till att vi spelar hockey till hösten överhuvudtaget.
Han kommer säkert att hyllas någon gång under hösten. Lite tålamod vore på sin plats. Just nu har man väl fyllt upp med att se till att vi spelar hockey till hösten överhuvudtaget.
i
Det dumma är att det verkar komma från ingenstans. Hans föregående tweet handlar ju om hur underbart det är i stockholms skärgård. Man brukar bemöta kritik eller annat på detta sätt, inte bara ta det ur luften. Kanske är det något riktigt skevt i DIF just nu som han nyss fått reda på? Speculate!isolerad skrev:Vad pysslar karln med? Vem fan skulle tacka? Har inte lönekuvertet varit tack nog genom åren?

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
DIF i Media
Så jävla ovärdigt Linkan... Så agerar inte en järnkamin. Bittra gubbe, vad du sjönk i mina ögon nu.
-
Jag följer inte twitter. Någon som har lust att upplysa mig om vad som skrivits?
Kort sagt verkar det som han inte anser sig ha fått tillräckligt med beröm(antagligen fel ord?) för sina år i Djurgården. Han är även kritisk mot klubbledningen men poängterar självfallet att detta inte gäller fansen.Metal Machine skrev:Jag följer inte twitter. Någon som har lust att upplysa mig om vad som skrivits?
DIF i Media
Kanske fått ett samtal att hans tröja inte åker upp i taket. Samtidigt som någon nämnt att Ottos ska upp? Alla vet ju att linkan och Otto hatar varandra. Det kunde man läsa på det här forumet förut.seppuko skrev:Det dumma är att det verkar komma från ingenstans. Hans föregående tweet handlar ju om hur underbart det är i stockholms skärgård. Man brukar bemöta kritik eller annat på detta sätt, inte bara ta det ur luften. Kanske är det något riktigt skevt i DIF just nu som han nyss fått reda på? Speculate!isolerad skrev:Vad pysslar karln med? Vem fan skulle tacka? Har inte lönekuvertet varit tack nog genom åren?
Född till sportchef.
DIF i Media
Aftonbladet hakar såklart på http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6859342.ab
Edit: och Expressen http://t.co/9GZ6pkmK49
Edit: och Expressen http://t.co/9GZ6pkmK49
2014-04-07, vad hände?
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och galenhöken...
http://mrmadhawk.se/2013/may/linkan-sag ... ml#comment
http://mrmadhawk.se/2013/may/linkan-sag ... ml#comment
- Christopher J
Linkan har ju bara rätt. i det han säger, vi är alla oroliga för föreningen Ingen hemlighet att klubben inte har skötts bra senaste åren och att vi är också dåliga på att tacka av våra spelare, gäller ju även hela Sverige i övrigt.
Finns ingen som kommer att slå hans statistik vad gäller poäng för föreningen någonsin tror jag. 518 poäng och då är det bara två som gjort över 400. 16 säsonger och tredje mest matcher. Jag tycker Linkans tröja ska upp i taket i framtiden.
Finns ingen som kommer att slå hans statistik vad gäller poäng för föreningen någonsin tror jag. 518 poäng och då är det bara två som gjort över 400. 16 säsonger och tredje mest matcher. Jag tycker Linkans tröja ska upp i taket i framtiden.
Håller med i sak men tycker att det är fel forum att uttrycka det hela i. Skapar bara mer problem och energiläckage för föreningen.Christopher J skrev:Linkan har ju bara rätt. i det han säger, vi är alla oroliga för föreningen Ingen hemlighet att klubben inte har skötts bra senaste åren och att vi är också dåliga på att tacka av våra spelare, gäller ju även hela Sverige i övrigt.
Linkans tröja ska inte upp i taket men skälen för det har jag givit i en annan tråd tidigare (viewtopic.php?f=5&t=4151&p=252048#p252048) och den diskussionen är OT här.
Edit: La till länk till tidigare inlägg
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”