Violator77 skrev:Det blev rejäl DIF-sponsring denna månaden: 500 kr till Djurgårdshjälpen, 10.700 kr för 2 säsongskort och 3.000 för ständigt medlemsskap till frugan. Totalt 14.200 kronor till klubbkassan. Nu kör vi!!!
Underbart!
Det är nu mer än någonsin DIF behöver all hjälp klubben kan få. Antingen så reser vi oss och kommer tillbaks eller går under som Hammarby.
Alla kan inte ligga på samma nivåer som du - men alla kan göra något - kan man inte bidra ekonomiskt kan man bidra till att hausa insamlingern och sprida info.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Violator77 skrev:Det blev rejäl DIF-sponsring denna månaden: 500 kr till Djurgårdshjälpen, 10.700 kr för 2 säsongskort och 3.000 för ständigt medlemsskap till frugan. Totalt 14.200 kronor till klubbkassan. Nu kör vi!!!
Underbart!
Det är nu mer än någonsin DIF behöver all hjälp klubben kan få. Antingen så reser vi oss och kommer tillbaks eller går under som Hammarby.
Alla kan inte ligga på samma nivåer som du - men alla kan göra något - kan man inte bidra ekonomiskt kan man bidra till att hausa insamlingern och sprida info.
+1.
Jag har sökt till några jobb i Sthlm och gått på några intervjuer. Får man ett jobb så baxar jag säsongskort och donera en summa till Djurgårdshjälpen!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
BaronVonDif skrev:Löning idag! Släng gärna in en slant om ni kan till Djurgårdshjälpen,köp säsongskort eller förläng medlemskapet om ni ej redan gjort det.
Valde att bli medlem + köpte säsongskort, det var vad min studentekonomi tillät atm
Blir nog att köpa lite souvenirer längre fram i sommar så man har något snyggt o ha på sig ;D
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
För mig funkar inte länkarna Nyheter, Kontakt, Press, Bidragit?, Vi stödjer eller FAQ från jobbdatorn (tvingad kvar i IE8).
Blir bara kvar på startsidan. Funkar dock felfritt på telefonen.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Ett tips: Skapa en sida i menyn till "En dag för DIF". Jag tror det kan vara bra att tidigt börja skylta att det kommer komma en sådan dag, speciellt för företag som kan vara lite slöa och behöver planera långt i förväg.
För mig funkar inte länkarna Nyheter, Kontakt, Press, Bidragit?, Vi stödjer eller FAQ från jobbdatorn (tvingad kvar i IE8).
Nån mer som har detta problem, upplever inte det samma själv?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
Ett tips: Skapa en sida i menyn till "En dag för DIF". Jag tror det kan vara bra att tidigt börja skylta att det kommer komma en sådan dag, speciellt för företag som kan vara lite slöa och behöver planera långt i förväg.
Kommer framöver, klart är att det blir den 5:e oktober mot björklöven, nu återstår att se vilka evenemang som är genomförbara, med det klart kommer detaljerad info. Förslag för evenemang tar vi gärna emot.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
Förhoppningsvis så är det relaterat till IE8 och den webläsaren lär det ju inte vara så många som använder om de inte tvingas till det.
”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
Förhoppningsvis så är det relaterat till IE8 och den webläsaren lär det ju inte vara så många som använder om de inte tvingas till det.
Internet Exploder är ett program man använder för att ladda ner någon annan webbläsare.
Sjöwall skrev:Upplever också problem i IE8. Hoppas ni fixar det!
Ladda ner Chrome eller Firefox eller Safari. Det är det enda IE8 duger till. Vi har massor av kunder som upplever samma problem med IE8, och ärligt talat vet jag inte riktigt hur man löser det. Vi rekommenderar våra kunder att ladda ner någon av ovanstående web-läsare om man upplever problem med IE8. Själv var det åratal sedan jag slutade använda IE. Upplever bara problem med den.