Kommunen.litto skrev:Denna kille lirar i VIK nästa säsong.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=39600
Hur har VIK råd?! Vi har väl större budget än VIK?
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Victory is sweetest when you've known defeat.
Dessutom har de inte utgifter för polisinsatser att ta hänsyn till.Henke95 skrev:Kommunen.litto skrev:Denna kille lirar i VIK nästa säsong.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=39600
Hur har VIK råd?! Vi har väl större budget än VIK?
Och nu är Jonas Fransson klar för VIK...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Det kan inte vara helt billigt för VIK denna säsong. Jag är dock inte speciellt orolig. Känns lite som vårt lag inför förra säsongen, bra på pappret men väldigt många oprövade kort/ej samspelta.
När ansluter egentligen deras nordamerikaner? Kommer dom i mitten av Augusti kan det bli problem i början av säsongen.
När ansluter egentligen deras nordamerikaner? Kommer dom i mitten av Augusti kan det bli problem i början av säsongen.
Ölvestad är klar för LIF.
Ok, nice. Lycka till i Leksand Jimmie!elskaDIF skrev:Ölvestad är klar för LIF.
Fyfan vilken misär. Blir intressant i kvalet nästa år hahaha
In med kalus nu för fan.
In med kalus nu för fan.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad har jag missat med Jimmie, enligt vem är han klar för LIF?
Det är bara rykten men problemet är ju att det är logiskt. En spelare som har svårt att motivera sig i AS har ju egentligen bara två alternativ. Sluta eller söka sig "uppåt". JÖ verkar ha valt det sistnämnda. Han är ju för ung för att sluta dessutom.-daniel- skrev:Vad har jag missat med Jimmie, enligt vem är han klar för LIF?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Han är inte klar och allting är pga ett rykte hos MrMadHawk.-daniel- skrev:Vad har jag missat med Jimmie, enligt vem är han klar för LIF?
http://mrmadhawk.se/2013/may/kandidat-t ... illyn.html
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, blir man erbjuden typ en femtedel av sin ursprungslön så förstår jag också att man vill röra på sig, ligger i linje med vad jag skrivit hela tiden.sensei skrev:Det är bara rykten men problemet är ju att det är logiskt. En spelare som har svårt att motivera sig i AS har ju egentligen bara två alternativ. Sluta eller söka sig "uppåt". JÖ verkar ha valt det sistnämnda. Han är ju för ung för att sluta dessutom.-daniel- skrev:Vad har jag missat med Jimmie, enligt vem är han klar för LIF?
Men, ett stort men; nu tror jag dock knappast på det där lösa ryktet som Rödhöken skriver om...
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Suck... Hans blogg har spårat för längesedan. Han måste bestämma sig om han ska skriva om rykten eller när en spelare faktiskt är klar för DIF (att vara först ut med nyheten). Just nu blir allt en enda sörja. Ryktena om Jocke Eriksson var också helt onödiga att publicera.
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Lägg ner pajaseriet. Om du nu ska öppna käften och säga något så dumt får du i så fall ange källa också.elskaDIF skrev:Ölvestad är klar för LIF.
Jag är så trött på fjantiga rykten. Om nu Ölvestad ÄR KLAR så vill jag ha en källa på det, inte att Petter-Niklas på difhockey-forumet säger det.
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Anders Johansson är klar för en svensk klubb som ligger någonstans mellan divisionerna elitserien-korpen.
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
ja, det står i varje fall inget på LIF:s hemsida (usch att gå in där) så då är det bara ett löst rykte... Meningslöst.pulverapa skrev:Lägg ner pajaseriet. Om du nu ska öppna käften och säga något så dumt får du i så fall ange källa också.elskaDIF skrev:Ölvestad är klar för LIF.
Jag är så trött på fjantiga rykten. Om nu Ölvestad ÄR KLAR så vill jag ha en källa på det, inte att Petter-Niklas på difhockey-forumet säger det.