Hockey spelare skriver aldrig fel i sociala medier, problemet är att dom ständigt får sina konton kapade tydligen.SirDIFalot skrev:Haha fatta om han hade skrivit något annat..#87 skrev:Djurgården med litet d.. Jävla gnagare..SirDIFalot skrev:Johan Mattsson ?@JoeyMattsson 1m
Tack för alla välkomnanden, ser fram emot 2 år i djurgårdströjan! #nukörvi
"Det ska bli kul att bli gårdare dom kommande två åren"
Välkommen Johan Mattsson
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Välkommen Johan Mattsson
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
1962FenderStrat
Re: Välkommen Johan Mattsson
Välkommen!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Välkommen Johan, det här kommer bli bra (hoppas jag)!
Välkommen ! Detta kan bli en grym värvning. En ung kille som är på väg uppåt och har gjort det bra i ligorna han spelat i Nordamerika. Han har spelat med/mot junioreliten där borta och de bästa där borta går rakt in i NHL.
Välkommen Johan Mattsson
Senast jag kollade så var inte djurgårdströjan något namn. Således litet D. Serie ju lika självklart som Ölvetsad heter Jimmy....#87 skrev:Djurgården med litet d.. Jävla gnagare..SirDIFalot skrev:Johan Mattsson ?@JoeyMattsson 1m
Skämt åsido, välkommen! Målvaktssidan ser riktigt spännande ut.
It's easier to be an asshole to words than to people
Vilken serie spelar du i?Rojk skrev:Senast jag kollade så var inte djurgårdströjan något namn. Således litet D. Serie ju lika självklart som Ölvetsad heter Jimmy....#87 skrev:Djurgården med litet d.. Jävla gnagare..SirDIFalot skrev:Johan Mattsson ?@JoeyMattsson 1m
Avdelning: Kasta inte sten i glashus.
Det var ett skämt!Rojk skrev:Senast jag kollade så var inte djurgårdströjan något namn. Således litet D. Serie ju lika självklart som Ölvetsad heter Jimmy....#87 skrev:Djurgården med litet d.. Jävla gnagare..SirDIFalot skrev:Johan Mattsson ?@JoeyMattsson 1m