Det var 3-2 i matcher innan Lundqvist höll nollan i två elimineringsmatcher. Vansinnigt starkt. Svårt att inte tycka synd om Toronto förresten.Metal Machine skrev:Ja, man lider lite med Toronto just nu. Det måste man säga. Skönt för Henke att ta sig vidare dock. De låg väl under med 3-1?
NHL
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: NHL
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
-
sitter och laddar inför OTT - PIT. Kommer bli en riktigt bra fight som jag tror Pens tar hem.
Ja men serien mot ottawa är ett riktigt sömnpiller jämfört med islanders. Saknar helt fart och känslor.Sjöwall skrev:Lets go Pens!
Varför sa jag att jag kunde jobba helg denna vecka? 3 timmar sömn, fy fan. Dock skönare nu med en seger i bagaget. Satte på mig min Crosby-tshirt och nu blir det jobb. Skoj!
Pens går på någon slags halvfart. Erik "gud vad bra han är" Kalrsson är lika farlig framåt som bakåt.. Nej, det enda jag får ut av de två första matcherna är att se Alfredsson som är grym trots sin ålder.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Det bästa var när Dogge fick spela center i ett byte för några matcher sen, vet ej vad anledningen till det var, men kul va det.
Matchen var redan vunnen och man ville ha någon rejäl pjäs framme vid mål. Det var väldigt stökigt precis innan och även i det bytet. Klart som fan Crankshaft ska spela center1962FenderStrat skrev:Det bästa var när Dogge fick spela center i ett byte för några matcher sen, vet ej vad anledningen till det var, men kul va det.

Funkar NHL Gamecenter (via viaplay) för er????
Vad trött jag blir
Vad trött jag blir
-
sensei skrev:Funkar NHL Gamecenter (via viaplay) för er????
Vad trött jag blir
ja?
vad händer för dig?
Ja jäklar vilken match. Nästan 5 hela perioder och nu 3-0 Boston. Skaplig skillnad på 2-1 och 3-0, nu känns det tuuuuuuuungt för Pens...
Jäklar var nära Pens var att få in pucken i slutet
Men Boston känns nästan oslagbara med Rask i toppform i målet. Krejci, Lucic, Marchand.. Gillar man hockey som jag gör så är det bara att njuta.
Men Boston känns nästan oslagbara med Rask i toppform i målet. Krejci, Lucic, Marchand.. Gillar man hockey som jag gör så är det bara att njuta.