Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Västerås sportchef kan ju fan värva. Vad har vi fått för typ samma budget? Div. 1-kedjan och Micke Ahlén. Vi kommer bli uppkäkade av Västerås.
SirDIFalot skrev:Ölvestad kommer sluta. Tyvärr.
Saviano ryktet kommer visserligen från AB, men det var någon nobody på deras redaktion och inte Ros som hade skrivit artikeln. Så vet inte hur mycket sanning det låg i det. Det är väl möjligt att det gjorde det men att grejen brakade, annars hade han ju varit klar för länge sedan.
Ros skrev på Twitter förn nån stund sen att Saviano fortsatt var aktuell för oss!
Vi har ju ändå Guter, Sörensen och Johner + Huddinge 3ion så nja tror inte detStaten skrev:Västerås sportchef kan ju fan värva. Vad har vi fått för typ samma budget? Div. 1-kedjan och Micke Ahlén. Vi kommer bli uppkäkade av Västerås.

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Vet ej vad de har för budget, hört att en del spelare finansieras externt, nån annan som hört samma?Staten skrev:Västerås sportchef kan ju fan värva. Vad har vi fått för typ samma budget? Div. 1-kedjan och Micke Ahlén. Vi kommer bli uppkäkade av Västerås.
2014-04-07, vad hände?
- Jim Morrison
Jeremy Williams kommer att bli riktigt jävla bra i Allsvenskan.Staten skrev:Västerås sportchef kan ju fan värva. Vad har vi fått för typ samma budget? Div. 1-kedjan och Micke Ahlén. Vi kommer bli uppkäkade av Västerås.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Men herregud AVGÅ. Vadå enligt Troja? Då ska de stå på deras hemsida, det är enligt Troja. Inte att det står i en faktaruta på EXPRESSEN i en artikel om Troja.Yellowhand skrev:Enligt Troja är Carl Gustavsson klar för DIF!
Så är det, men det är inte så att de spyr pengar över VIK. Till Matt Fornataro behövde man få ihop runt 1 500 000 från externa finansiärer och det var alldeles för mycket, trots att det inte är någon enorm summa i sammanhanget. Då är det dessutom efter en succésäsong i VIK. Förra säsongen tjänade han troligen rejäl bit under det.Jepe skrev:Vet ej vad de har för budget, hört att en del spelare finansieras externt, nån annan som hört samma?Staten skrev:Västerås sportchef kan ju fan värva. Vad har vi fått för typ samma budget? Div. 1-kedjan och Micke Ahlén. Vi kommer bli uppkäkade av Västerås.
Västerås är helt enkelt förbannat duktiga på scouting och bra på att få valuta för pengarna.
Rocky3000 skrev:Här kommer min värvningslista över VM-spelare som för närvarande är kontraktslösa
och potentiella kandidater till att fylla vår centerpositionen i Djurgården!
IIHF Ice Hockey World Championship
GROUP STOCKHOLM
Belarus: Mikhail Stefanovich
Czech Republic: Petr Koukal
Denmark: Kirill Starkov
Norway: Patrick Thoresen
Slovenia: Rok Ti?ar
Sweden: Niklas Persson
GROUP HELSINKI
Finland: Juha-Pekka Hytönen
Latvia: Armands B?rzi?š
Russia: Artem Anisimov
Slovakia: Tomáš Surový
USA: Drew LeBlanc
Rätta mig om jag har fel.Men hur kan spelare som tjänar uppåt en halv miljon i månaden och ännu mer vara potentiella nyförvärv till DIF? Är det något jag har missat?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Äh, låt Rocky vara lite nu. Alla har påpekat det redan.
Expert.
Det viktigaste är att vi skaffar en ordentlig klackledare så vi verkligen kan få den där 6:e utespelaren.
- Yellowhand
Ja du Mattebo!
Du dras väl inte med några studieskulder!
Mattebo for president!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, det var verkligen han som gjorde fel.Yellowhand skrev:Ja du Mattebo!
Expert.
Bara för att han uppfattade din mening korrekt.Yellowhand skrev:Ja du Mattebo!
Och du själv gorde bort dig,så kan du fortfarande inte bedöma någons studieskulder utifrån hur en person uppfattar någonting.
Är det en fråga eller ett påstående? För det gör jag faktiskt, för fyra år snart. Så där hade du fel (igen).Yellowhand skrev:Ja du Mattebo!
Jag får ursäkta om du blev arg och var tvungen att blanda in mig som person (och nej jag blandade inte in dig som person utan ditt sätt att uttrycka dig på).
Du skrämde fan skiten ur mig. =)
- Yellowhand
No hard feelings Mattebo!
Eftersom det var en intervju med Troja antog jag att det var Troja som lämnat dem. Sedan tyckerr kanske inte jag heller att Carl är någon kanonvärvning. Han lirade i jvm men sedan har jag inte hört så mycket mer.
Eftersom det var en intervju med Troja antog jag att det var Troja som lämnat dem. Sedan tyckerr kanske inte jag heller att Carl är någon kanonvärvning. Han lirade i jvm men sedan har jag inte hört så mycket mer.
Mattebo for president!