20002001 skrev:Vid en första tanke känns det väldigt bra. Vi måste ha in nytt, det är solklart att MP:s lagbygge inte fungerar, och det Anders och Martin gjort med det är bra, men de kan inte göra mer nu. Med en ny röst och en ny idé kan detta bli bra, för det är inga dåliga individer som spelare vi har i vårt lag.
Metal Machine: Jag var där och kollade och han var riktigt bra, nummer 42:a alltså. Jag tror det är Christian Rubio Sivodedov, dock inte helt säker.
Verkligen! Dock ser han blond ut på highlights-klippen, så det kan inte vara Sivodedov. Vem han än är, är han en riktigt bra spelare. Den typen av ytterbackar är extremt värdefulla.
Jag tycker för övrigt att det är synd att man väljer att ta in en ny tränare. Tycker att Anders borde fått chansen som HC.
Vi får se om han blir en fullträff, men intrycket han ger är ju förbannat stabilt. Pondus, självsäkerhet och tydligt med vad han vill och hur Djurgårn ska vända på det här.
Verkar vara en riktigt bra coach DIF har fått in. Hoppas han komma in och få DIF på rätt väg, vi kommer inte slåss om SM-guldet, men om vi undviker att åka ur och kommer i mitten är jag mer än nöjd.
Riktigt positiva vibbar av det här faktiskt, speciellt efter att ha hört honom. Känns som han kommer medföra en stabilitet, sen är det ju frågan om truppen som sådan räcker till.