Saxat från 114-forum- "Skitbra med barnens dag när det är lördagsmatch efter löning.
Karatefylla och prickskytte! "
Ha ha fan vad sant !!! Själv siktar jag på rekord på ca 17,6 promille innan match. Nu har man varit fattig som en vällingbybo under januari så nu är det dags att återgå till sin normala standard.
Vinst och 3 poäng är det som krävs. Och jag hoppas verkligen att vi får en domare som är utbildad av bög-lasse på bajenposten för han kan allt.
Fattar inte vad det bor för folk i Stockholm,bodde jag där skulle jag gå på varenda match jag kunnat.6000 i snitt är ju totalt värdelöst ju!.Vi fans utanför Stockholm får väl flytta dit så det blir lite drag på matcherna1
lingonben82 skrev:Vart kommer alla Djurgårdare hålla till innan matchen?
Vore ju nice med lite dricka innan :D
Åker själv upp från gävle med en polare
Jag antar att det är Sportbaren som gäller för de flesta. Den är belägen inne i Globen och brukar öppna ett par timmar innan nedsläpp. Jag kan även tillägga att större delen av vinsten som försäljningen renderar i oavkortat går till DIF.
Jaha, då var vi 10a igen, då. Det positiva är att vi slipper ha den där jävla hängmatchen dragandes runt SAIK och VF. Nu är vi 4p bakom - Vi bara måste vinna för att hänga på i slutspelsstriden.
Kom till Globen och stötta DIF till slutspel! Det är ju på en lördag, ffs!
C0nC3pt skrev:Vi kommer iaf sitta på nivå22 innan match och pimpla lite pilsner
Billigt och bra. Tror det kostar 28 spänn bärsen. Dom öppnar klockan 12
Okej får man fråga vart det ligger?
Närheten av globen eller?
hehe ne det ligger på fridhemsplan men man får ställa upp lite om man vill ha god öl (norrlandsguld glasflaska 50cl) 28 spänn
hehe ne det ligger på fridhemsplan men man får ställa upp lite om man vill ha god öl (norrlandsguld glasflaska 50cl) 28 spänn
Viktigaste är inte att MoDo eventuellt kan sakna några spelare. Det helt avgörande blir om DIF kan få tillbaka någon av våra tre viktigta backar till imorgon.
Får vi inte detta tror jag det spelar mindre roll om MoDo saknar två anfallare eller inte. Tror helt enkelt inte vi räcker tilöö om vi inte får tillbaka någon av våra pjäser...