Hockey-VM 2013
Sv: Hockey-VM 2013
Varför är det alltid så viktigt att förvarna om "power break"... Finns det verkligen inget mer intressant att säga istället?
Re: Hockey-VM 2013
Kollar på Finland . Ryssland och vem är det som är kung i egen zon - Ossi Väänänen!!!
Hockey-VM 2013
Hahapulverapa skrev:
Bra där
- Lee Harvey Oswald
Slovenien, har alltså en (1st) licensierad hockeyförening i landet, som spelar i den Österrikiska ligan.
Men mot Tre Kronor spelar man nästan jämnt
Vi kommer bli så grymt körda i röven mot Kanada i kvarten, nästan så jag längtar.
Vi kommer bli så grymt körda i röven mot Kanada i kvarten, nästan så jag längtar.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hockey-VM 2013
PP är faktiskt sämre än DIFs under säsongen. Mycket sämre.Lee Harvey Oswald skrev:Slovenien, har alltså en (1st) licensierad hockeyförening i landet, som spelar i den Österrikiska ligan.
Praktuselt och som stjärna i toppen på denna kloak-gran har vi en Glass Jaw Dick Axelsson i truppen. Det säger sig självt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Blir intressant att se vem som får spela med Sedinarna. Tror lite på Landeskog.
Jag tror på killen till höger. Har ju till och med en lämplig skyddsmask för hockey.warrant skrev:Blir intressant att se vem som får spela med Sedinarna. Tror lite på Landeskog.

Magnutz skrev:Jag tror på killen till höger. Har ju till och med en lämplig skyddsmask för hockey.warrant skrev:Blir intressant att se vem som får spela med Sedinarna. Tror lite på Landeskog.

Dick Axelsson (mannen i mitten) ser lite skadad ut. Utgick idag. Mjukdels-skada (boven i dramat: chips?)warrant skrev:Magnutz skrev:Jag tror på killen till höger. Har ju till och med en lämplig skyddsmask för hockey.warrant skrev:Blir intressant att se vem som får spela med Sedinarna. Tror lite på Landeskog.
Ja den killen lär man inte flytta på i första taget framför mål.
(Lite hårda skämt men så är det när det går dåligt)
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hockey-VM 2013
Han till vänster är ett målvaktsämne. De brukar ju se ut så där när alla skydd åkt av.warrant skrev:Magnutz skrev:Jag tror på killen till höger. Har ju till och med en lämplig skyddsmask för hockey.warrant skrev:Blir intressant att se vem som får spela med Sedinarna. Tror lite på Landeskog.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Han till vänster är ett målvaktsämne. De brukar ju se ut så där när alla skydd åkt av.warrant skrev:Magnutz skrev:Jag tror på killen till höger. Har ju till och med en lämplig skyddsmask för hockey.warrant skrev:Blir intressant att se vem som får spela med Sedinarna. Tror lite på Landeskog.

Lite mer skägg så!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Stefan Ridderwall ?@SteffRidderwall 21s
Ska fansen kräva att Tre kronor ska spela totalhockey ska TK kräva att fansen skapar samma stämning som DIF-HV71 2010. Ge och ta.
Ska fansen kräva att Tre kronor ska spela totalhockey ska TK kräva att fansen skapar samma stämning som DIF-HV71 2010. Ge och ta.
Expert.