Säsongskort men ingen kompis? Se här!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongskort men ingen kompis? Se här!
Vart är det man ska köpa säsongsplåtarna isf?
Tänkte beställa asap
Tänkte beställa asap
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Samma platser kostar 5350-5800 kr. Är alla på?
Senast redigerad av pulverapa den 2013-04-29 13:53:03, redigerad totalt 1 gånger.
Johan kollar.medu82 skrev:Vart är det man ska köpa säsongsplåtarna isf?
Tänkte beställa asap
Senast redigerad av pulverapa den 2013-04-29 13:59:37, redigerad totalt 1 gånger.
Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?
Jag förlänger direkt, tar kontakt med Jesper Björck och kollar om vi kan få en plats bredvid oss till den nya killen också.
Kommer bli förvirring här. Trycker man bara på förlängning kommer vi flyttas, är det tanken? Dvs ska vi bara klicka köra på eller ska man gå in och ändra så vi får det vi hade?JohanPez skrev:Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?
Jag förlänger direkt, tar kontakt med Jesper Björck och kollar om vi kan få en plats bredvid oss till den nya killen också.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
-
Tänkte ta standard (har ingen nytta utav plus eftersom jag knappt kan åka grillorJohanPez skrev:Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?

Men jag är på för det priset utan tvekan!

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Aha okej, läste fel.JohanPez skrev:Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?

Om du väljer att behålla din nuvarande plats får du den du har idag.seppuko skrev:Kommer bli förvirring här. Trycker man bara på förlängning kommer vi flyttas, är det tanken? Dvs ska vi bara klicka köra på eller ska man gå in och ändra så vi får det vi hade?JohanPez skrev:Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?
Nu har jag förlängt

A jag gjorde det. Till stora priset, såklartJohanPez skrev:Om du väljer att behålla din nuvarande plats får du den du har idag.seppuko skrev:Kommer bli förvirring här. Trycker man bara på förlängning kommer vi flyttas, är det tanken? Dvs ska vi bara klicka köra på eller ska man gå in och ändra så vi får det vi hade?JohanPez skrev:Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?
Nu har jag förlängt

Stor bil, stort prisseppuko skrev:A jag gjorde det. Till stora priset, såklartJohanPez skrev:Om du väljer att behålla din nuvarande plats får du den du har idag.seppuko skrev:Kommer bli förvirring här. Trycker man bara på förlängning kommer vi flyttas, är det tanken? Dvs ska vi bara klicka köra på eller ska man gå in och ändra så vi får det vi hade?JohanPez skrev:Våra platser klassas som A11 så kör man standard är det 3350 och med plusmeny landar vi på 3850.pulverapa skrev:Samma platser kostar 5350 kr. Är alla på?
Nu har jag förlängt

Edit: Jag missförstod nog, verkar som våra platser trots allt ligger på runt 5k beroende på vilken variant man tar men men, Tessan är ju på kortet såg jag i alla fall

Jag valde avbetalning och fick runt 3800 i pris. Tog valet samma plats som föregående år. Lite ovanför var det automatiskt valt på A11, därav inlägget om förvirring som jag skrev. Så hur blir det, blir det 3800 (plus pris) för gamla plats, eller tror du vi blir flyttade till A11?
Den där rullmenyn ställer sig ju på A11 automatiskt därav priset, väljer man i menyn under att behålla de platser vi har antar jag att vi trots allt får en räkning på ~5800kr i brevlådan men den som lever får se.seppuko skrev:Jag valde avbetalning och fick runt 3800 i pris. Tog valet samma plats som föregående år. Lite ovanför var det automatiskt valt på A11, därav inlägget om förvirring som jag skrev. Så hur blir det, blir det 3800 (plus pris) för gamla plats, eller tror du vi blir flyttade till A11?
Ja det spelar ingen större roll egentligen. Bra platser och väljer ju att betala plus-priset. Då känner man att man donerat en fin summa till DIF, plus får spela hockey och bilda backpar med Timmy Pettersson 
PS: Vi var för övrigt ett hett backpar!

PS: Vi var för övrigt ett hett backpar!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Så ser jag ut när det blir mål!JohanPez skrev: Tessan är ju på kortet såg jag i alla fall

Jag har förlängt, tänker inte spela hockeymatchen, men betalar ändå fullpris - för DIF!
-
Funderade på det dära med om man ska ta alla biljetterna på ett kort eller lösbiljetter, tror nog jag tar lösbiljetter om jag inte har möjlighet att gå nångång, så kan man ge bort en biljett till nån annan på raden (man kanske inte är allt för sugen på att ge bort ett kort med alla biljetterna på
)