DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Det känns som det hänger ett stort jävla mörkt moln över Djurgårdens alla föreningar, när fan ska den försvinna? När ska vi få se något positivt?
Ta reda på vilka den här inofficiella supportergruppen är och sätt dit asen. Skiter i om detta är någon slags kränkning av något men dessa f*ttor som ligger bakom detta förbannade jävla dådet ska visas upp på öppen gata, gör deras ansikten synliga i media. De ska hängas ut innan de stängs av på livstid från ALLA matcher som DIF lirar. Fy fan vad är detta för jävla undrevärlden-klubb vi har kärt. Vad är det för jävla drägg som går lösa och låtsas vara Djurgårdare? Ta inte vårt namn i era äckliga jävla käftar, ni är parasiter, ni är ohyra som läckt in på våra läktare. Jag önskar er all olycka!
Hoppas nu verkligen de riktiga supportrarna sluter upp bakom MP och Tommy nu. Hylla dem ni som ska dit imorgon. Visa att de stora massan står bakom dem, och att tillsammans ska vi fan se till att få dessa kriminella jävla socialfall bakom lås och bom. Skit ska skit ha, och dessa personer som ligger bakom detta är samhällets allra största skitar...
Djurgården <3
Hoppas nu verkligen de riktiga supportrarna sluter upp bakom MP och Tommy nu. Hylla dem ni som ska dit imorgon. Visa att de stora massan står bakom dem, och att tillsammans ska vi fan se till att få dessa kriminella jävla socialfall bakom lås och bom. Skit ska skit ha, och dessa personer som ligger bakom detta är samhällets allra största skitar...
Djurgården <3
Senast redigerad av Manijock den 2013-04-26 12:57:59, redigerad totalt 2 gång.
Det här var nog dödsstöten för Djurgårn Fotboll den här gången. Det är för mycket skit nu för att spelarna ska kunna känna glädje och motivation att spela för Djurgårn Fotboll. Det blir superettan nästa år. Givetvis spelar inte de sportsliga resultaten någon roll när man hör sån här skit. Jag hoppas idioterna som tycker det här är en bra idé går och dör någonstans där ingen någonsin kommer sakna deras misslyckade patetiska ursäkt till person.
behöver du ens undra över vilken grupp som ligger bakom? DFG förstås.Manijock skrev:Ta reda på vilka den här inofficiella supportergruppen är och sätt dit asen. Skiter i om detta är någon slags kränkning av något men dessa f*ttor som ligger bakom detta förbannade jävla dådet ska visas upp på öppen gata, gör deras ansikten synliga i media. De ska hånas och häcklas innan de stängs av på livstid från ALLA matcher som DIF lirar. Fy fan vad är detta för jävla undrevärlden-klubb vi har kärt. Vad är det för jävla drägg som går lösa och låtsas vara Djurgårdare? Ta inte vårt namn i era äckliga jävla käftar, ni är parasiter, ni är ohyra som läckt in på våra läktare. Jag önskar er all olycka!
Djurgården <3
DIF Fotboll
Så tråkigt, så oerhört tråkigt! Dessa idioter som hotar tränare och spelare är inget annat än luft för mig fast ändå lyckas de förstöra så oerhört mycket!
Har man nu telefonsamtal samt besök så hoppas jag att man identifierar dessa idioter snabbt! Så sjukt tröttsamt!
Har man nu telefonsamtal samt besök så hoppas jag att man identifierar dessa idioter snabbt! Så sjukt tröttsamt!
2014-04-07, vad hände?
Jag säger inget, så har jag inget sagt. DFG eller inte, det är nog nu. Kasta ut skiten från våra läktare. Päron, mynt och flaskor är småpotatis, när det går så långt att enskilt folk tar till högkriminella gärningar för att enbart förstöra för tusentals människor som spenderar hela sitt liv till DIF, då är det bra jävla illa. Hela sporten har blivit ett jävla Johan Falk-avsnitt, finns ingen kärlek eller respekt kvar ALLS.sthlm1891 skrev:behöver du ens undra över vilken grupp som ligger bakom? DFG förstås.Manijock skrev:Ta reda på vilka den här inofficiella supportergruppen är och sätt dit asen. Skiter i om detta är någon slags kränkning av något men dessa f*ttor som ligger bakom detta förbannade jävla dådet ska visas upp på öppen gata, gör deras ansikten synliga i media. De ska hånas och häcklas innan de stängs av på livstid från ALLA matcher som DIF lirar. Fy fan vad är detta för jävla undrevärlden-klubb vi har kärt. Vad är det för jävla drägg som går lösa och låtsas vara Djurgårdare? Ta inte vårt namn i era äckliga jävla käftar, ni är parasiter, ni är ohyra som läckt in på våra läktare. Jag önskar er all olycka!
Djurgården <3
Usch jag blir så jävla förbannad!
Några idioter såg Uppdrag granskning om Firman boys och tänkte "vi ska va lika fucking jävla bad ass!"
Vidriga jävla äckel!
Vidriga jävla äckel!
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad är det med Djurgården egentligen.. bara en enda lång tortyr att följa den här föreningen i både hockey och fotboll. Jag orkar verkligen inte mer, har inte kännt någon glädje sen 2010. mörker!
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Manijock skrev:Jag säger inget, så har jag inget sagt. DFG eller inte, det är nog nu. Kasta ut skiten från våra läktare. Päron, mynt och flaskor är småpotatis, när det går så långt att enskilt folk tar till högkriminella gärningar för att enbart förstöra för tusentals människor som spenderar hela sitt liv till DIF, då är det bra jävla illa. Hela sporten har blivit ett jävla Johan Falk-avsnitt, finns ingen kärlek eller respekt kvar ALLS.sthlm1891 skrev:behöver du ens undra över vilken grupp som ligger bakom? DFG förstås.Manijock skrev:Ta reda på vilka den här inofficiella supportergruppen är och sätt dit asen. Skiter i om detta är någon slags kränkning av något men dessa f*ttor som ligger bakom detta förbannade jävla dådet ska visas upp på öppen gata, gör deras ansikten synliga i media. De ska hånas och häcklas innan de stängs av på livstid från ALLA matcher som DIF lirar. Fy fan vad är detta för jävla undrevärlden-klubb vi har kärt. Vad är det för jävla drägg som går lösa och låtsas vara Djurgårdare? Ta inte vårt namn i era äckliga jävla käftar, ni är parasiter, ni är ohyra som läckt in på våra läktare. Jag önskar er all olycka!
Djurgården <3
Usch jag blir så jävla förbannad!
Kan bara hålla med! Tycker att det är så jävla lågt när några tar sig friheten att tala för mig och aalla andra Djurgårdare som aldrig skulle komma på tanken att göra något för att skada klubben i våra hjärtan, för det är så det brukar heta, "det är VI som ÄR Djurgården". Det är inte "NI" som är Djurgården, det är alla VI som är det, och ingen ska föra min talan som inte har fått mandat till detta, och framför allt inte på detta sätt! Hotar ni Difs tränare så hotar ni oss alla. Ni som gjort detta kan alla dra åt helvete!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilket gigantiskt, monumentalt stort skämt. Bra PR för DIFs alla sektioner.
Jag skäms så kag kräks när jag hör sånt här...
Jag skäms så kag kräks när jag hör sånt här...
Tar DFG avstånd från detta eller ska vi andra behöva ta avstånd från DFG?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Jag trodde inte man kunde må sämre än efter årets hockeysäsong.. oj så fel man kan ha
allt.. är.. skit..
allt.. är.. skit..
Eller UCS.sthlm1891 skrev:behöver du ens undra över vilken grupp som ligger bakom? DFG förstås.Manijock skrev:Ta reda på vilka den här inofficiella supportergruppen är och sätt dit asen. Skiter i om detta är någon slags kränkning av något men dessa f*ttor som ligger bakom detta förbannade jävla dådet ska visas upp på öppen gata, gör deras ansikten synliga i media. De ska hånas och häcklas innan de stängs av på livstid från ALLA matcher som DIF lirar. Fy fan vad är detta för jävla undrevärlden-klubb vi har kärt. Vad är det för jävla drägg som går lösa och låtsas vara Djurgårdare? Ta inte vårt namn i era äckliga jävla käftar, ni är parasiter, ni är ohyra som läckt in på våra läktare. Jag önskar er all olycka!
Djurgården <3
- SirDIFalot
- SirDIFalot
Behöver det vara någon särskild gruppering som står bakom det?Mårten_ skrev:Eller UCS.sthlm1891 skrev:behöver du ens undra över vilken grupp som ligger bakom? DFG förstås.Manijock skrev:Ta reda på vilka den här inofficiella supportergruppen är och sätt dit asen. Skiter i om detta är någon slags kränkning av något men dessa f*ttor som ligger bakom detta förbannade jävla dådet ska visas upp på öppen gata, gör deras ansikten synliga i media. De ska hånas och häcklas innan de stängs av på livstid från ALLA matcher som DIF lirar. Fy fan vad är detta för jävla undrevärlden-klubb vi har kärt. Vad är det för jävla drägg som går lösa och låtsas vara Djurgårdare? Ta inte vårt namn i era äckliga jävla käftar, ni är parasiter, ni är ohyra som läckt in på våra läktare. Jag önskar er all olycka!
Djurgården <3
Expert.