Jordan Smotherman gillar jag skarpt. HockeyAllsvenskans vassaste omställningsspelare i mitt tycke, som ALLTID går raka vägen in mot kassen. Även om killen förvisso har en hel del svagheter i det rent taktiska spelet så har han samtidigt vissa spetsegenskaper som är unika för den här serien. Har vi bara råd så tar jag gärna emot honom med öppna armar.Rocky3000 skrev:Hur mycket $ har vi kvar nu att värva för, någon som har koll?
Jordan Smotherman, om vi har cashen, annars ett vågat kort är Fredrik Näslund. Eller har ni några andra förslag?
Om jag fick drömma lite så skulle jag gärna vilja se tvillingbröderna Donati i Djurgårdströjan får samma vibbar som när bröderna Huusko lirade här! Synd att de blommade ut i fel klubb bara, men det är en annan historia..
Dock så känns det som om vi i dagsläget behöver prioritera en lite mer playmaker-inriktad typ istället. En puckbärande center, gärna med lite rutin, som står för en stadigt pålitlig poängproduktion. I den beskrivningen tycker jag att Joshua Soares passar alldeles utmärkt i. Kommer nyligen från en stark säsong i en klart respektabel liga och som jag tror skulle kunna fungera alldeles utmärkt ihop med Johner, hans parhäst från tiden i Växjö.