"Ericsson VD stöttade DIF-uppvaktning"
- Remy Lebeau
"Ericsson VD stöttade DIF-uppvaktning"
Djurgården har uppvaktat Stockholms finansborgarråd Kristina Axén Olin för att förhöra sig om kommunens syn på en bättre Dif-kontroll över Hovet. Med i Dif-delegationen: Carl-Henric Svanberg, vd i Ericsson."
Något positivt händer i alla fall. Ska bli spännande att följa.
Länk -> http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_14479946.asp
Något positivt händer i alla fall. Ska bli spännande att följa.
Länk -> http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_14479946.asp
Kul att läsa att ledningen jobbar aktivt för att få bättre möjligheter till att styra över arena frågan. De måste ha ändrat lite i inställingen nu i alla fall, förut var det inte ens prat om att ta över hovet.
Jag tror det är nyckeln till allting om jag ska va ärlig. Skulle vi få en bättre ekonomi så är vi oslagbara. Jag menar, vi är ju inte så långt efter nu trots en dålig ekonomi. Hur bra sjulle vi kunna bli om vi fick tillgång till en egen arena eller i alla fall få lite mer pengar vid hemmamatcherna!?
Att Svanberg fanns med på mötet hjälper säkert, det är bra med inflytelserika personer, vare sig man vill att det ska va så eller inte. Kulturminstern är ju gift med en djurgådare (ulf adelsson) med =)
Dessutom är ju Reinfeldt djurgårdare...
Jag tror det är nyckeln till allting om jag ska va ärlig. Skulle vi få en bättre ekonomi så är vi oslagbara. Jag menar, vi är ju inte så långt efter nu trots en dålig ekonomi. Hur bra sjulle vi kunna bli om vi fick tillgång till en egen arena eller i alla fall få lite mer pengar vid hemmamatcherna!?
Att Svanberg fanns med på mötet hjälper säkert, det är bra med inflytelserika personer, vare sig man vill att det ska va så eller inte. Kulturminstern är ju gift med en djurgådare (ulf adelsson) med =)
Dessutom är ju Reinfeldt djurgårdare...
Jag trodde inte att man fick använda ett sånt ovårdat språk i detta forumet...Kall-El skrev:Nu har inte reinfeldt något med arenafrågorna att göra då det är STHLMs politiker som styr i frågan inte regeringen.
En regering som förhoppningsvis dessutom blir av med makten fortast möjligt!
Får väl replikera med:
"Blodet är blått och hjärtat sitter knappast till vänster"
Var inte mycket ovårdat i mitt inlägg alls. En majoritet av Sveriges befolkning kommer få det ruskigt mycket bättre när dessa muppar försvinner från makten. Alla möjligen då utom de personer som blir av med sin åtalsamnesti för att de fifflat bort pengar utomlands för att slippa betala skatt...odburt skrev:Jag trodde inte att man fick använda ett sånt ovårdat språk i detta forumet...Kall-El skrev:Nu har inte reinfeldt något med arenafrågorna att göra då det är STHLMs politiker som styr i frågan inte regeringen.
Får väl replikera med:
Lägg ner politik snacket! Vi är alla djurgårdare, från Reinfeldt till höger till Ohly till vänster!odburt skrev:Jag trodde inte att man fick använda ett sånt ovårdat språk i detta forumet...Kall-El skrev:Nu har inte reinfeldt något med arenafrågorna att göra då det är STHLMs politiker som styr i frågan inte regeringen.
Får väl replikera med:
Lycka är att vara djurgårdare
Vad fan har det här med Svanbergs deltagande i mötet att göra? Lägg det i en egen tråd. Skärpning för fanKall-El skrev: En majoritet av Sveriges befolkning kommer få det ruskigt mycket bättre när dessa muppar försvinner från makten. Alla möjligen då utom de personer som blir av med sin åtalsamnesti för att de fifflat bort pengar utomlands för att slippa betala skatt...