DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF Fotboll

Inlägg av -daniel- »

Det här var ju inte matchen vi skulle vinna, det lär väl alla inse? Men den här säsongsinledningen är ofattbart usel. Riktigt, riktigt pinsam tyvärr.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Elfsborg har förlorat fyra hemmamatcher på fem år.... Hur fan går det till?
Expert.
20002001

Inlägg av 20002001 »

Det här blir en av de längsta, och tyngsta hemresorna i bilen tillbaka till Stockholm jag har gjort på väldigt länge. Total tomhet...

Hata Kennedy!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Alexander skrev:Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
Nä, det hade vi inte.
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
minalman

DIF Fotboll

Inlägg av minalman »

Alexander skrev:Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
Om noll-noll är en godkänd målsättning har du möjligen rätt. Men idag hade jag hellre förlorat med 5-4. Vi måste kunna göra mål för att inte åka ur.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Eriksson

Inlägg av Eriksson »

Såg vi samma match? avd ärlig chans.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Staten

Inlägg av Staten »

http://dif.se/2013/04/22/gunnar-gidefel ... tionschef/

Ja, men nu snackar vi! Nu lär den negativa trenden vändas.
Användarvisningsbild
minalman

DIF Fotboll

Inlägg av minalman »

Staten skrev:http://dif.se/2013/04/22/gunnar-gidefel ... tionschef/

Ja, men nu snackar vi! Nu lär den negativa trenden vändas.
Han blir vår Bagdad-Bob!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Verkar som Marc Pedersen gjorde bort sig lite efter matchen. Illa.
Expert.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

Jo det hade vi, jag syftar inte nödvändigtvis på vinst men jävlar vad jag skulle mått bättre med 0-0 eller liknande. Inte fan hade Elfsborg någon vidare konstant press innan målet, kändes inte som att det låg ett mål i luften om man ska uttrycka sig på så sätt.
Användarvisningsbild
Alexander

Inlägg av Alexander »

SirDIFalot skrev:Verkar som Marc Pedersen gjorde bort sig lite efter matchen. Illa.
Förklara???
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

20002001 skrev:Dags för roadtrip till Borås imorgon. Fan vad kul!

Gör en repris på Häcken resan. Mina två kompisar och jag tar nog bilen runt 07.30, och kör till Göteborg, dit vi kommer lagom till att ta en sen lunch och ta några öl innan vi runt 17.00 tar bilen till Borås och den abonnerade JK pubben. Sen dags att sjunga DIF till poäng innan man åker tillbaka mot Stockholm igen dit man nog är runt 02.00-03.00.

Ses vi där?

Vi är med er överallt!
Kan inte bestämma mig riktigt om jag ska bli imponerad eller om jag ska tycka synd om dig/er.

DIF drömmer säkerligen våta drömmar om att ha just såna fans, som visar en närmast villkorslös kärlek oavsett vad som händer.
En sån kärlek jag endast kan frambringa emot mina barn, vilka tokigheter de än hittar på så kommer jag alltid älska dom.

DIF fotboll, en rejält misskött förening under de senaste 6 åren med ungefär en (1) spelare man kan kalla Djurgårdare (Johansson)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Eriksson

Inlägg av Eriksson »

Alexander skrev:Jo det hade vi, jag syftar inte nödvändigtvis på vinst men jävlar vad jag skulle mått bättre med 0-0 eller liknande. Inte fan hade Elfsborg någon vidare konstant press innan målet, kändes inte som att det låg ett mål i luften om man ska uttrycka sig på så sätt.
Än en gång, såg vi samma match? Kunde stått både 1,2 och 3 -0 innan straffen om inte Höie gjort några kalasräddningar.

Du får gärna utveckla vad du såg Djurgården prestera, för det verkar som jag i sådana fall missat något
Senast redigerad av Eriksson den 2013-04-22 20:54:11, redigerad totalt 1 gånger.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Fan, grabbarna måste båga MOT bollen och ligga tätt på sina gubbar. Hög press och alltid fylla på med en tredje kille i slottet. Tappar de bollen måste de backchecka ordentligt och inte ge upp! Tvinga motståndet att ta avslut utanför skottsektorn.

Fan. Blandar ihop sporterna tror jag. Resultaten verkar vara de samma, kan vara det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar