DIF Fotboll
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Det här var ju inte matchen vi skulle vinna, det lär väl alla inse? Men den här säsongsinledningen är ofattbart usel. Riktigt, riktigt pinsam tyvärr.
- SirDIFalot
Det här blir en av de längsta, och tyngsta hemresorna i bilen tillbaka till Stockholm jag har gjort på väldigt länge. Total tomhet...
Hata Kennedy!
Hata Kennedy!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
-
Nä, det hade vi inte.Alexander skrev:Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
Avgå DJ Yes!
- minalman
DIF Fotboll
Om noll-noll är en godkänd målsättning har du möjligen rätt. Men idag hade jag hellre förlorat med 5-4. Vi måste kunna göra mål för att inte åka ur.Alexander skrev:Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Såg vi samma match? avd ärlig chans.Alexander skrev:Utan den jävla straffen hade vi faktiskt haft en ärlig chans, det är det som är det värsta.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
http://dif.se/2013/04/22/gunnar-gidefel ... tionschef/
Ja, men nu snackar vi! Nu lär den negativa trenden vändas.
- minalman
DIF Fotboll
Han blir vår Bagdad-Bob!Staten skrev:http://dif.se/2013/04/22/gunnar-gidefel ... tionschef/
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Jo det hade vi, jag syftar inte nödvändigtvis på vinst men jävlar vad jag skulle mått bättre med 0-0 eller liknande. Inte fan hade Elfsborg någon vidare konstant press innan målet, kändes inte som att det låg ett mål i luften om man ska uttrycka sig på så sätt.
Förklara???SirDIFalot skrev:Verkar som Marc Pedersen gjorde bort sig lite efter matchen. Illa.
- Lee Harvey Oswald
Kan inte bestämma mig riktigt om jag ska bli imponerad eller om jag ska tycka synd om dig/er.20002001 skrev:Dags för roadtrip till Borås imorgon. Fan vad kul!
Gör en repris på Häcken resan. Mina två kompisar och jag tar nog bilen runt 07.30, och kör till Göteborg, dit vi kommer lagom till att ta en sen lunch och ta några öl innan vi runt 17.00 tar bilen till Borås och den abonnerade JK pubben. Sen dags att sjunga DIF till poäng innan man åker tillbaka mot Stockholm igen dit man nog är runt 02.00-03.00.
Ses vi där?
Vi är med er överallt!
DIF drömmer säkerligen våta drömmar om att ha just såna fans, som visar en närmast villkorslös kärlek oavsett vad som händer.
En sån kärlek jag endast kan frambringa emot mina barn, vilka tokigheter de än hittar på så kommer jag alltid älska dom.
DIF fotboll, en rejält misskött förening under de senaste 6 åren med ungefär en (1) spelare man kan kalla Djurgårdare (Johansson)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Än en gång, såg vi samma match? Kunde stått både 1,2 och 3 -0 innan straffen om inte Höie gjort några kalasräddningar.Alexander skrev:Jo det hade vi, jag syftar inte nödvändigtvis på vinst men jävlar vad jag skulle mått bättre med 0-0 eller liknande. Inte fan hade Elfsborg någon vidare konstant press innan målet, kändes inte som att det låg ett mål i luften om man ska uttrycka sig på så sätt.
Du får gärna utveckla vad du såg Djurgården prestera, för det verkar som jag i sådana fall missat något
Senast redigerad av Eriksson den 2013-04-22 20:54:11, redigerad totalt 1 gånger.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Fan, grabbarna måste båga MOT bollen och ligga tätt på sina gubbar. Hög press och alltid fylla på med en tredje kille i slottet. Tappar de bollen måste de backchecka ordentligt och inte ge upp! Tvinga motståndet att ta avslut utanför skottsektorn.
Fan. Blandar ihop sporterna tror jag. Resultaten verkar vara de samma, kan vara det.
Fan. Blandar ihop sporterna tror jag. Resultaten verkar vara de samma, kan vara det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.