DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
ÄNTLIGEN FOTBOLL PÅ STADION!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Så är det. Lite tråkigt ändå att det just är Mjällby som står på programmet. Det är lite svårt att få in det riktiga hatet mot dom, men det kanske ändrar sig under matchens gångSirDIFalot skrev:Nu kör vi!
HATA HATA HATA HATA HATA!!!!

DIF Fotboll
Åker ändå dit av samma anledning som jag åker för att se DIF - Asplöven, jag ÄLSKAR DIF! 3p är lika viktiga och lika mycket värda oavsett lag man möter (3p mot gnaget känns dock som 10p så där är det skillnad)!Millwall skrev:Så är det. Lite tråkigt ändå att det just är Mjällby som står på programmet. Det är lite svårt att få in det riktiga hatet mot dom, men det kanske ändrar sig under matchens gångSirDIFalot skrev:Nu kör vi!

Går att hata Mjällby för det tråklag de är som ändå får äran och spela mot oss på vår sista hemmapremiär på Stadion!
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Neeeej!Jepe skrev:Åker ändå dit av samma anledning som jag åker för att se DIF - Asplöven, jag ÄLSKAR DIF! 3p är lika viktiga och lika mycket värda oavsett lag man möter (3p mot gnaget känns dock som 10p så där är det skillnad)!Millwall skrev:Så är det. Lite tråkigt ändå att det just är Mjällby som står på programmet. Det är lite svårt att få in det riktiga hatet mot dom, men det kanske ändrar sig under matchens gångSirDIFalot skrev:Nu kör vi!
Går att hata Mjällby för det tråklag de är som ändå får äran och spela mot oss på vår sista hemmapremiär på Stadion!
BARA HATA HATA HATA HATA HATA!
Expert.
Några taskiga domslut i början och det kan bli lite kravallstämning
ÄLSKA DJURGÅR´N

ÄLSKA DJURGÅR´N
Sv: DIF Fotboll
TAGGNINGEN LIGGER PÅ MAX! En sista lektion nu i skolan sen bär det av mot Stadion! HATA!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Fan vad hårda de är i tältet i år då. Man kommer absolut inte in 90 minuter för avspark om man inte är medlem. Då är det alltså inte en kotte där. DIF skjuter sig själva i foten här.
Man skulle kunna ha det öppet för alla innan avspark och sen bara för medlemmar i paus.
Man skulle kunna ha det öppet för alla innan avspark och sen bara för medlemmar i paus.
Sv: Re: Sv: DIF Fotboll
Stockholm stads krav för att ge utskänkningstillstånd tyvärr, inte DIFpulverapa skrev:Fan vad hårda de är i tältet i år då. Man kommer absolut inte in 90 minuter för avspark om man inte är medlem. Då är det alltså inte en kotte där. DIF skjuter sig själva i foten här.
Skickat från min Xperia arc S via Tapatalk 2
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag var på kamratvallen igår på mutbiljett. Idag när man står utanför tältet med biran och lyssnar på snacket så känns det inombords var den äkta kamratkänslan bor. Och det är inte i en kolossal konsertlokal i Råsta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Är det någon som vet varför Marc och Philip har lämnat matchtruppen? Sjukdom?
Victory is sweetest when you've known defeat.
Ser ju inte helt borttappat ut inledningsvis. Bra bollinnehav och hyfsat bra framåt.
På tok för låg kvalitet på inlägg och instick än så länge bara.
Edit: Haha Oyal, vilken chanssumpare.
På tok för låg kvalitet på inlägg och instick än så länge bara.
Edit: Haha Oyal, vilken chanssumpare.
Jahapp. Avbrutet. Det var den matchen. 

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jadu. Undrar vad straffet blir för det här nu din jävla idiot.
Avskaffa tre mot tre.