Ja han hade ett tvårskontrakt, men det verkar som han/DIF hade en klausul i den, antagligen att det blev två år om vi gick upp i ES. Just nu så har inte DIF bekräftat honom klar, det är väldigt rörigt med vissa spelares kontrakt.
Om inte Hank signar/får nytt så tycker jag vi ska ta in Kalus, vill inte Kalus så kan vi ta in Hank eller Micke.
Malto skrev:Haha, detta är inte frågetråden utan frågetecken-tråden...
Jag förstod inte heller ditt frågetecken Malto. Var något oklart med det jag skrev?
Jaha, sorry, det stod bara "Lite nytt om Honken: " inget mer, men det kanske var nån länk som iPhonen inte klarade av?
Ja precis det är en länk där också. Sammanfattat så: Honken är sugen på att stanna, DIF är prio ett, men inga förhandlingar ännu, inga bud från andra klubbar heller.
Jag förstod inte heller ditt frågetecken Malto. Var något oklart med det jag skrev?
Jaha, sorry, det stod bara "Lite nytt om Honken: " inget mer, men det kanske var nån länk som iPhonen inte klarade av?
Ja precis det är en länk där också. Sammanfattat så: Honken är sugen på att stanna, DIF är prio ett, men inga förhandlingar ännu, inga bud från andra klubbar heller.
Tack. Låter bra dessutom. Lovar att inte försöka vara rolig igen utan att ha koll....
Tack. Låter bra dessutom. Lovar att inte försöka vara rolig igen utan att ha koll....
Bäst för dig , frågetecken-ligan slår till när man minst anar det haha