Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Jag skulle vilja påstå att en konkurs är ett troligare scenario än avancemang till elitserien.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Så är det inte. Det ska gå oerhört långt innan en klubb faktiskt går så långt som i konkurs.Husmusen skrev:Jag skulle vilja påstå att en konkurs är ett troligare scenario än avancemang till elitserien.
Expert.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Du får välja på det eller cykla till Uppsala iklädd en Philadelphia-tröjan.Sjöwall skrev:Går vi upp till ES nästa säsong cyklar jag till Halmstad.cCat skrev:Kom ihåg var ni hörde det först:
Vi kommer gå upp till Elitserien igen kommande säsong!
Seriöst.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Expert.
Enligt Sillytweetarn ryktas Måns Kruger starkt till Djurgården.
Även Ahlen & Owuya ryktas.
VI ÄR TILLBAKA!!!
Gör du det sistnämnda så kommer jag att stå med kaffe och snabbt Djurgårdsombyte redo!SirDIFalot skrev:Du får välja på det eller cykla till Uppsala iklädd en Philadelphia-tröjan.Sjöwall skrev:Går vi upp till ES nästa säsong cyklar jag till Halmstad.cCat skrev:Kom ihåg var ni hörde det först:
Seriöst.
- John Terry
- Djurgården Hockey
Fan fint med en PhillytröjaSirDIFalot skrev:Du får välja på det eller cykla till Uppsala iklädd en Philadelphia-tröjan.Sjöwall skrev:Går vi upp till ES nästa säsong cyklar jag till Halmstad.cCat skrev:Kom ihåg var ni hörde det först:
Seriöst.
Känns lite skumt om Kruger den yngre skulle återvända efter debaclet som var i fjol. Var det inte guld utan bara gröna skogar i foppa-land?
Skumt hur? Skit i det förflutna, om det finns en plats och en roll för Krüger i laget så ska det inte falla på något han gjorde för några år sedan.fidyekcoh skrev:Känns lite skumt om Kruger den yngre skulle återvända efter debaclet som var i fjol. Var det inte guld utan bara gröna skogar i foppa-land?
Hoppas vi får in ett gäng bunkrare! Som inte är uppväxta med guldskeden i munnen, o har föräldrar som enbart tycker pengar e det enda i livet. In med riktigt folk!
- Jim Morrison
I sådana fall vill jag ha Heinerö också.robin975 skrev:Enligt Sillytweetarn ryktas Måns Kruger starkt till Djurgården.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ja, hur var det med det där. Tyckte mig höra att lillebror Krüger lirade i Huddinge då man såg lite av matchen dom visade på TV i kvalet?fidyekcoh skrev:Känns lite skumt om Kruger den yngre skulle återvända efter debaclet som var i fjol. Var det inte guld utan bara gröna skogar i foppa-land?
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Lee Harvey Oswald
Tiden är förbi då DIF kunde fokusera på prestige i såna här lägen.fidyekcoh skrev:Känns lite skumt om Kruger den yngre skulle återvända efter debaclet som var i fjol. Var det inte guld utan bara gröna skogar i foppa-land?
Hittar man någon som frivilligt vill spela för låg lön i en förening som andas looser-mentalitet så starkt som DIF gör, då är det bara att säga ja tack, välkommen hit..
Sedan är jag inte rätt person att bedöma baby-Krügers skills, men det känns som att han borde plasta.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Han tog inte plats i Modo trots att han öste in poäng hos oss i J20 och Modo:s J20, började om i Huddinge för att få en nystart.Henke_F skrev:Ja, hur var det med det där. Tyckte mig höra att lillebror Krüger lirade i Huddinge då man såg lite av matchen dom visade på TV i kvalet?fidyekcoh skrev:Känns lite skumt om Kruger den yngre skulle återvända efter debaclet som var i fjol. Var det inte guld utan bara gröna skogar i foppa-land?
Jag hoppas att han kommer till oss, kan bli en riktigt duktig spelare på sikt och har han hälften av spelsinnet som brorsan har så kommer han göra mycket poäng i AS.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Sett några matcher med Huddinge i år, Kruger jr är en spelare som kan bryta mönster, göra det där lilla oväntade. Dock så har en förmåga att ställa till det för sig då och då. Indianare in i mitten, tappar puck på offensiv blå. Att det finns talang i honom är det ingen fråga om men tycker att han är riktigt svårbedömd.Rix skrev:Han tog inte plats i Modo trots att han öste in poäng hos oss i J20 och Modo:s J20, började om i Huddinge för att få en nystart.Henke_F skrev:Ja, hur var det med det där. Tyckte mig höra att lillebror Krüger lirade i Huddinge då man såg lite av matchen dom visade på TV i kvalet?fidyekcoh skrev:Känns lite skumt om Kruger den yngre skulle återvända efter debaclet som var i fjol. Var det inte guld utan bara gröna skogar i foppa-land?
Jag hoppas att han kommer till oss, kan bli en riktigt duktig spelare på sikt och har han hälften av spelsinnet som brorsan har så kommer han göra mycket poäng i AS.
2014-04-07, vad hände?
robin975 skrev: & Owuya ryktas.
Backen eller målvakten?
Btw, osäkert om Hurtubise blir kvar i Leksand. Stabil poängplockare med bra attityd. Kanske vore något?