Floppade inte han i Hamburg?Mankan84 skrev:Råka stöta på Tim Eriksson idag (typ nyss) han sa att klubbledningen pratat lite löst om någon Artem Demkov eller vad han nu hette nå vitryss (forward) men ingen de 100% skulle värva han hade bara hört namnet komma på tal.
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Han heter Artyom Demkov. Jo verkar inte så bra men vem vet kanske skulle göra bra ifrån sig i Allsvenskan, som Tim sa ingen han vet om de vill ha han hade bara hört prat om honom.Andy skrev:Floppade inte han i Hamburg?Mankan84 skrev:Råka stöta på Tim Eriksson idag (typ nyss) han sa att klubbledningen pratat lite löst om någon Artem Demkov eller vad han nu hette nå vitryss (forward) men ingen de 100% skulle värva han hade bara hört namnet komma på tal.
-
Mankan84 skrev:Råka stöta på Tim Eriksson idag (typ nyss) han sa att klubbledningen pratat lite löst om någon Artem Demkov eller vad han nu hette nå vitryss (forward) men ingen de 100% skulle värva han hade bara hört namnet komma på tal.
Frågade du inte vad han själv ska göra nästa säsong, det är väl mer intressant?
Nej det gjorde jag inte, men jag tror nog han hamnar i ssk1962FenderStrat skrev:Mankan84 skrev:Råka stöta på Tim Eriksson idag (typ nyss) han sa att klubbledningen pratat lite löst om någon Artem Demkov eller vad han nu hette nå vitryss (forward) men ingen de 100% skulle värva han hade bara hört namnet komma på tal.
Tim har blivit erbjuden 2års kontrakt i sskMankan84 skrev:Nej det gjorde jag inte, men jag tror nog han hamnar i ssk1962FenderStrat skrev:Mankan84 skrev:Råka stöta på Tim Eriksson idag (typ nyss) han sa att klubbledningen pratat lite löst om någon Artem Demkov eller vad han nu hette nå vitryss (forward) men ingen de 100% skulle värva han hade bara hört namnet komma på tal.
- SirDIFalot
Tim har alltid känts som en typisk SSK-spelare. Alltid på något sätt känt på mig att han ska hamna där.
Expert.
- -daniel-
...nästa säsong kommer Tim avgöra 3 matcher (minst) mot DIF, göra 30++ poäng och vara en ledande spelare i SSK. The typical Djurgården-story!
Tim har absolut potential att bli en ledande poängspelare i Allsvenskan. Luktar som ni säger Ssk lång väg. Sorglig vändning Tim-historien får!
- -daniel-
Är personligen ofantligt glad att han inte fick fortsätta i Djurgården, åt helvete för dyr (misstänker jag) för en 3-4:e lina i Allsvenskan.
På en annan planet, i ett annat liv någonstans, spelade just SAIK en grym semifinal mot LHC. Det kunde varit mot oss...
På en annan planet, i ett annat liv någonstans, spelade just SAIK en grym semifinal mot LHC. Det kunde varit mot oss...

- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Ledande poängspelare, haha, nu tog du väl i lite käre Jock. Han kan ju inte ens skjuta höjdare!Manijock skrev:Tim har absolut potential att bli en ledande poängspelare i Allsvenskan. Luktar som ni säger Ssk lång väg. Sorglig vändning Tim-historien får!

Ska till en himla massa speltid och assists isåfall.
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
En liten rolig sak bara! En från Kalmar HC ryktas vara påväg till FC Barcelona hehe! Kolla Eliteprospect. Skulle vara riktigt kul att se kvallen på den hockeyn 

Tråkigt mkt tråkigt! men väntat!
Väntat tapp och inte helt konstigt att han väljer Frölunda, Rönnberg lockar dit alla.Jim Morrison skrev:Wennberg klar för Frölunda. Helvete.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6535968.ab