Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
Re: Tråden som rör allt runt vårt U16,J18 samt J20 lag
Fan vad kul! Hoppas de står upp för Djurgårdsmärket nu då när seniorerna säljer ut sig.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det står på EliteProspects att Ahnelöv är D/F, men jag antar att han är D med tanke på statsen?Kentta skrev:Djurgården vann, utan att imponera allt för mycket. Ganska slarvigt stundtals, men ändå stabilt defensivt, LHC höll för det mesta till ute i hörnen.
Spelare som imponerade på mig:
Linus Söderström, målvakten. Såg oerhört stabil ut. Kontrollerade sina returer, var väldigt aktiv utanför målområdet, samt spred ett lugn. Ska bli kul att följa honom.
Martin Ahnelöv. Spelade rejält, tryckte upp spelare mot sarg och gjorde jobbet hela vägen. Ganska snabb på rören.
Tobias Lindberg. Oerhört sevärd. Bra puckkontroll, väldigt bra positionering samt en imponerande skridskoåkning. Skulle dock kunna skjuta lite oftare, letade för det mesta pass. Gjorde två assist.
Fler borde se juniorhockey, det är underhållande!
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Helt rätt. Bildade backpar med Adam Ollas-Mattsson idag.Sudden skrev: Det står på EliteProspects att Ahnelöv är D/F, men jag antar att han är D med tanke på statsen?
Nån som vet varför Norbert Hari inte spelat nåt i J18-slutspelet?
Alla "friska och krya" säger Stefan Gustafsson inför J18-semin. Så jag undrar fortfarande varför Norbert Hari inte lirat nåt i slutspelet. Ingen som vet? Lämnade han med sin brorsa?
Ja vad hände med Hari d.y???
Han kan väl ha varit skadad/sjuk men frisknat till nu? Jag vet alltså inte spekulerar bara.
Född till sportchef.
Nä, han är inte med idag heller...android skrev:Han kan väl ha varit skadad/sjuk men frisknat till nu? Jag vet alltså inte spekulerar bara.
Semi kl 14.30 alltså:
http://stats.swehockey.se/Game/Events/157937
bra att dem lagt en länk till en videointervju istället för till livearena om dem nu ska spela idag :&
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
http://www.livearena.com/Content/Index/4789Morwin skrev:bra att dem lagt en länk till en videointervju istället för till livearena om dem nu ska spela idag :&
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Bra start av DIF. Man har verkligen fyra tynga skickliga kedjor.
Född till sportchef.
Robin Norell gör 1-0 till DIF!
Kan vi ställa detta Djurgårn på isen nästa år? Alla är med och kämpar verkligen. De ser ut att vilja någonting i alla fall.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Härligt att se glädjen vid målet. Kämpa!