Tack för allt Otto
Tack för allt Otto
Så jävla sorgligt. Fan också. Kung Otto!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Tack för allt Otto
Tack för alla fina år Otto och lycka till med allt i framtiden. Har du nåt tips på nåt vin när man ska depp-fylla en dag som denna?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Re: Tack för allt Otto
Vilken legend. Vilket år. Fantastisk spelare.
Tack.
Tack.
Tack för din långa och trogna karriär i DIF Otto. Du har alltid en speciell plats i mitt DIF-hjärta. Ödmjukare människa finns inte.
- SkönaDjurgårn
Sv: Tack för allt Otto
<3 gånger tusen.
- DIF_Soldier
Min absoluta favoritspelare genom alla tider. För mig är och förblir du Mr. Djurgården.
Ingenting kommer bli sig likt utan dig. Med ens mer än halverades Djurgårdens hjärta och själ.
Så oerhört, oerhört tråkigt. Hur mycket motgångar ska vi orka? Det här är inte mänskligt.
Ingenting kommer bli sig likt utan dig. Med ens mer än halverades Djurgårdens hjärta och själ.
Så oerhört, oerhört tråkigt. Hur mycket motgångar ska vi orka? Det här är inte mänskligt.
Säg den glädje som varar
Tack för allt Otto! En riktigt Djurgårds legend!
-
Ännu en DIF-ikon har lagt rören på hyllan. Omöjlig att ersätta både på och utanför isen. Alltid uppträtt som en sportsman, säkert omtyckt i alla läger.
Lycka till Otto
Lycka till Otto
- Remy Lebeau
Otto har alltid varit en av dom bästa varje år, och alltid producerat. Alltid varit lojal, och kommer alltid att minnas honom som den största i modern historia. Det kommer det dröja många, många år, innan vi får en spelare som ens är i närheten.
Tack för allt Ottosson. Du är och förblir en legend i mitt hjärta!
Tack för allt Ottosson. Du är och förblir en legend i mitt hjärta!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Tack för allt och alla dina år i DIF Hockey. Tröjan ska självklart hissa i taket
- Andy
- Säsongskort: Ja
Tack för allt!
Du kommer att vara och förbli en av de största. Helt i klass med Tumba, Rolle, Södergren och de andra hjältarna! Dessutom en av din tids mest underskattade spelare.
Det var ett nöje och en ära att få ha varit en av de som bidrog till att göra din sista säsong möjlig!
Du kommer att vara och förbli en av de största. Helt i klass med Tumba, Rolle, Södergren och de andra hjältarna! Dessutom en av din tids mest underskattade spelare.
Det var ett nöje och en ära att få ha varit en av de som bidrog till att göra din sista säsong möjlig!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Otto du saknas mig. Redan.
Snyft.
Finns så många underbara minnen med legend-Otto att jag blir knäsvag så fort de bubblar upp till ytan. Tack för allt. Tack som fan!
Snyft.
Finns så många underbara minnen med legend-Otto att jag blir knäsvag så fort de bubblar upp till ytan. Tack för allt. Tack som fan!
En stor lagspelare som helt klart satte laget för jaget på banan.
Ett stort minne var när Otto slog igenom i DIF-dressen i ett derby mot gnaget genom att hänga ett par kassar.
Kommer sakna honom så oerhört.
Tack Otto!
Ett stort minne var när Otto slog igenom i DIF-dressen i ett derby mot gnaget genom att hänga ett par kassar.
Kommer sakna honom så oerhört.
Tack Otto!
Mycket tråkigt. Otto är min favoritspelare