Printscreen or it did't happencCat skrev:Jag vet, han meddelade mig direkt. Tyvärr..Rix skrev:CCAT vore otroligt tråkigt om det du säger stämmer, men när jag får se något mer konkret än att du hävdar det då kan jag köpa det.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Re: Sv: Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i för
Varför kan du inte skriva det då istället för att sitta och dryga i 3 inlägg?cCat skrev:Jag vet, han meddelade mig direkt. Tyvärr..Rix skrev:CCAT vore otroligt tråkigt om det du säger stämmer, men när jag får se något mer konkret än att du hävdar det då kan jag köpa det.
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tråkigt om det nu stämmer, vet att ni har haft bra kontakt sen rädda Otto kampanjen, men hoppet är det sista som överger människan.
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Svart på vitt då att otto slutar: http://marieshockeyblogg.blogspot.se/20 ... at-nu.html
Hyffsat väntat men likväl förbannat tungt. Hatar den här säsongen så hårt.
- reservjesus
Fan va tråkigt, man har nästan glömt bort att denna dagen skall komma.
clowns to the left of me, jokers to the right
Om det har varit klart sen 18e mars, hur fan kan DIFhockey inte gått ut med en nyhet om det? Det är ju förfan skandal..
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Och folk undrar varför jag anser att DIF är kassa på att informera på Hemsidan! Herregud!!!Rix skrev:Om det har varit klart sen 18e mars, hur fan kan DIFhockey inte gått ut med en nyhet om det? Det är ju förfan skandal..
2014-04-07, vad hände?
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Fruktansvärt dåligt av DIF att inte gå ut med något på hemsidan om det varit klart sen den 18:e...
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur fan kan man inte ha gått ut med detta? Fy fan vad dåligt.
DIF!
De tog väl semester direkt, eller så skiter de helt sonika i det.Sjöwall skrev:Fruktansvärt dåligt av DIF att inte gå ut med något på hemsidan om det varit klart sen den 18:e...
Seriöst, jag skulle lugnt kunna ägna en timme eller två efter jobbet åt att uppdatera DIF Hockeys hemsida utan problem, och göra det gratis dessutom också.
Alltid Oavsett.
Ja vem som helst skulle kunna sköta jobbet bättre än dem som sitter där just nu18DIF91 skrev:De tog väl semester direkt, eller så skiter de helt sonika i det.Sjöwall skrev:Fruktansvärt dåligt av DIF att inte gå ut med något på hemsidan om det varit klart sen den 18:e...
Seriöst, jag skulle lugnt kunna ägna en timme eller två efter jobbet åt att uppdatera DIF Hockeys hemsida utan problem, och göra det gratis dessutom också.

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En jävla SKAM, DIF Hockey! Ni bör skämmas som hundar! En av våra största ikoner lägger av och han meddelade detta den 18:e, och ni har inte sagt ett skit. Fullständig skandal! Det finns ju inga ord.
NU är det försent att lägga ut en nyhet, så don't bother. Helt stört att en blogg är det som breakar nyheten...
NU är det försent att lägga ut en nyhet, så don't bother. Helt stört att en blogg är det som breakar nyheten...
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2013-03-30 12:58:29, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Vilken jävla ridå det här meddelandet drog ner. Det är inte möjligt att fylla #9s plats. Fan vilka förluster vi lidit de senaste åren. Groteskt, det gör fan ont i mig.
Fan.
Edit: Sen smakar det lite illa att det blir en artikel hos Marie Hallman som avslutar Ottos karriär. Kan inte riktigt gilla Marie för det "scoopet" heller. Tyvärr. Detta skulle ha skötts mycket mycket mycket bättre. Med värdighet och pompa & ståt.
FAN.
Fan.
Edit: Sen smakar det lite illa att det blir en artikel hos Marie Hallman som avslutar Ottos karriär. Kan inte riktigt gilla Marie för det "scoopet" heller. Tyvärr. Detta skulle ha skötts mycket mycket mycket bättre. Med värdighet och pompa & ståt.
FAN.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
KAN ju iofs vara så att man förbereder en längre artikelserie eller något om hans karriär för att sedan lägga upp den på sidan. Hoppas fan det är så, blir lite irriterad om det nu bara dyker upp en liten kort notis om det lite i efterhand.Morwin skrev:Ja vem som helst skulle kunna sköta jobbet bättre än dem som sitter där just nu18DIF91 skrev:De tog väl semester direkt, eller så skiter de helt sonika i det.Sjöwall skrev:Fruktansvärt dåligt av DIF att inte gå ut med något på hemsidan om det varit klart sen den 18:e...
Seriöst, jag skulle lugnt kunna ägna en timme eller två efter jobbet åt att uppdatera DIF Hockeys hemsida utan problem, och göra det gratis dessutom också.tycker det är sjukt respektlöst mot Otto oxå att dem inte ens gått ut med info om detta ännu :/
Alltid Oavsett.
bara att hoppas vi kan ens komma över kvalserieplatsen i nedre delen av tabellen nästa år. 3 bästa från i år gone