Marusak borta igår?
Marusak borta igår?
Jag kunde inte följa matchen igår p.g.a arbete. Marusak verkar inte ha spelat? Någon som vet varför?
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Re: Marusak borta igår?
Han spelade heller inget i sista 5-10 minutrarna mot HV, men var kvar i båset. Hoppas det inte är något allvarligt.Fricke skrev:Jag kunde inte följa matchen igår p.g.a arbete. Marusak verkar inte ha spelat? Någon som vet varför?
Detta uttalande lyder, direkt översatt från Säckens språk till svenska: "Jag vill se så många enkla misstag från backarna som möjligt. Känns även som att vi tar för få onödiga utvisningar och har plockat för många poäng överhuvudtaget på senare tid. "Jag vill ha Ribben (Alexander Ribbenstrand) och Fredde (Fredrik Ericson) i spel.
- Diffe89
- Kontakt:
Nu vann vi ju faktiskt ändå mot LHC. Kom tillbaka när en laguttagning av Säcken kostar oss segern?*Knirre skrev:Detta uttalande lyder, direkt översatt från Säckens språk till svenska: "Jag vill se så många enkla misstag från backarna som möjligt. Känns även som att vi tar för få onödiga utvisningar och har plockat för många poäng överhuvudtaget på senare tid. "Jag vill ha Ribben (Alexander Ribbenstrand) och Fredde (Fredrik Ericson) i spel.
Det finns ett helt gäng sådana att välja på, det ändras inte bara av det faktum att vi vann den senaste matchen..Diffe89 skrev:Nu vann vi ju faktiskt ändå mot LHC. Kom tillbaka när en laguttagning av Säcken kostar oss segern?*Knirre skrev:Detta uttalande lyder, direkt översatt från Säckens språk till svenska: "Jag vill se så många enkla misstag från backarna som möjligt. Känns även som att vi tar för få onödiga utvisningar och har plockat för många poäng överhuvudtaget på senare tid. "Jag vill ha Ribben (Alexander Ribbenstrand) och Fredde (Fredrik Ericson) i spel.
- Diffe89
- Kontakt:
Nej, men spelare förändras under säsongen liksom spelet i övrigt. Bara för att Ribben och Ericson var dåliga i inledningen betyder det inte att de kommer vara lika dåliga nu.*Knirre skrev:Det finns ett helt gäng sådana att välja på, det ändras inte bara av det faktum att vi vann den senaste matchen..Diffe89 skrev:Nu vann vi ju faktiskt ändå mot LHC. Kom tillbaka när en laguttagning av Säcken kostar oss segern?*Knirre skrev:Detta uttalande lyder, direkt översatt från Säckens språk till svenska: "Jag vill se så många enkla misstag från backarna som möjligt. Känns även som att vi tar för få onödiga utvisningar och har plockat för många poäng överhuvudtaget på senare tid. "Jag vill ha Ribben (Alexander Ribbenstrand) och Fredde (Fredrik Ericson) i spel.
EDIT: Dessutom är det inte speciellt roligt att sitta där med bara fyra ordentligt matchtränade backar när säsongen ska avgöras. T.ex. saknas ju Marusak och Ronnie i dagens match. Då måste de andra få speltid också.