Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Andreas Frisk får inget nytt kontrakt i Solna. Har levererat bra i Örebro tidigare och kan möjligen vara ett alternativ. Vill minnas honom som ganska hård och elak. Kanske blandar ihop honom med Stefan Warg dock...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Nej. Han var inte hård och elak.supreme skrev:Andreas Frisk får inget nytt kontrakt i Solna. Har levererat bra i Örebro tidigare och kan möjligen vara ett alternativ. Vill minnas honom som ganska hård och elak. Kanske blandar ihop honom med Stefan Warg dock...
För övrigt undviker jag gärna att ens överväga att värva spelare från Solna.
Expert.
Då var det nog Warg jag tänkte på. Nevermind.SirDIFalot skrev:Nej. Han var inte hård och elak.supreme skrev:Andreas Frisk får inget nytt kontrakt i Solna. Har levererat bra i Örebro tidigare och kan möjligen vara ett alternativ. Vill minnas honom som ganska hård och elak. Kanske blandar ihop honom med Stefan Warg dock...
För övrigt undviker jag gärna att ens överväga att värva spelare från Solna.
Okej, ja han har ju verkat riktigt bra så borde få chansen tycker jag.android skrev:Lindberg.Rix skrev:Ni som har koll på våra juniorer, har vi någon forward som kan komma upp och "ersätta" förlusten av Åberg och Wennberg (ser mer och mer ut så). Kanske inte helt i poängmässigt men som kommer upp och gör det bra iaf?
Eller är det bara glömma just nu och satsa på spets utifrån?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man blir ju helt överväldigad av all information som DIF släpper. En intervju med VD sen har det varit dött. Satt han inte och sa att han även skulle snacka med Challe.
DIF Hockey är överlägset sämst på att släppa information. Jag behöver inte ha värvningar varje vecka men jag skulle i varje fall uppskatta en avstämning av läget och hur/vad dom jobbar med.
DIF Hockey är överlägset sämst på att släppa information. Jag behöver inte ha värvningar varje vecka men jag skulle i varje fall uppskatta en avstämning av läget och hur/vad dom jobbar med.
Vad exakt vill du veta då?VäsbyMental skrev:Man blir ju helt överväldigad av all information som DIF släpper. En intervju med VD sen har det varit dött. Satt han inte och sa att han även skulle snacka med Challe.
Challe ska ha/har haft/har möten med spelarna och diskuterar framtiden. Roligare än så är det förmodligen inte.
Du får gärna nämna 8 lag som har snabbare/bättre hemsidor när det kommer till att dela med sig utav info.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Äh info kommer när dom har något vettigt att ge ut. Jag tror inte ens Challe har en aning om just nu hur stor budget han har att jobba med nästa säsong. Tålamod!
Avskaffa tre mot tre.
Erik G var ju väntat, men Tim får alltså inte heller förlängt.
Johner är ju som det ser ut inte alls klar? Fattar nada när det gäller hans kontrakt.
Johner är ju som det ser ut inte alls klar? Fattar nada när det gäller hans kontrakt.
Källa?Rix skrev:Erik G var ju väntat, men Tim får alltså inte heller förlängt.
Johner hade option och den har förlängts, varför är det så svårt?
Avgå Jocke.
Hemsidan, intervju med Challe, den kom precis upp.B.I.B.A skrev:Källa?Rix skrev:Erik G var ju väntat, men Tim får alltså inte heller förlängt.
Såg det nu!Rix skrev:Hemsidan, intervju med Challe, den kom precis upp.B.I.B.A skrev:Källa?Rix skrev:Erik G var ju väntat, men Tim får alltså inte heller förlängt.

Avgå Jocke.
ehhh när skrev Lidström och Timmy på för nytt år? 

Stämmer verkligen truppen!?
"Truppen 13/14 så som den ser ut i dagsläget:
Målvakt
Adam Reideborn
Backar
Nils Andersson
Alexander Falk
David Lidström
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Forwards
Mattias Guter
Markus Ljungh
Marcus Sörensen"
-Varför kan man inte bekräfta Johner?
-Har inte Henrik Eriksson kontrakt?
-Har Timmy och Lidström förlängt sina kontrakt och varför har man inte gått ut med det isåfall?
"Truppen 13/14 så som den ser ut i dagsläget:
Målvakt
Adam Reideborn
Backar
Nils Andersson
Alexander Falk
David Lidström
Sam Lofquist
Timmy Pettersson
Forwards
Mattias Guter
Markus Ljungh
Marcus Sörensen"
-Varför kan man inte bekräfta Johner?
-Har inte Henrik Eriksson kontrakt?
-Har Timmy och Lidström förlängt sina kontrakt och varför har man inte gått ut med det isåfall?
Avgå Jocke.
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Prisa gud! Vi slipper Tim Eriksson nästa säsong. Tack som fan.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Är Jonathan Hedström ett (rimligt) alternativ? Utgående kontrakt med Timrå.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=183
Även Simon Önerud (en fantastiskt duktig spelare i mina ögon) har även han utgående kontrakt med just Timrå. Väl värt att avvakta och se vad som sker de båda parterna emellan.
Även Simon Önerud (en fantastiskt duktig spelare i mina ögon) har även han utgående kontrakt med just Timrå. Väl värt att avvakta och se vad som sker de båda parterna emellan.
Victory is sweetest when you've known defeat.