Undrar hur Ma.Tjärnqvist mår nu? Han har lyckats med att köra ner två lag till HA 2 raka säsonger. en sjukt överskattad hockeyspelare...
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
litto skrev:Undrar hur Ma.Tjärnqvist mår nu? Han har lyckats med att köra ner två lag till HA 2 raka säsonger. en sjukt överskattad hockeyspelare...
Det är ju inte så att det är Tjärnqvist själv som kört ner lagen utan han är en medioker spelare som hamnar i bottenlagen i högsta ligan. Han platsar säkert på allsvensk nivå.
Har svårt att placera Tjärnqvist Jr i ett lag. Han är för seg på grillorna för att vara en frisk fläkt. Han defensiv imponerar inte. Hans styrningar framför mål har jag inge bra koll på i dagsläget men det känns fel att nyttja en spelare på endast det argumentet.
Jim Morrison skrev:Ja, man kan knappast säga att Tomas Monténs cv ser bättre ut efter dom senaste två säsongerna...
Tycker synd om Montén faktiskt, han är i grund och botten en bra tränare, men först får han stå med vårt sjunkande skepp för att sen ta över Timrå med deras ekonomi, det kan inte ha varit lätt.
Han kanske ska ta en omstart i AS för något mittenlag.
Jim Morrison skrev:Ja, man kan knappast säga att Tomas Monténs cv ser bättre ut efter dom senaste två säsongerna...
Tycker synd om Montén faktiskt, han är i grund och botten en bra tränare, men först stå med vårt sjunkande skepp för att sen ta över Timrå, kan inte varit lätt.
Han kanske ska ta en omstart i AS för något mittenlag.
Japp. Fick för lite att säga till om i DIF trots att han var den som hade störst engagemang.
I Timrå har han ju haft en sanslöst svag trupp att jobba med. Värre än vad vi hade 05/06 och 06/07 i mitt tycke. Vi hade i alla fall ett par bättre spelare som tack vare hjärta valde att stanna kvar trots låg lön.