Är medlem i DIF hockey o fotboll har även bidragit ekonomiskt. Har även DIF kreditkort. Köper souvenirer varje år. Sedan va fan gör en enda röst? Jag skrev innan om denna fjant till ordförande.laxen skrev:Men det måste vara ett slut på internetfjantandet. Vad är det för generation som sitter och skriver starka åsikter på tangendbordet men inte vågar ta sig till årsmötet och säga vad man tycker? Det är där man väljer ordföranden. Om du bryr dig och och du var skeptisk innan så förstår jag inte varför du inte höjde rösten innan han blev framröstad.gaspo skrev:Ursäkta att jag skriver i denna tråd om detta jag skall skriva nu men men. Vem fan vill se adjö Åberg video? allvarligt DIF hockey va i helvete håller ni på med? Jag skiter högaktningsfullt i herr Åberg när inte han vill spela kvar hos oss. Vi känns som en riktigt looser klubb när man lägger upp detta. Nä fy fan ,gör om gör rätt. Jag var starkt emot ordförande valet innan det gjordes. Nu är jag sjukt mycket för att DIF måste sparka ordförande. Skaffa någon som lägger ner tid i våran klubb som verkligen brinner för oss. Va fan e uttalanden från styrelse etc inte ett jävla knysst.
Håller med om att "grattis till elitseriekontraktet" sätter en liten patetisk stämpel på oss. Men alla fega nördar som gnäller på nätet är ännu mer patetiskt. Skäms fan över allt gnäll. Bidra själv. Är du ens medlem?
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Läste: Wennberg till cluben?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Wennberg är en av europas största talanger i hans årgång. Vad fan kan vi göra... Klart vi tappar honom. 

Expert.
Inte skitroligt men mycket troligt. Fan.SirDIFalot skrev:Wennberg är en av europas största talanger i hans årgång. Vad fan kan vi göra... Klart vi tappar honom.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förmodligen en viss släkting i T Johansson som pushar honom till att välja LHC och elitserien. Han har ju uttryckt innan att Wennberg bör ta klivet upp nästa säsong för sin utveckling. (Endast mina spekulationer med tanke på släktskapet och kopplingen till lhc)SirDIFalot skrev:Wennberg är en av europas största talanger i hans årgång. Vad fan kan vi göra... Klart vi tappar honom.
Tror mer på att Wennberg skulle fortsätta utvecklas mer med en större roll i DIF än lira mindre i ES.
Sen så har alla i Linköping gonorré, iallafall vad jag har hört.

2014-04-07, vad hände?
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen är ju för fan inte ens slut, ska vi ha värvat ett helt nytt lag i dina ögon?Sotarn skrev:Vad fan händer nu är det 2 veckor sedan ses tog slut och vi har rott ett fucking nyförvärv,,,inget om förlängningar eller avslut utan det enda som kommer upp på hemsidan är en pinsam jävla intervju där vi säger grattis till elitseriekontraktet till Åberg,,tragik är bara förenamnet.
- SirDIFalot
Samma sak varje år. Första värvningarna vi gör brukar ske i april/maj. Sedan trillar resten in sporadiskt i juni och juli. Ett sista i augusti kanske. Men ändå gnäller alla varje år att det tar längre tid än vanligt.Lakrisal skrev:Säsongen är ju för fan inte ens slut, ska vi ha värvat ett helt nytt lag i dina ögon?Sotarn skrev:Vad fan händer nu är det 2 veckor sedan ses tog slut och vi har rott ett fucking nyförvärv,,,inget om förlängningar eller avslut utan det enda som kommer upp på hemsidan är en pinsam jävla intervju där vi säger grattis till elitseriekontraktet till Åberg,,tragik är bara förenamnet.
Men första förlängningarna borde väl börja trilla in snart.
Expert.
Det enda jag funderar över är Johner. Både han och hans tjej har bekräftat att de kommer tillbaks till nästa säsong, men inget publicerat någonstans om det. Undrar lite stilla varför bara.
I övrigt tycker jag det är ganska bra att det tar lite tid. Det betyder förhoppningsvis att man gör det noggrannt. Man har säkert haft alla personliga samtal, så Challe vet nog var alla spelare står just nu.
I övrigt tycker jag det är ganska bra att det tar lite tid. Det betyder förhoppningsvis att man gör det noggrannt. Man har säkert haft alla personliga samtal, så Challe vet nog var alla spelare står just nu.
Han har semester ser det ut som och de har väl inte gjort klart allt antar jag.nevyn skrev:Det enda jag funderar över är Johner. Både han och hans tjej har bekräftat att de kommer tillbaks till nästa säsong, men inget publicerat någonstans om det. Undrar lite stilla varför bara.
Fel tråd. Vill gärna uppmana alla att sluta använda Silly-tråden som en tråd där man surrar om allt DIF-relaterat /MOD
Diskuteras här viewtopic.php?f=5&t=3110&p=260342#p260342
Diskuteras här viewtopic.php?f=5&t=3110&p=260342#p260342
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Hm du har rätt, frustrationen tog över, my badLakrisal skrev:Säsongen är ju för fan inte ens slut, ska vi ha värvat ett helt nytt lag i dina ögon?Sotarn skrev:Vad fan händer nu är det 2 veckor sedan ses tog slut och vi har rott ett fucking nyförvärv,,,inget om förlängningar eller avslut utan det enda som kommer upp på hemsidan är en pinsam jävla intervju där vi säger grattis till elitseriekontraktet till Åberg,,tragik är bara förenamnet.
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- SirDIFalot
Nu säger han visserligen att de inte haft möten än och så. Men det vore jävligt tråkigt om han blev kvar. Taskigt att säga men han måste verkligen ersättas.Marre Greenleaf skrev:http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... 74269.aspx
Expert.
Ja, det känns tråkigt att säga om Timmy. Men vi måste ha en mer dominant förstaback. Hans löneanspråk och platsanspråk avgör allt tycker jag. Om han vill vara kvar så ska han inte alls vara dyr, inte lagkapten osv.SirDIFalot skrev:Nu säger han visserligen att de inte haft möten än och så. Men det vore jävligt tråkigt om han blev kvar. Taskigt att säga men han måste verkligen ersättas.Marre Greenleaf skrev:http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... 74269.aspx
- SirDIFalot
Japp, samma gäller väl Lidström. Men samtidigt så måste vi ju byta ut några ur backbesättningen. Det är ju inte deras en eller två backar som felat i år.Mattebo skrev:Ja, det känns tråkigt att säga om Timmy. Men vi måste ha en mer dominant förstaback. Hans löneanspråk och platsanspråk avgör allt tycker jag. Om han vill vara kvar så ska han inte alls vara dyr, inte lagkapten osv.SirDIFalot skrev:Nu säger han visserligen att de inte haft möten än och så. Men det vore jävligt tråkigt om han blev kvar. Taskigt att säga men han måste verkligen ersättas.Marre Greenleaf skrev:http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... 74269.aspx
Expert.