Tycker främst det är jävligt dålig PR för DIF hockey att om man spelar här så får man räkna med att man blir kontaktad av supportrar när man är dålig. Ingen växer av sådan press och ingen vill spela i ett sådant lag.
Pinsamt agerat av båda parter. Väldigt onödigt att kontakta spelare på det sättet. Synd att Erik skämmer ut sig totalt även om det bara är tomma ord från en full 21åring.
Extremt löjligt att skriva till EG på Facebook, ytterligare larvigt att gråta ut i media. "Man vet inte om det står nån utanför dörren när man kommer hem". Snälla nån!
SirDIFalot skrev:Tycker främst det är jävligt dålig PR för DIF hockey att om man spelar här så får man räkna med att man blir kontaktad av supportrar när man är dålig. Ingen växer av sådan press och ingen vill spela i ett sådant lag.
SirDIFalot skrev:Tycker främst det är jävligt dålig PR för DIF hockey att om man spelar här så får man räkna med att man blir kontaktad av supportrar när man är dålig. Ingen växer av sådan press och ingen vill spela i ett sådant lag.
Det där är något jag framhävt tusen gånger på detta forum. Dels att göra så via fb eller twitter, men även här på forumet. Vi som varit här ett tag kan ju räkna upp 20-30 nyheter i mestadels negativ form som skapats av en tråd på detta forum. Vi VET alltså att journalisterna snokar scoop på detta forum och vore så tråkigt att ge dem det hela tiden.
Sen de som via twitter/fb ger sig på spelare/ledare eller helt enkelt all form av näthat borde skärpa sig.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jag tycker supportern är en jävla idiot, visst Erik G agerar jävligt fel och hans ursäkt köper jag inte, men om Erik kollar igenom matchtrådar så kan han anmäla typ 10-15 pers för olaga hot och trakasserier.
Haha fick mig precis ett trevligt morgonskratt.. Jävla idioter båda två, EG och supportern. Sen kan man ju tycka att EG borde aggera mer proffesionellt. Det här är knappast den enda sågningen han fått av någon supporter. I vilket fall som helst, väldigt löjligt från båda sidorna, samt riktigt usel PR för DIF.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Det vore ju fanatiskt klädsamt om användare på detta forum (Djurgårdare) gav fan i att fortsätta eventuell smutskastning av klubben när annan media låter drevet gå. Min åsikt.
Diskutera hellre artikelserien i Sport-Expressen där Tommy Söderström är med. Se värdet i att klara av att diskutera! saker som är positivt laddade istället för att alltid kravla er över misstag och negativa saker som en flock hyenor över ett kadaver. Det kräver träning, säkert, men försök.
-daniel- skrev:Herregud vad pinsamt. Sluta använd Facebook / Twitter för att kommunicera mellan "fans" och "spelare" - problem solved.
Ungefär min åsikt också tycker att det räcker med att supportrar ger uttryck för sina åsikter på DIF Hockey Forum. Direkt kommunikation om DIF Hockey mellan spelare/ledare och fans bör upphöra omedelbart. Detta är något för DIF Hockeys ledning att ta upp för spelarna att dom INTE ska kommunicera med fans till höger och vänster på sociala medier om hockeyrelaterade ämnen som rör DIF Hockey .
Det där är något jag framhävt tusen gånger på detta forum. Dels att göra så via fb eller twitter, men även här på forumet. Vi som varit här ett tag kan ju räkna upp 20-30 nyheter i mestadels negativ form som skapats av en tråd på detta forum. Vi VET alltså att journalisterna snokar scoop på detta forum och vore så tråkigt att ge dem det hela tiden.
Sen de som via twitter/fb ger sig på spelare/ledare eller helt enkelt all form av näthat borde skärpa sig.
Fast samtidigt kan jag tycka att media inte ska styra vad jag skriver eller inte. Den sämsta publiciteten är ju att vi spelar som ett gäng krattor.
Sen går ju folk överstyr ibland.
Magnutz skrev:Det vore ju fanatiskt klädsamt om användare på detta forum (Djurgårdare) gav fan i att fortsätta eventuell smutskastning av klubben när annan media låter drevet gå. Min åsikt.
Diskutera hellre artikelserien i Sport-Expressen där Tommy Söderström är med. Se värdet i att klara av att diskutera! saker som är positivt laddade istället för att alltid kravla er över misstag och negativa saker som en flock hyenor över ett kadaver. Det kräver träning, säkert, men försök.
Så. Morgonkaffe kanske..
Du har ju tränat upp dig i alla fall. Du var ju riktigt pessimistisk i matchtrådarna för ett par år sedan. Tyckte att spelarna spelade som fittor och liknande, så nog går det att lära sig .
Pinsamt från båda håll och trist att media ska driva på. Spelarna är också människor och ska självklart få ha privata facebook konton, men visst finns det någon funktion som gör att folk som inte är vänner inte kan skriva till en?
Kanske vore något att sätta krav på att ha det på privata konton.
Men komigen, det där kan ju omöjligt va eric som skrev? eller har han 12 i IQ åh aldrig lärt sig stava ?... han skriver som att han bott i sverige i 3 månader.. eller så var han bara full ;P..
nyllet skrev:Men komigen, det där kan ju omöjligt va eric som skrev? eller har han 12 i IQ åh aldrig lärt sig stava ?... han skriver som att han bott i sverige i 3 månader.. eller så var han bara full ;P..
Ja, kan man inte stava eller skriva ordentligt så...