Timrå IK -Djurgårdens IF, 20/1 2007
Timrå IK -Djurgårdens IF, 20/1 2007
Otroligt viktig match igen.
Lördags match runt 35-40 mil från huvudstaden.Vi behöver inte vara många för att sjunga ut deras klack.Vore härligt med en buss till den här matchen
Lördags match runt 35-40 mil från huvudstaden.Vi behöver inte vara många för att sjunga ut deras klack.Vore härligt med en buss till den här matchen
Re: Timrå-Djurgårdens IF 20/1
Jag drömmer fortfarande mardrömmar om 1900 timråfans på Hovet sedan i höstas...Bjorne skrev:Otroligt viktig match igen.
Det behövs många röststarka om vi ska ha en chans i klackmatchen hos dem. I och för sig brukar de inte vara något vidare på ramsor däruppe, men många fans har de.
-
Re: Timrå-Djurgårdens IF 20/1
Sjöng inte vi ut dem? Det var iallfall vad jag hörde.odburt skrev:Jag drömmer fortfarande mardrömmar om 1900 timråfans på Hovet sedan i höstas...Bjorne skrev:Otroligt viktig match igen.
Det behövs många röststarka om vi ska ha en chans i klackmatchen hos dem. I och för sig brukar de inte vara något vidare på ramsor däruppe, men många fans har de.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIFmanglarn
- Säsongskort: Ja
Deras klack suger likväl borta som hemma, dock ska vi inte sticka under stol med att de på vår sida på ståplats sist i Timrå inte var nåt vidare heller. Var ju bara jag och några snubbar till som vågade sjunga även fast det stod säkert 40 pers där. Men om vi blir ett gäng som åker upp på lördag så blir det nog lite drag iafBjorne skrev:Timrå är pinsamma.Va på förra bortamatchen mot dom.Dom är många som står på deras ståplats.Men dom är inte många som sjunger

-
- DIFmanglarn
-
Var inne och kikade på ticnet.se igår, och där fanns inte bortasektionen att beställa, och på Timrå IK's hemsida står det att biljetter till bortasektionen säljs via bortalagets supporterklubb?DIFmanglarn skrev:
Skitbra! Köp dom på Ticnet för säkerhets skull så slipper ni bli besvikna IFALL det skulle ta slut på plats.
- DIFmanglarn
- Lee Harvey Oswald