Timrå IK -Djurgårdens IF, 20/1 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Bjorne

Timrå IK -Djurgårdens IF, 20/1 2007

Inlägg av Bjorne »

Otroligt viktig match igen.
Lördags match runt 35-40 mil från huvudstaden.Vi behöver inte vara många för att sjunga ut deras klack.Vore härligt med en buss till den här matchen
Användarvisningsbild
odburt
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Timrå-Djurgårdens IF 20/1

Inlägg av odburt »

Bjorne skrev:Otroligt viktig match igen.
Lördags match runt 35-40 mil från huvudstaden.Vi behöver inte vara många för att sjunga ut deras klack.Vore härligt med en buss till den här matchen
Jag drömmer fortfarande mardrömmar om 1900 timråfans på Hovet sedan i höstas...
Det behövs många röststarka om vi ska ha en chans i klackmatchen hos dem. I och för sig brukar de inte vara något vidare på ramsor däruppe, men många fans har de.
micke_1891

Re: Timrå-Djurgårdens IF 20/1

Inlägg av micke_1891 »

odburt skrev:
Bjorne skrev:Otroligt viktig match igen.
Jag drömmer fortfarande mardrömmar om 1900 timråfans på Hovet sedan i höstas...
Det behövs många röststarka om vi ska ha en chans i klackmatchen hos dem. I och för sig brukar de inte vara något vidare på ramsor däruppe, men många fans har de.
Sjöng inte vi ut dem? Det var iallfall vad jag hörde.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Timråfansen var ca 500 på Hovet. Vi sjung ut dem fullständigt, med en klack på ca 100 man.

Jag har också hört att en del Djurgårdare tänker åka upp till denna match.
Sjunger avgå Johnny...
Bjorne

Inlägg av Bjorne »

Timrå är pinsamma.Va på förra bortamatchen mot dom.Dom är många som står på deras ståplats.Men dom är inte många som sjunger
Användarvisningsbild
DIFmanglarn
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFmanglarn »

Bjorne skrev:Timrå är pinsamma.Va på förra bortamatchen mot dom.Dom är många som står på deras ståplats.Men dom är inte många som sjunger
Deras klack suger likväl borta som hemma, dock ska vi inte sticka under stol med att de på vår sida på ståplats sist i Timrå inte var nåt vidare heller. Var ju bara jag och några snubbar till som vågade sjunga även fast det stod säkert 40 pers där. Men om vi blir ett gäng som åker upp på lördag så blir det nog lite drag iaf :)
JK_Bollnäs

Inlägg av JK_Bollnäs »

En bil kommer förmodligen rulla från Bollnäs på lördag, någon som vet hur det är med biljetter? Går det att sattsa på direktinsläpp?
Användarvisningsbild
DIFmanglarn

Inlägg av DIFmanglarn »

JK_Bollnäs skrev:En bil kommer förmodligen rulla från Bollnäs på lördag, någon som vet hur det är med biljetter? Går det att sattsa på direktinsläpp?
Skitbra! Köp dom på Ticnet för säkerhets skull så slipper ni bli besvikna IFALL det skulle ta slut på plats.
JK_Bollnäs

Inlägg av JK_Bollnäs »

DIFmanglarn skrev:
Skitbra! Köp dom på Ticnet för säkerhets skull så slipper ni bli besvikna IFALL det skulle ta slut på plats.
Var inne och kikade på ticnet.se igår, och där fanns inte bortasektionen att beställa, och på Timrå IK's hemsida står det att biljetter till bortasektionen säljs via bortalagets supporterklubb?
Bjorne

Inlägg av Bjorne »

JK Bollnäs:När jag va där förra gången så köpte jag biljetter via ticnet till ståplats och sen gick jag bara ner till Djurgårds sektionen
Användarvisningsbild
DIFmanglarn

Inlägg av DIFmanglarn »

Bjorne skrev:JK Bollnäs:När jag va där förra gången så köpte jag biljetter via ticnet till ståplats och sen gick jag bara ner till Djurgårds sektionen
Samma här, de är inte lika noga med vart man sitter i Timrå som dem är i Stockholm :)
JK_Bollnäs

Inlägg av JK_Bollnäs »

Okej, då gör vi så!
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Vi är som sagt ett par stycken som är väldigt angelägna om att åka upp på lördag. Så om det är någon som av en händelse råkar ha platser över så går det utmärkt att hojta till.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Timrå har förlorat 2 raka matcher nu på bortaplan.Först mot fbk sen mot mora.och bara 1 mål gjort framåt på dom 2 matcherna.Lär vara ett revanschsuget lag som DIF får möta..
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Precis, det gäller att hålla i brallorna första 10min, är vi med efter det så tror jag det finns en bra chans att sno med poäng hem till Stockholm.

Tips:
TIK-DIF 3-3
Skriv svar