Elitserien 12/13
Re: Elitserien 12/13
Kvällens bästa!Daniel942 skrev:Haha, Marcus Nilson är ju synonym med förlorare på riktigt.

- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Så djävla skönt att hv floppade. Så djävla skönt. 

Imponerad av plastlaget LHC. Att man spelar iskallt med stort tålamod. Manövrerar ut Jönköpingsbönderna fullständigt. Samt att man är dödligt farliga i avslutningarna. Roger Melin har blivit ett spöke för HV. Han har helt klart "crackat" hur man tar HV.
Räknar med att Luleå avverkar indianerna relativt snart och att vi får se följande semifinaler :
SAIK-LHC
Luleå-FBK
Hoppas självklart på SheLeftYou bland dessa lag. Har aldrig gillat Färjestad. Vill inte att plastlaget LHC skall få vinna samt att Luleå är för tråkiga för att jag skall gilla dom.
Räknar med att Luleå avverkar indianerna relativt snart och att vi får se följande semifinaler :
SAIK-LHC
Luleå-FBK
Hoppas självklart på SheLeftYou bland dessa lag. Har aldrig gillat Färjestad. Vill inte att plastlaget LHC skall få vinna samt att Luleå är för tråkiga för att jag skall gilla dom.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Skadeglädjen är den sanna glädjen. Även om jag är kluven för Wesslaus skull men den eviga förloraren Mackan Nilson förtjänar fan allt skit han kan få under sin spelarkarriär. Myser ner mig här i skrivbordsstolen!Daniel942 skrev:Haha, Marcus Nilson är ju synonym med förlorare på riktigt.
-
"Vill gå till en klubb som har chansen att vinna något." - HAHAHAHAHAHAHA!
#4 är definitionen av en "medgångs-spelare". Om resten av laget visar vägen och spelar bra kan han stänka dit en del poäng, men om de inte gör det så är han fullständigt osynligt.
Han är absolut ingen ledande spelare, och att han blev utsedd till kapten är det största skämtet i den här föreningens historia.
Han är absolut ingen ledande spelare, och att han blev utsedd till kapten är det största skämtet i den här föreningens historia.
- Jim Morrison
Fan vad jag avskyr Marcus Nilson
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tänkte på det där med att Hockeyligan har ju en regel som säger att man måste ha 4000 sittplatser för att få vara med, medan Behrn Arena bara har 3150 sittplatser. Kommer dom verkligen kunna få dispens mer än en säsong för det?
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Elitserien 12/13
LHC -SAIK..... jag hör bara klappor...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Skulle gärna bytt ut DIF:s klack, kanske hela publiken (utom jag då) mot endast klappor om jag serverats detta spel från DIF:s sida.minalman skrev:LHC -SAIK..... jag hör bara klappor...
Jösses vilken fight dom bjuder på!
En helt annan sport än den DIF hockey bedriver.
Stor kompetens över hela hela isen, i varje enskilt moment.
Saknar sporten ishockey nåt enormt

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
Elitserien 12/13
Syns tydligt vad de här killarna har som vårt gäng har saknat riktigt länge (i 2 år). Nämligen en tro på att de vet vad de gör. Jag vet inte om vi får se det igen någon gång i vårt lag, men de här lagen har en övertygelse i sitt sätt att spela.Lee Harvey Oswald skrev:Skulle gärna bytt ut DIF:s klack, kanske hela publiken (utom jag då) mot endast klappor om jag serverats detta spel från DIF:s sida.minalman skrev:LHC -SAIK..... jag hör bara klappor...
Nu blir det väl en final mellan Luleå och Skellefteå. Vilken död för hockeyn. Guldet i bandy går till Stockholm, men hockeyn avgörs i småstäder...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Jag håller verkligen med dig...som en helt annan sport. Fortfarande förstummad över hur bra slutspelet varit de matcher jag sett. Är det ens samma sport vi försökte utöva i 52 omgångar + 6 Playoffmatcher? Tveksamt, va?Lee Harvey Oswald skrev:Skulle gärna bytt ut DIF:s klack, kanske hela publiken (utom jag då) mot endast klappor om jag serverats detta spel från DIF:s sida.minalman skrev:LHC -SAIK..... jag hör bara klappor...
- Lee Harvey Oswald
Saik-Lhc, den moraliska finalen, klasskillnad mot den andra semin lhf-fbk,
Vilket sunkigt spel i den serien, väldigt många äckliga aktörer i bägge lagen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Återigen är jag 100% enig. Sömnig matchserie dessutom...Lee Harvey Oswald skrev:Saik-Lhc, den moraliska finalen, klasskillnad mot den andra semin lhf-fbk,