Jag tycker det är skittråkigt att titta på.DIF_Soldier skrev:Tittar ni på Elitserien när inte DIF är med? Jag själv har inte sett ett piss.
Elitserien 12/13
Sv: Re: Elitserien 12/13
Sv: Re: Elitserien 12/13
Lite som att se Die Hard utan Bruce.DIF_Soldier skrev:Tittar ni på Elitserien när inte DIF är med? Jag själv har inte sett ett piss.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Re: Elitserien 12/13
Eller James Bond utan Bond.Magnutz skrev:Lite som att se Die Hard utan Bruce.DIF_Soldier skrev:Tittar ni på Elitserien när inte DIF är med? Jag själv har inte sett ett piss.
Victory is sweetest when you've known defeat.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Elitserien 12/13
De ES-slutspelsmatcher jag sett har varit fruktansvärt bra hockey, så underhållningsvärdet är högt. Känns som en annan sport jämfört med vårt sirapssega lir under stora delar av säsongen.
Växlar mellan KS och Slutspelshockey konstant, och om än KS hockeyn är väldigt spännande så är det sjukligt mycket bättre spel i slutspelet.
Växlar mellan KS och Slutspelshockey konstant, och om än KS hockeyn är väldigt spännande så är det sjukligt mycket bättre spel i slutspelet.
- SirDIFalot
Cmore-sändningarna andas Elitserien bara. Man saknar det. Blir typ nostalgisk när man tittar. Jag trodde inte att jag skulle se ES något alls i år. Men det har blivit så i alla fall.
Expert.
- Nummer19
Ska kolla på min första Elitserie-match för säsongen ikväll. Måste ju se när #4 blir utslagen av Lhc. Dra åt helvete vad glad jag kommer bli då. Skulle smaka mumma.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
3-0 LHC och Wesslau blir utbytt.
Synd.
Verkligen..

Synd.
Verkligen..

Wesslau viker som vanligt ner sig - inget guld till hockeyhororna Wesslau och Mackan med andra ord
Han skulle kanske tagit ett mål, men fan HVs backar är sämre än våra, totalt. Tittar bara puck.Donkels skrev:Wesslau viker som vanligt ner sig - inget guld till hockeyhororna Wesslau och Mackan med andra ord
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Nummer19
Tråkigt Wesslau.. Verkligen jättetråkigt.

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Varför hacka ner på Wesslau??
Han ville ju inte signa för Djurgår´n eftersom att han vet att han bara viker ner sig när det verkligen gäller.. Wesslan signade helt klart för HV bara för att vinna Honken trophy och för att ta hämnd för guldstölden 09/10.
-------------------------------
Och för att vara seriös. Orkar inte trycka ner Wesslau när det knappast var hans fel att vi var urkassa för två säsonger sen.
Han ville ju inte signa för Djurgår´n eftersom att han vet att han bara viker ner sig när det verkligen gäller.. Wesslan signade helt klart för HV bara för att vinna Honken trophy och för att ta hämnd för guldstölden 09/10.
-------------------------------
Och för att vara seriös. Orkar inte trycka ner Wesslau när det knappast var hans fel att vi var urkassa för två säsonger sen.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Jag är rätt imponerad av Roger Melins förmåga att lyfta mediokra lag till riktigt heta slutspelslag. Han är en riktig slutspelstränare.
Wesslan. Hmm.. inte så imponerad.
Det här visar väl hur viktigt spelarnas psyke är i i ishockey och idrott generellt. Lirare som Figren, Arlbrand och Mange Johansson spelar sin bästa hockey för säsongen, och HV71 är fullständigt värdelösa i säsongens viktigaste match. Det gäller att vara bäst när det verkligen betyder något.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Med andra ord så borde det viktigaste nyförvärvet inför nästa säsong vara en mental coachEdin skrev:Det här visar väl hur viktigt spelarnas psyke är i i ishockey och idrott generellt. Lirare som Figren, Arlbrand och Mange Johansson spelar sin bästa hockey för säsongen, och HV71 är fullständigt värdelösa i säsongens viktigaste match. Det gäller att vara bäst när det verkligen betyder något.
Fast linköping är väl inget mediokert lag? Seriens bästa kedja i arlbrandt-söderberg-hjalmarsson och utöver det klasspelare som Goren, Zachrisson, Bäckman, Mange Johansson(han är fortfarande jävligt bra!),Weinhandl och dessutom många habila lirare!Staten skrev:Jag är rätt imponerad av Roger Melins förmåga att lyfta mediokra lag till riktigt heta slutspelslag. Han är en riktig slutspelstränare.